kod 23 i 24

Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

kod 23 i 24

Post autor: nikosnikos »

Po paru dniach wreszcie sie uporalem z problemami i probek smiga jak dawniej. Ale jest cos "nowego" :lol: - praktycznie w trakcie kazdej jazdy zapala mi sie check engine. Czasami gasnie po chwili, czasami gasnie dopiero wraz z wylaczeniem samochodu. Po odpaleniu nigdy sie nie pali - wlacza sie czasami po paru minutach, a czasami np. po pol godzinie. Sprawdzilem bledy - 23 i 24.
23 - prawa sonda lambda - napiecie ponizej 0,55 V
24 - prawa sonda lambda - napiecie nie zmienia sie.
W aucie byl wymieniony aparat zaplonowy, kable WN i swiece. Probek jezdzi normalnie - tylko ten check. Jakies porady???? - poza wymien sonde :wink: Szukalem juz troche - interesuje mnie inne rozwiazanie niz "zlac to" :twisted: A dodatkowo - czytalem o czyszczeniu sond lambda - to ci moi mega debesciarscy mechanicy w mazdzie powiedzieli, ze tego sie nie czysci :shock:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

A jak Ci ładuje alternator? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

No wlasnie probek zaczal cos slabiej odpalac od tej wymiany - na wskazniku ladowania nigdy furory nie bylo :twisted: , ale teraz jak jest zimny odpala gdzies po 1-2s krecenia. Jak sie rozgrzeje jest lepiej.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Jest sposob :wink: - tak, jak juz kiedys w jakims poscie czytalem - przy czestej zmianie biegow, ciaglym przyspieszaniu i zwalnianiu check sie nie wlacza - komp za duzo "liczy" :lol: - tak ktos napisal. I chyba cos w tym jest - w miescie w ogole sie nie wlacza, a poza miastem tylko wtedy gdy jedzie sie ze stala predkoscia. Wystarczy co jakis czas delikatnie wcisnac gaz lub puscic go troche - i klopot z glowy :twisted: - juz sie check nie wlacza. Szkoda, ze to tylko polsrodek - cwierc nawet :twisted: - niemniej jednak zapalona kontrolka juz nie wkurza oka, no a komp nie pomyka w trybie awaryjnym!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”