Strona 1 z 1

dziwny kod błędu... 6 i 9

: 2006-01-27 23:29
autor: młody
Witam i pozdrawiam.
Mam mały problem z brobkiem i pytam wprost, wyświetliło mi (szybkie mruganie ) 6 , a w tabeli którą znalazłem na forum nie ma takiego błędu, pużniej po chwili 9 i tak w kółko raz 6 i później 9.. Wiem że 9 to czujnik temperatury a 6 według mojej książki serwisowej Mazdy to czujnik prędkości pojazdu , tylko gdzie on jest i czy to to napewno , proszę o szybką odpowiedz bo właśnie zabieram się do naprawy...
Pozdro.

: 2006-01-28 00:20
autor: Bogdan9999
Sprawdzi tutaj może coś ci to pomoże :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3965

Mistrzu fajnie, że chcesz pomóc ale w linku który wkleiłeś nie ma ani słowa o kodzie błędu nr. 6 - stąd pytanie Młodego...

Re: dziwny kod błędu...

: 2006-01-28 10:33
autor: Robert
młody pisze:6 według mojej książki serwisowej Mazdy to czujnik prędkości pojazdu
Tak, ale kod występuje tylko w automacie :arrow: http://www.performanceprobe.com/doityou ... app=9022na

: 2006-01-28 10:36
autor: Maciucha
A młody ma 2.2GL USA z '90 tak jak i ja. Ja mam automata to może on też? :D

edit: znalazłem :D:D:D
młody pisze:nie wiem jak u was koledzy ale u mnie w automacie olej wlewam do zbiorniczka wspomagania kierownicy, przeciez to jest ten sam zbiornik a oleju jaki używam to Mobil 1 Ptf ,czy coś takiego pojemność u mnie w automacie to 3.8 l w manualu 3.3 l .
pozdrawiam. :lol: :lol: :lol:

: 2006-01-28 10:39
autor: Robert
No niech Ci będzie :arrow: ma... - na przyszłość mógłby napisać w stopce 8)
Edit: pisałem zanim Ty poprawiłeś :lol:

ups..

: 2006-01-28 10:44
autor: młody
zaraz to naprawię. i faktycznie mam w automacie, tylko zaczął mi się psuć
a mianowicie miałem problem z obrotami i w sumie dalej mam bo na zimnym silniku mam 2200 obr. i dopiero spadną po dobrym nagrzaniu .

: 2006-01-28 12:06
autor: kicur
ostatnio rozwalilo mi weza od wody - dokladnie na srodku glowicy pod listwa od wtryskow wychodzi taki wezyk w kierunku tylu samochodu i idzie gdzies chyba do silniczka krokowego- jak wywalilo plyn to obroty osiagaly ponad 2000 i po sekundzie spadaly do 1000 i tak falowal non stop co sekunde - dlatego mysle ze u ciebie moze byc podobnie z tymi obrotami poprostu plyn moze nie dochodzic do tego silniczka i zalacza ssanie - moze masz zapchany wezyk albo ten aparat od ssania-pozdroo