Reflektory przednie?

Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

adm pisze:A czy po takim zabiegu probek przejdzie badanie techniczne?
NIE 8) :twisted: :lol:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

obcięcie cięgna nie sprawdza sie :twisted:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Obrazek Obrazek

Dorobiona jest małą tuleja, 22 i ścięta pod kątem 20 stopni
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

nie wiem jak rozwiązane jest mechanizm podnoszenia lamp w II gen, ale czy silniczek kręci sie stale w jedną stronę czy przy otweiraniu w jedną a przy opuszczaniu w druga?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Niech ktoś sprawdzi, bo ja nie pamiętam, ale chyba kręci się w obie strony, inaczej niż w I gen.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

Kręci się w obie. Dzwoniłem do serwisu mazdy (chocar) i chłopaczeka który naprawiał probe powiedział, że na bank kręci się w obie strony

edit: no właśnie skoro ma zmienione cięgno to po co mu śpioch. Ale mniejsza o to. Druga sprawa, czy to się zmieści do lamp euro czy tylko do usa
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
siwa
Posty: 70
Rejestracja: 2007-12-10 13:12
Galeria: viewtopic.php?t=12716
Lokalizacja: Głogów

Post autor: siwa »

ja tez bym chciala te lampki z bialymi ringami :D jak juz bedzie dokladnie wiadomo jak je zamontowac :D
czarne probe II 2.5 V6 - SPRZEDANE
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Widziałem soczewki w lampach USA i Euro - kwestia gustu. Chyba lepiej wyglądają z długimi daszkami.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

RX, no ja wiem, że światełka USA wyglądaja lepiej, ale jak kupowałem samochód, to nei miałem wyboru i mam euro. Trudno i tak jest piękny. Dzięki za info, przynajmniej wiem, że mi się zmieszczą soczewki do wersji euro. teraz ty;lko kwestia założenia

Edit: Dowiedziałem się własnie, że podbicie badan technicznych z takimi światłami w ogóle nie wchodzi w grę.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

Ja mam Euro i był to świadomy wybór, miałem do wyboru kilka sztuk USA, ale koniecznie chciałem Euro i jestem zadowolony z wyboru :-)

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Nie wiem jak w waszych Probach ale silnik od ciegła kręci się w jedną stronę, przynajmniej w moim.
Problem ze stałym podnoszeniem lamp, chce rozwiązać w postaci zmieniajacego wymiar ciegła. Inaczej nie widzę mozliwosci rozwiązania tego problemu.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Jeżeli silnik kręci sie w jedną strone to skrócenie cięgna nie zdaje egzaminu...
Owszem lampa podniesie sie wyżej, ale przy zamykaniu silniczek będzie chciał "wciągnąć ją pod maske" bo cięgno bedzie za krótkie.
Jedyne rozwiązanie to zmienna długość cięgna- sprawdzone i dzialało to u mnie, jednak nie było to do końca ok, bo patent nie był odporny na brud
Ale ogólny pomysł już jest, teraz trzeba go dopracować
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Lisiu pisze:Jeżeli silnik kręci sie w jedną strone to skrócenie cięgna nie zdaje egzaminu...
Owszem lampa podniesie sie wyżej, ale przy zamykaniu silniczek będzie chciał "wciągnąć ją pod maske" bo cięgno bedzie za krótkie.
Dokładnie.
Silniczek musi wykonać obrót. Jeżeli napotka na opór, owszem stanie, ale się nie wyłączy i będzie cały czas pobierał prąd, a wiecie co to znaczy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

A nie można w takim wypadku zrobić w kabinie magiczny pstryczek, który odłączy zasilanie ???
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Kaszczu, odcięcie zasilania nie zmieni faktu, że lampa się już nie otworzy :twisted:
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

To nic nie da.
To znaczy, da tylko na chwilę. Owszem wyłączając dopływ prądu, lampy się zatrzymają w pozycji jakiej chcemy, ale po ponownym włączeniu silniczek i tak będzie dążył do zakończenia obrotu.
I tu właśnie powstaje problem. :cry:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
stu1pak
Posty: 83
Rejestracja: 2006-12-24 11:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: stu1pak »

trzeba by było zastosować cięgno ze sprężyną ,tak jak w amortyzatorze tylko że na rozciąganie . dobrać twardość sprężyny żeby niebyła za mocna i silnik sobie poradzi zrobić obrót a cięgno może być krótsze
2.2 GT czerwony
Lepiej nie pisać nic i wydać się głupim niż napisać cokolwiek i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

no dobra ja tak myslalem ze mozna zrobic to na krancowke ktora bedzie odcinala prad w jednej pozycji zawsze przy otwieraniu lamp.Efekt bedzie jak przy naszych spiochach jak damy zamkniecie lampy(dostarczajac prad guzikiem w samochodzi) lampa najpierw sie otworzy do konca a nastepnie zamknie samoczynnie.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Ada, skąd wiesz. Musimy mieć bardzo pewną informację.

Choć kolo nie opisuje żadnego problemu z lampami. :roll:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

W obu generacjach kręci się w jedną stronę.
Kędziorek pisze:...skąd wiesz...
Tak wynika choćby ze schematów - silnik (fizycznie motorek, nie układ sterujący w obudowie silnika) ma na stałe do jednego bieguna podpiętą masę.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Więc, przed zamówieniem nie pozostaje nam nic innego jak wykonać prototyp wg. informacji na stronie.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Wiem bo sprawdzałem i wynika to jak Robert wskazał ze schematów.
Jak już pisałem gdzieś wcześniej zamontowałem w moim Probie lampy soczewkowe od Punto i stanąłem przed dylematem czy światła będą stale otwarte czy też będe je wiecznie regulował :evil: :evil: .
Postawiłem na pierwsza opcję ale nie ukrywam, że jak patrzę czasami na inne Probki z zamkniętymi światłami to chce zrobić tak aby taka możliwość wróciła.
Sprawa z chwilowym wyłączeniem zasilania silnika od świateł odpada, bo silnik dalej będzie sie włączał w tym samym momencie co go wyłączyliśmy.
Wchodzi w rachubę albo przerobienie cięgieł od lamp albo przerobienie silniczka aby zaczął pracować w jedną i druga stronę.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Kędziorek pisze:Obrazek Obrazek

Dorobiona jest małą tuleja, 22 i ścięta pod kątem 20 stopni
A co z przerobieniem cięgien + ta tuleja?
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Ta tuleja to tylko ogranicznik do którego momentu mają się światła otworzyć nic więcej. W sumie w miejsce tej tulei można było wkręcić dłuższą śrubę w miejsce tej która już tam jest i efekt byłby ten sam.
Co do cięgieł to tu jest podstawa problemu. Ja ten ogranicznik ze względów gabarytów reflektorów wyciąłem po prostu :twisted:.
Z braku czasu nie zajmowałem sie tym tematem ale jak widze powrócił.
Cięgła można zaprojektować w postaci suwnicy, tzn. jak wysięgnik w barku meblowym tylko, że dwa elemety wysięgnika pracowałyby w pionie.
Ktoś pisał, że kłopotem jest brud, to fakt bo ja przy obecnej pogodzie czyszczę lampy co dziennie aby coś było widać, ale czy znaczne nasmarowanie tych ruchomych cięgieł nie usprawniło by ich i wyeliminowało problem zacinania sie??
Ostatnio zmieniony 2008-01-19 20:31 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

trochę odbiegna od tematu.

Czy możnaby było zamówic takie lampki?? http://wp1054369.wp085.webpack.hosteuro ... farulcpev6

one są z tego sago sklepu co wasze soczewki. Co do soczewek to niestety, ale ze względu na brak możliwości podbicia badań technicznych ni emoge sobie pozwolic na kupno tego cuda, ale te lampki do jazdy dziennej to mnie interesuja. Czy ktos mógłby mi odpowiedzieć?? Z góry dziękuje
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”