Kod błędu 16 EGR a może coś innego?

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

vallini - urzekłą mnie twa historia :D i to może być to.
squad -> czyściliśmy EGR i nic nie pomogło. Błąd został.

sprawdzimy to.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gość

Post autor: Gość »

kollek pisze:
squad -> czyściliśmy EGR i nic nie pomogło. Błąd został.
TA. A jak udało wam się odkręcić tą rurke całą, przy kolektorze wydechowym 2m przedłużka nic nie pomogła, a przy dolotowym nawet nie prubowałem bo tam nie ma gdzie ręki włożyć.

A może by tak sobie zamówić nowe EGR'y, cena 14$, tylko kurcze gdzieś mi strona zwiała, a tam miely tylko takie zawory nic innego.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sqad pisze: TA. A jak udało wam się odkręcić tą rurkę całą, przy kolektorze wydechowym 2m przedłużka nic nie pomogła, a przy dolotowym nawet nie próbowałem bo tam nie ma gdzie ręki włożyć.
Dla chcącego nic trudnego mi się udało jak demontowałem kolektor wydechowy. :D
Od strony przegrody można włożyć rękę.
Przed odkręceniem częstowałem śruby odrdzewiaczem firmy "K2" :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Gość

Post autor: Gość »

Andrzej pisze: Dla chcącego nic trudnego mi się udało jak demontowałem kolektor wydechowy. :D
Od strony przegrody można włożyć rękę.
Przed odkręceniem częstowałem śruby odrdzewiaczem firmy "K2" :wink:
Taak jak najbardziej odrdzewiacz był grany ale wygło 2m profil jak próbowałem to odkręcić, i nic ani drgnie.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

To może spróbuj na rozgrzanym kolektorze ją zluzować?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Gość

Post autor: Gość »

Andrzej pisze:To może spróbuj na rozgrzanym kolektorze ją zluzować?
A może masz racje troche aurasie zepsuła a ja garaż mam zawalony ale jak się zrobi cieplej to trzeba spróbować
Awatar użytkownika
MARTINI
Posty: 49
Rejestracja: 2004-10-06 00:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: MARTINI »

Witaj Kollek !! Ja niedawno przerabiałem temat lambdy przy urwanym przewodzie żadnego błędu mi nie pokazał :!: :?: , Poza tym że palił jak smok. Pozdrawiam Martini
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

To EGR jest przy wydechowym???? :shock: :shock: Myślałem że przy ssącym?? Ciekawe co czyściliśmy :D
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gość

Post autor: Gość »

kollek pisze:To EGR jest przy wydechowym???? :shock: :shock: Myślałem że przy ssącym?? Ciekawe co czyściliśmy :D
Idzie taka rurka z prawej strony kolektora wydechowego, gdzieś tam nurkuje i wpada przy wtryskach bodaj, ale nie jestem pewien napewno gdzieś tam przy kolektorze ssącym

A tak wygląda rura EGR, pewnie gdzieś na końcu jest czujnik i mi się zawsze wydawało że ten wężyk trz czyścić, kurde w stanach nowy kosztuje 10$ ten co jest na rysunku
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”