Strona 4 z 4

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

: 2009-01-28 23:18
autor: pichow
chyba jak przeczyścisz, to nie zaszkodzi

Up:
Ostatnio się bawiłem z EGR. Znów na stół i takie tam.
Odpaliłem silnik bez podłączonego wężyka z podciśnieniem, ale z przykręconym EGR.
Silnik chodzi elegancko. Po przyłożeniu wężyka zaczyna się dławić. Jak tak potrzymam to gaśnie.

EDIT: 28.04
Po zmianie na inny EGR nadal te same objawy.

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

: 2009-05-13 01:31
autor: tymooon
Stałem sie dumnym posiadaczem błędu nr 16. Z tego co czytam to trzeba przeczyścić EGR. Ze zdjęć we wcześniejszych postach wygląda tak
http://img516.imageshack.us/my.php?image=11aj8iu0.jpg
To termostat ? Bo już nie czaje :shock:

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

: 2009-05-13 02:10
autor: Prezes
To jest EGR właśnie przed chwilą sprawdziłem :)

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

: 2009-05-14 11:26
autor: pichow
Co odpowiada za zamkniecie drogi przepływu spalin?
EGR czy spadek podciśnienia?
U mnie jest caly czas podcisnienie, ktore "otwiera" EGR.

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

: 2009-12-27 23:21
autor: hmar
Drogie Koleżanki i Koledzy. Kilka dni temu dzięki radom w tym i drugim wątku udało mi się pozbyć świecącego Check Engine, oczywiście powodem był błąd 16 czyli czujnik położenia zaworu EGR-a. Zawór wyjęty w 13 stopniowym mroziku. Na szczęście cała operacja jego rozruszania odbyła się w domku :). Technikę zmieniłem w stosunku do opisywanych. Poruszałem zaworkiem przez poruszanie membrany z którą jest zespolony. Jak dla mnie było to o wiele prostsze. Po rozruszaniu i założeniu EGR-a nie mam jak narazie problemów z błędem. W krótkim czasie postaram się zaślepić zawór, co by koników spalinami nie dobijał.
Jeszcze raz dziękuję za informacje.

Pozdro