WYDECH / TŁUMIK

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Zrób a przekonasz sie ;) :wink: :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

PROB-AL pisze:postanowiłem pokombinować z wydechem.
czy wywalenie kata i środkowego tłumika i zastąpienie tego rurą np z kwasówki to dobry pomysł? auto będzie bardzo głośne?

poczytaj sobie Forum , poznasz zdanie innych na ten temat ,
no i zadaj jeszcze pytanie jak zrobic "spiocha" :wink:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Post autor: Bendek »

no wczytałem się dokładniej w temat i już wiem ze będzie głośno chciałem żeby mój wydech był głośniejszy ale tylko troszkę. może jakieś rady? :)
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

wywal kata, zmień końcowy na przelotowy, zostaw środkowy. Będzie głośniej, ale do wytrzymania, a i osiągi takie sobie hehe. Ale przelot to przelot, tylko ten ból głowy :lol: :lol:
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
speedtester1
Posty: 7
Rejestracja: 2007-06-18 21:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kalety

wydech GT

Post autor: speedtester1 »

siema bogdan9999.gdzie ty kupiles ta rure za 72 zeta bo mnie sie posypala i musze cosik wykombinowac.pozdro
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

U mnie w mieście :D Pierwszy lepszy sklep :) :wink:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

hmmm to chyba normalna cena. Jak pytałem w zimie w Lublinie w Tebalu to 2,5 cala kwas (nie pamiętam jaka ściana) niepolerowana kosztowała 56 zł netto czyli około 68 zł do zapłaty za 1 mb
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

hej witam. Tak sie zastanawiam od dluzszego czasu nad zmiana tzn w sumie nad usunieciem kata , bo ostatni tlumik chce zostawic a srodkowego juz nie mialem jak proboszcza kupilem. Wiec chcialbym puscic przez auto 2,5cala ale zostawic ostratni tlumik, ostatni mam remusa od II. Co mowicie, da rade :P ??
Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: megalith »

Adammk5 pisze: Co mowicie, da rade :P ??
Odpuść sobie ten końcowy, ja już kupiłem seryjny, efekt na przelocie fajny (zwłaszcza ogień z rury nocą, i wybuchy paliwa jak na rajdach WRC), ale właściwie - nie do jazdy. Da się spokojnie jechać tylko przy 2,5 obrotów, poniżej ładne buczenie, a powyżej - szyby w oknach pękają ;) i zasadniczo instalacja radiowa jest bezużyteczna.

Zobaczymy co będzie jak wstawię ten seryjny - dam znać oczywiście.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

A ja mam przelot od kolektora po koniec z rury 2.5 cala tlumik koncowy jakis FILA 150 ZL wizualnie ladnie wyglada (patrz moja galeria) a dzwiekowo pow 4 tys to doslownie mysliwiec i nie jest taki basowy da rade jezdzic :)

Chyba ze jak depniesz na parkingu Tesco to w innych autach sie alarmy wlaczaja :twisted:
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

kosmita pisze:A ja mam przelot od kolektora po koniec z rury 2.5 cala tlumik koncowy jakis FILA 150 ZL wizualnie ladnie wyglada (patrz moja galeria) a dzwiekowo pow 4 tys to doslownie mysliwiec i nie jest taki basowy da rade jezdzic :)
Kolano idące od turbiny w dół też masz 2,5 cala?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Post autor: Bendek »

narazie chyba tylko wywale kata zobaczę jak bedzie :D
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

a jak bede robil ten przelot to ma byc w calym kawalku czy wszystkie "zakrety" :P rury to musza byc kolanka ????
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Adammk5 pisze:a jak bede robil ten przelot to ma byc w calym kawalku czy wszystkie "zakrety" :P rury to musza byc kolanka ????
zrób wszystkie "zakréty" z prostych rur , bédzie bosko :wink:

ps. póki co nie bardzo rozumiem o co chciales zapytac.
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

wydaje mi sie ze chodzilo o to czy maja byc odcinki rur i polaczone kolankami czy jedna rura od samego kolektora ,,, wydaje mi sie ze mozesz laczyc kolankami :wink:
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: megalith »

5 kolanek po drodze trzeba zrobić - nie ma bata żeby wygiąć rurę 2,5'' tyle razy na tak krótkich odcinkach, jeśli w ogóle by się dało.

Aha i nie zapomnij o wsadzeniu elastycznej łączówki gdzieś po drodze, bo zanim z garażu wyjedziesz pourywasz kolektor.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

no spoko o to mi chodzilo czy da sie ja wygiac :P... wiem wiem dziwnie to sformulowalem. a ten elastyczny lacznik to moze byc obojetnie gdzie ?? czy np sa dla niego lepsze i gorsze miejsca :D...moze byc np na miejscu kata??
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

wywalilem kata i srodkowy zostal tylko koncowy ,,, jest tak cicho jak bylo :(
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
megalith
Posty: 35
Rejestracja: 2006-08-21 20:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: megalith »

Adammk5 pisze:czy np sa dla niego lepsze i gorsze miejsca :D...moze byc np na miejscu kata??
Jak najbliżej silnika. Ja mam za kolankiem wychodzącym z turbiny, wychodzi to mniej więcej zaraz za silnikiem patrząc z boku. Oryginalnie - ruchome było złącze wejściowe katalizatora, więc tam pewnie też nie jest złe miejsce, ale ciąć rurę dwa razy - po co, jak tam może być właśnie prosty odcinek.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

a to musze to oblookac w takim razie :)
Błękit malacz 86r
Ognisty Escort 92r. 1.8d 17" 3d
Niezapomniana I gen gt 92r
Pechowa r19 ph2 1,7 93r
Wielorybnik Scorpio 2.0 16v 95r
coo bedzie ze mna dalej ;p
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

a mi sie pojawil problem dzisiaj... bylem wywalic srodkowy tlumik bo dziurka mi sie zrobila:] odziwo po wycieciu go okazalo sie ze rura przed nim i za nim jest podwojna i jest bardzo mala srednica przelotu przez to!! wiec cala wymienilem na duza wieksza rure o srednicy chyba 60mm :wink: samochod zaczal jeszcze bardziej burczec, ze az ziemia trzesie:D ale co niestety to spadly osiagi!! :shock: turbo pompuje teraz mi 8psi a nie prawie 12 jak przed wycieciem tlumika!! :shock: podkrecilem zaraz troche na MBC a i tak nie ma wielniej roznicy :shock: :x
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

prawdopodobnie za duza rura:)
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

flyke(vasil) pisze:prawdopodobnie za duza rura:)

nieprawda :!: mam rure 2,5" czyli 63,5mm i osiági sie poprawily :lol: wiec jesli ta rura ma naprawde 60mm to nie nie jej srednica jest powodem spadku mocy,
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

TYKWA pisze: nieprawda :!: mam rure 2,5" czyli 63,5mm i osiági sie poprawily :lol: wiec jesli ta rura ma naprawde 60mm to nie nie jej srednica jest powodem spadku mocy,
Ja mam dokładnie to samo na całej długości wydechu i osiągi się DRASTYCZNIE poprawiły :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

ok , sorry chlopaki :oops:
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”