Co powinno się stac po odłączeniu sondy??

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Co powinno się stac po odłączeniu sondy??

Post autor: neo61 »

Witam

Podczas pracy silnika odłączam sondę i co wtedy??
jakie powinny byc reakcje??
U mnie nie ma żadnych!!
Ani w pracy silnika ani w kontrolkach!!

Jak to jest i co sprawdzić??
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Gość

Post autor: Gość »

na gazie nic no chyba że sekwencja, a na benzynie nie wiem
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

-> po odłączeniu będzie się zapalać podczas jazdy kontrolka check engine
-> ponadto wzrośnie nieco spalanie
-> więcej grzechów nie pamiętam :)
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

A kontrolka powinna się zapalić od razu czy podczas jazdy dopiero??Bo sparwdzałem tylko na postoju.
Spalanie to wiem dlatego wymieniłem.Tyle,że nie wiem czy on ją czyta wogóle.


pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

U mnie przy odpiętej sądzie nie zaświecił CHECK ENGINE tylko strasznie dużo palił. Nic poza tym nie stwierdziłem w pracy silnika. Pozdrawiam Martini
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:20 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Cynki pomiar tak ale napięcia !! U mnie wyrzuca mi nadal 16 i 17 błąd EGR i Lambda ale mam nową lambde i zastanawiam się co się dzieje może to wina zmienionego wydechu i nie dogrzania lambdy, bo u mnie jest zmieniony wydech na bardzo przelotowy strumienica i tłumik ostatni sportowy żadnych katalizatorów i środkowych tłumików! ? Co o tym sądzicie :?: :idea: Pozdrawiam Martini
Ostatnio zmieniony 2005-02-06 17:28 przez MARTINI, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

A jeszcze jedno są dwa błędy lambdy opisane w kodach 15 i 17 jakie są różnice pomiędzy nimi podejrzewam że jeden sygnalizuje zwarcie sądy a drugi przerwę czyli upaloną lub wypiętą z jakiegoś powodu (przerwa w przewodzie sygnałowym z lambdy) jak to widzicie :?: :!:
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”