Dwa tłumiki

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2004-07-12 10:24

LPG mam. Nie chcę stożka zakładać ewentualnie wkładkę.

Czym różni się ten kolektor na ebay od oryginalnego??
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Gość

Post autor: Gość » 2004-07-12 10:38

Wkladka niestety moze niewiele pomoc. Tutaj chodzi o maksymalny doplyw zimnego powietrza. Najlepiej aluminiowa rura, ktora dodatkowo mozna puscic w oslonie termicznej.

W takich "baranach" jest ulatwiony przeplyw oraz unikniecie uderzenia spalin na polaczeniach, a taka sytuacja ma czesto miejsce przy "odetkanym" wydechu, ale nie zmienionym kolektorze. Srednica do tlumikow ma w nich 1,5 cala, ale nie znam oryginalnej, wiec trudno cokolwiek powiedziec.

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2004-07-12 14:15

Czyli ingerencja w układ wydechowy żeby miała sens wiąże się z niezłym wydatkiem finansowym :). Od baranów po końcowy tłumik i najlepiej stożek, który w moim wypadku odpada bo mam gaz. Ewentualnie wkładka plus dobry dolot powietrza.

A słyszał ktoś może o takiej polskiej firmie LORBI która robi wydechy??
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Gość

Post autor: Gość » 2004-07-13 19:25

Obrazek

Już założyłem według mnie są w sam raz bardzo ładnie się prezentują obok siebie do tego nie są głośne w środku ich nie słychać mocno i osiągów też nie zaniżają

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL » 2004-07-13 19:47

Sqad-ale CZADERSKO to wygląda :1111_ok: .Ile Cię kosztowała cała impreza?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!

Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek » 2004-07-14 09:41

No Squad :D
Wreszcie zrobiłeś sobie ładną "dupkę" :wink:
Extra się prezentuje :!:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6

Gość

Post autor: Gość » 2004-07-14 11:05

Dzięki za pozytywne opinie. Tłumik jeden kosztuje 229 złoty sztuka i tylko tyle mnie to kosztowało. bo reszte sam zrobiłem rozgałęzienie łoczniki itp.

Jak silnik jest zimny to go lekko słychać. Jak się rozgrzeje to mocniej go słychać lecz w środku spokojnie można słuchać radia i rozmawiać.
Jeśli się zaczyna trrzymać go na obrotach zaczyna dudnić bas nie wysoki a w środku nadal nie ma nadto hałasu.

Z mojej skromnej wiedzy wynika że jak bym założył jeden to dużo większe ciśnienie było by w komorze i było by głośniej a tak rozdwaja sie na dwa i jest w sam raz. Teraz biore się za tłumik środkowy bede wstawiał strumienice bo ten co mam też jest do bani.

Jeszcze raz dzięki za opinie. Jeszcze dziś zrobie fotki pod spodem jak wygląda i wrzóce na forum.

Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Car: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda » 2004-07-18 20:39

No to teraz z tym tłumikiem masz głośniej niż bez ;) , czyli to co tłumik ma robić.
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V

Gość

Post autor: Gość » 2004-07-18 21:21

Generalnie dje ciekawy efekt dźwiękowy jak jest rozgrzany oczywiście no i spaliny ciepłe nie walą w zderzak

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”