kod błędu 3 i 5 ?

Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

kod błędu 3 i 5 ?

Post autor: Sokół »

Chłopaki wiecie co to za kod szukałem po różnych tematach i nic nie znalazłem.
Ostatnio zmieniony 2006-04-05 11:15 przez Sokół, łącznie zmieniany 1 raz.
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Bo źle odczytałeś kody.
Nigdzie nie występuje taki numer kodu, po za 3,0 V6 90r.
Więc proponuję spróbować jeszcze raz i porównać to z tym :arrow: Engine Self Test
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

sprawdź jeszcze raz długie mrugnięcie <-- dziesiątki, którkie mignięcie <-- jedności.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

ok!
racja źle odczytałem kody .To było 3 i 5
Co to znaczy w języku laików:

3- ckankshaft position sensor #1
5- knock signal

jestem zielony :oops:
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

jeszcze jedno małe pytanko który to czujnik sensor #1?
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

3 w aparacie zapłonowym jedna z trzech cewek
5 czujnik(czujnik stuku silnika) jest obok filtra oleju i czujnika oleju
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Tomo
Posty: 97
Rejestracja: 2005-07-12 23:36
Galeria: viewtopic.php?t=7365
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tomo »

Witam,


U mnie np. wyskakuje błąd 3 i 4 i 42 ten ostatni to przez to że nie mam czujnika tego przy turbince, a ten 3 i 4 to znaczy, że mam do wymiany aparat :?:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

jeszcze raz dzięki !
Autko jest u mechanika , zobaczymy co wymyśli ,oby alah prowadził jego rękę sprawnie a umysł uczynił otwartym. :D
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

moze ktos wypowie sie jeszcze na temat bledu nr 3?bo dzis i mnie sie pokazal.czy moze byc on spowodowany tlko uszkodzeniem cewki w aparaie jak bylo napisane wyzej,czy np zmiana polozenia aparatu bez podlaczania zlacza STI do masy tez moze miec taki skutek?z bledem nr 3 spotkalem sie po raz pierwszy u mnie w aucie.silnik pracuje bez zarzutu i tak dumam co mu do glowicy strzelilo mi taki blad wywalic :D
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: kod błędu 3 i 5 ?

Post autor: LukaszV8 »

[Ech sry z tego wszystkiego zagapiłem/założyłem niepotrzebnie nowy wątek, Maxxum wiem, że macie co robić, ale jakbyś dał radę to wywal ten niepotrzebnie założony wątek, ale już taki jestem wku*w*i*ny...jutro znaczy już dzisiaj jadę tam do nich (pseudomechaników) i albo zrobią głowicę w Probe tak jak się należy, albo niech oddają PLN za wszystko. Knock sensor też pewnie rozwalili oni tak jak czujnik wentylatora chłodnicy bo wcześniej nie miałem tego checka...Ojjj będzie chyba sąd... :| ech...]



Po odbiorze auta od paplochów mechaników z jednego z krakowskich RENOMOWANYCH serwisów wyszedł kolejny kwiatek...

kod nr 5 Knock Control Signal

Prawdopodobnie rozwalili ten czujnik tak samo jak czujnik od wentylatora chłodnicy...



Miał ktoś podobny problem? Gdzie zacząć szukać tego czujnika?

Pozdrawiam
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”