Kolektor wydechowy - demontaż i montaż

Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Kolektor wydechowy - demontaż i montaż

Post autor: Benet »

Zakładam nowy temat bo typowo o takim zagadnieniu nie znalazłem. Chciałbym odkręcić kolektor wydechowy. Jaka jest szansa, że się uda bez urwanych śrub i płaczu :P Widziałem, że jest tam 10 śrub i 2 szpilki z nakrętkami. Czy te szpilki się wykręcą razem z nakrętką? Chciałem to wszystko zastąpić miedziowanymi szpilkami z nakrętkami z nierdzewki aby pozbyć się problemu zapiekania raz na zawsze. Przy okazji może wrzuciłbym jakiś nowy kolektor z kwasu. Jakieś metody? Polanie płynem hamulcowym albo odrdzewiaczem czy może jeszcze jakiś inny patent?
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Kolektor wydechowy - demontaż i montaż

Post autor: infernoblade »

Odkręciłem już paręnaście kolektorów i nie było jakichś problemów. W razie w odkręcaj na rozgrzanym silniku jak go chcesz wymienić (może się w tedy pokrzywić). Szpilki jak się nie odkręcą to skontruj dwoma nakrętkami i je odkręcisz :)
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”