Lambda w jedynkach.

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Lambda w jedynkach.

Post autor: Mr. Cynk » 2004-10-25 12:12

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:39 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 505
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro » 2004-10-25 23:42

kiedyś jak byłem "szczęśliwym" posiadaczem GMC Wandura też mi padła lambda oczywiście po wielu problemach kupiłem nową,założyłem i wszystko grało,ale po kilku miesiącach z zupełnie inna sprawą trafiłem do "Bosch service"gdzie przy lużnej rozmowie z elektrykiem dowiedziałem się że podobno w lambdzie nie ma co się zepsuć(????!!!!????)cytuję-"wystarczy ją przemyć benzynką ekstrakcyjną i po kłopocie"-samochód na tej nowej chodził jak złotko,ale wypróbowałem metodę w/w elektryka i o dziwo miał rację!!!sonda po wymyciu podłączona do silnika działała,więc coś w tym musi być....pozdrawiam Enduro

mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Car: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj » 2004-10-26 00:05

warto sprawdzić!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty

Gość

Post autor: Gość » 2004-10-26 17:26

Najpierw po ostatnich dyskusjach z MiH'em też właśnie się dowiedziałem
że lambdy się raczej nie psują ale wszystko co jest elektroniczne może
paść wiadomo najpierw trza sprawdzić metodę enduro, a dopiero potem
myśleć o zakupie nowej.

Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 505
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro » 2004-10-27 00:24

jesuuuuuu nie nazywajcie przemycia sondy "metodą enduro" tak mi podpowiedział elektryk spróbowałem i udało się....ale czy zawsze to poskutkuje tego nie wiem....

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk » 2004-10-27 10:51

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:35 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 2004-10-27 11:49

Sqad pisze: Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.
przy przepustnicy kręci się tylko w trybie diagnostycznym ... a dzięki takiej regulacji na 100% ją wywali to to nawet nie wiesz kiedy :twisted: :wink:

Gość

Post autor: Gość » 2004-10-30 15:27

BIENIAS pisze:
Sqad pisze: Ja ostatnio myślałem że mam coś nie chalo z lambdą ale wspaniały MiH'u
naprawił mi wolne obroty starym ale sprawdzonym śrubokrętem
gmerając przy przepustnicy. Nawiasem mówiąc wielkie dzięki.
przy przepustnicy kręci się tylko w trybie diagnostycznym ... a dzięki takiej regulacji na 100% ją wywali to to nawet nie wiesz kiedy :twisted: :wink:
Regulacja wolnych obrotow czy cos tam takiego

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3607
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2007-11-15 18:31

Witam
Przy wymianie silnika urwałem wtyczkę od lambdy, kabelek gdzieś mi zwiał i nie wiem gdzie ją teraz podłączyć.
Pod jaki kolor przewodu podłączyć lambdę i gdzie go szukać?
Chodzi oczywiście o wtyczkę "od strony" wiązki a nie sondy :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-11-15 18:35

przypomnij mi jutro (669482723) to ci pykne fotke .... :wink: :lol: :lol:

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2007-11-15 22:40

Obrazek
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2007-11-16 08:08

Jeszcze ja mam pytanie:
Czy sonda lambda może gorzej działać niż jak była nowa?
Tzn spóźnione odczyty, zafałszowane odczyty itp.
Czy to jest na takiej zasadzie że albo działa na 100% albo wcale?
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3607
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2007-11-16 16:55

kollek, ja wiem w którym miejscu jest ta wtyczka ale nie wiem skąd idzie no niej przewód, i jako ma kolor
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-11-16 22:54

Przewodzik idzie z wiązki od kompa , jeśli wykruczysz kabel od tego zielonego czujnika , od boost coontrol , to powinien zostac ci właśnie kabelek od lambdy , ale tej metody powinieneś juz wcześniej spróbować.


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2007-11-16 23:24

Daltonista Ci to pisze: FIOLETOWY 8)
... chociaż na schemacie znalazłem EGO Sensor i toto ma czarny kabel :?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-11-16 23:47

Ja nie napisałem że JEST on czarny ,tylko że tak mi się wydaje , skoro urwał mu sie tylko kabelek od lamby to chyba sprawa nie jest skomplikowana że urwany kabel w okolicach aparatu zapłonowego powinien iść do lambdy bo z tego co sie orientuje tam nie powinno byc żadnych "dyndających " bezczynnie kabli .


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2007-11-17 08:43

davidlive pisze:Ja nie napisałem że JEST on czarny ,tylko że tak mi się wydaje , skoro urwał mu sie tylko kabelek od lamby to chyba sprawa nie jest skomplikowana że urwany kabel w okolicach aparatu zapłonowego powinien iść do lambdy bo z tego co sie orientuje tam nie powinno byc żadnych "dyndających " bezczynnie kabli .


p.
Spoko, spoko... Kingsize dla...

Ja też nie napisałem, że jest czarny. Napisałem wręcz, że jest fioletowy (o ile mnie pamięć nie zawodzi). A u Rudzielca to nie takie proste, bo wywalał silnik i wtyka od lambdy w różnych dziwnych miejscach może mu się majtać. Co prawda, te "różne miejsca" na pewno są w okolicach puchy filtra powietrza.

Rudzielcu: ten przewód jest ekranowany i schowany w czarnej koszulce.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-11-17 09:48

No dobra ja wiem że wywalał silnik wszystko ok, tylko tą wiązke nie może przeprowadzić w innym miejscu bo jak by niby wtryski podpioł ??

A przewody z niej rozchodzą się (użyję teraz troszke metafory) jak dakie drzewko hihi i na końcu właśnie są te dwa kabelki od lambdy (1 ekranowany jak piszesz w osobnej osłonce) i dwu pinowa kostka od boost cooltrol , ale to ustrojstwo lisiu powinien wywalić .




ps. wczoraj to wszystko rozbierałem , do 24 siedziałem przy autku .


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3607
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2007-11-17 20:10

Dzięki Diable za info :wink:
David- dlaczego powinieniem wywalić boost control?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-11-17 22:43

Bo jest to zupełnie (nie myl z MBC ) nie potrzebne urządzenie , będzie ci tylko wskazywać bląd nr 42, i nic więcej , a jesli bys myslałem od chipie to moga byc tylko z tym problemy .


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Car: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT » 2008-06-12 07:50

Witam

Dzisiaj trochę dłubałem przy autku i zauważyłem że przy kabelku od sondy mam chyba jeden urwany (przy wtyczce)....
Tam gdzie jest wkręcona sonda mam jeden kabelek
Tak to wygląda

Obrazek

Czy ten kabelek jest tam potrzebny a jeżeli tak to w które miejsce go we wtyczce wlutować ?

Moźliwe żeby przez przerwanie tego jednego kabelka sonda źle pracowała ? (check engine mi się nie zapala w czasie jazdy)?
Autko Mi w mieście troszke dużo pali

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2008-06-12 10:35 przez MICHAL_GT, łącznie zmieniany 1 raz.
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 951
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2008-06-12 08:53

ale sonda w probku ma jeden kabel :shock:
ja mialem uwalona sonde to duzo palil i pluł z tlumika czarną mazią.
Obrazek

Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Car: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT » 2008-06-12 10:13

no właśnie wiem że jeden kabelek,
u mnie od sondyteż idzie jeden ale przy tej wtyczce są niby dwa ( no i właśnie nie wiem o co chodzi z tym urwanym ....................)
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2008-06-12 10:39

Chwila szukania i we wrześniu 2003 problem nadmiarowych kabelków był już omawiany. :P
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Car: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT » 2008-06-12 11:11

asdero pisze:u mnie z tej "koszulki" wychodzą trzy kable.
Jeden do sondy lambda, a dwa do czujnika temperatury przed termostatem.
Więcej kabelków przy tej koszulce nie widziałem, ale też jej nie zdejmowałem.
Jeżeli tam jeszcze coś jest, to najprędzej znajdziesz informacjeo tym na CD serwisowym.
znalazłem coś takiego ( o to Ci chodizło?)
Czy ktoś mógłby sprawdzić na CD serwisowym co za kabelki tam idą ?
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”