katalizator????

Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

katalizator????

Post autor: UkI »

Witam
Znajomy mi powiedział ze jak wytne katalizator w swoim probiaku to poprawia sie osiagi autka. Czy jest to prawda czy moze zwykla bujda??
pozdr...
Probe II 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Prawda, ale nie jest to az tak wielka roznica. Tylko wstaw rure tej sameh srednicy.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

no i modl sie zebys nie wyzjezdazal za granice (kontrole z co2) nie trafil na taka kontrole w polsce (tez sie zdarzaja ) i do tego nie przejdziesz po legalu przegladu. Wg. mnie lepiej wstawic sportowy kat. np. Kemira
pozdrawiam
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Quaki pisze: Wg. mnie lepiej wstawic sportowy kat. np. Kemira
A ile za taka przyjemnosc????
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

Witam

Ja mam wywalony wkład katalizatora i wstawioną rurkę i przegląd przeszedłem ok, ale na gazie.

Pozdrawiam
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Polski to koszt 580zł brutto robi je firma lindo gobex z Gorzowa wlkp. co do kemira podobno sa zblizone cenowo ale na dokładne dane czekam
pozdrawiam
Awatar użytkownika
butcherr1
Posty: 32
Rejestracja: 2005-01-28 18:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Płock

Post autor: butcherr1 »

Wracając do tematu katalizatora!!!!!!!
właśnie niby powinny się osiągi poprawić, a tu odwrotny skutek, padła moc i to diametralnie!
dziś mierzylem na ładnej prostej od 0 do 100 i wyszło mi 8,80 średnio bo ruszałem trzy razy, i średnią wyliczyłem z trzech startów, a ile wy macie do 100 w swoich v6-tkach bez żadnych innowacji wprowadzanych w silnik???????????????????????????
a sprawdziłem dlatego bo dostałem baty od vectry 16V przegrzebanej a le delikatnie, gdzie zawsze ona dostawał odemnie o 3 długości a teraz ja dostałem o 2 długości i dlatego postanowiłem sprawdzić.
napiszcie czy juz wyjmowaliście katalizator i jake były efekty i jakie są.
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Gość

Post autor: Gość »

A czym mierzyłeś bo nie mów że stoperem :lol:
Awatar użytkownika
butcherr1
Posty: 32
Rejestracja: 2005-01-28 18:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Płock

Post autor: butcherr1 »

dokładnie stoperem ale wcześniej jak mierzyłem w primerze tym samym stoperem było oki, i każdemu nim mierze wiem że to nie jest dokładnie ale, w miare dokładnie ale przede wszystkim czuje różnice.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Awatar użytkownika
butcherr1
Posty: 32
Rejestracja: 2005-01-28 18:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Płock

Post autor: butcherr1 »

a dodam ze primere miałem wersje GT 150 KM i miała do setki 8 sek.i to chyba samo mówi za siebie
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Gość

Post autor: Gość »

aha czyli przekłamanie +/- ok 1 sekundy.
Przykro mi ale to robi się inaczej. Bierzesz G-tech'a mierzysz, wywalasz kata, i masz porównanie, ponieważ G-tech ma powtarzalność czego nie ma stoper, a do tego licznik w samochodzie nie jest wyskalowany idealnie, no i wystarczy że bierznik opony masz starty i już inna prędkość na liczniku, granica błędu ok 10%, i my tu rozmawiamy o precyzji
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gość

Post autor: Gość »

butcherr1 pisze:a dodam ze primere miałem wersje GT 150 KM i miała do setki 8 sek.i to chyba samo mówi za siebie
he he te wersje GT to są z gwiastą, w instrukcji przy mocy masz gwiazdke, to chodzi o rzekomą moc, a tak na dobrą sprawe silnik jest identyko nawet komp, tylko masz wyminioną głowice i tyle .
Awatar użytkownika
butcherr1
Posty: 32
Rejestracja: 2005-01-28 18:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Płock

Post autor: butcherr1 »

o i tu sie nie zgodzę bo mam porównnie z dwiema innymi w zwykłej wersji 2,0 i 20 Gt ale z aluminiową pokrywą, a moja była czerwona żadko spotykany model, a le nie rozmawiamy tu o nissanie.
wiem że g-techem było by dobrze zmierzone ale nie maiłem w tym momencie dojścia do niego, ale oczywieście sprawdze w ten sposób i podam różnice,
ale chodziło mi o to czy wyjmowaliście katalizator i mieliście takie objawy bo chyba dany model powinien reagować podobnie na spadek mocy jak i na podwyższenie mocy.???????
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

Ja zmieniałem kata... co prawda nie jeździłem bez zupełnie, tylko mam wstawiony katalizatorm metalowy "sportowy".
Nie będę tłumaczył jak to wygląda, powiem, że można kupić za około 350 pln na allegro w dowolnym rozmiarze.
Przy tłumiku przelotowym i kacie sportowym.... niestety tylko subiektywnie, ale troszkę minimalnie lepiej jeździł.Osiągi na 1/4 mili w sumie musiałbym sprawdzić czy była różnica przed i po.
Na dzień dzisiejszy zatkałem tłumik końcowy bo Nanie głowa pękała.
Fester
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

butcherr1 pisze: a sprawdziłem dlatego bo dostałem baty od vectry 16V przegrzebanej a le delikatnie, gdzie zawsze ona dostawał odemnie o 3 długości a teraz ja dostałem o 2 długości i dlatego postanowiłem sprawdzić.
napiszcie czy juz wyjmowaliście katalizator i jake były efekty i jakie są.
Jaka to była Vectra 2.0? I dostałeś baty jadąc swoim 2.5 V6? :shock: :shock: :shock: To chyba masz coś nie tak z silnikiem bo normalnie to chyba niemożliwe :?
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

No niby byla "delikatnie pogrzebana". Powiem szczerze, ze vectra b 2.0 16V dosyc sie zbiera. Waga podobna (vectra 60kg ciezsza) i 27 konikow przewagii na strone probe. Tyle, ze vectre zdecydowanie latwiej poszukac w dobrym stanie niz probka, ktoremu juz pare konikow ucieklo. Od pol roku jezdze vectra i jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Probe jest szybszy, ale roznica nie jest zbyt duza. Probem jechalem 220, vectra 217 a w przyspieszaniu do setki mysle, ze roznica okolo 1s.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”