Kody 15,23

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Kody 15,23

Post autor: arturo »

Witam. Na początek muszę się pochwalić, jak wiecie mam jedyneczkę 2,2 GL USA. Lecz od tygodnia jest też 2.5V6USA 93r.Jest nowe auto, i nowe problemy.Jadąc 80 Km/h na 5 biegu auto do 150 Km/h przyspiesza bez problemu , po przekroczeniu tej prędkości zaczyna słabnąć.Jest takie wrażenie ,jak się otwiera druga przepustnica, to jest lekkie szrpnięcie,i silnik traci moc. Kody jakie odczytałem, to 15,i 23. Użyłem opcji szukaj, i jest napisane, Heated Oxygen sensor circuit, ale niestety nie znam angielskiego, i nie wiem co to jest. bardzo proszę o pomoc.Aruro :wink:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

Witam, są to sądy lambda (dwa sensory na wydechu)
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

To znaczy, że obie są uszkodzone?.Czy te sondy mogą mieć wpływ na przyspieszenie samochodu??? :cry:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Raczej nie bardziej na spalanie.
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Wielkie dzięki za przetłumaczenie kodów,ale co z tą utratą mocy?.Nie chcę ,żeby mnie jakaś CALIBRA objechała.Acha ,zapomniałem dodać,że jak ujmuję delikatnie gaz, to auto trochę lepiej przyspiesza,(ale tylko trochę).POMOCYYYYYYYYYY.... :oops:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Może Virys, i zła regulacja TPS'a, jedno z drugim się wiąże.

PS. skasuj kody, bo może to są jakieś stare, przejedź się i sprawdź ponownie.
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

ja mialem problem z sondami.
wymian, zobaczymy jak bedzie. probek bedzie przyspieszal rowno ale za to 2.0!
to co ci sie dzieje od 150 km/h to nowosc, takiego czegos nie mialem.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Więc tak , kompa zresetowałem,i po przejechaniu 50km zapaliła się kontrolka. te same kody 15,i 23.znów reset kompa,i to samo równe 50km,i pomarańczowo na pulpicie. Odczyt-15,23.Co to jest ten TPS, gdzie go szukać,i jak wyregulować? pozdrawiam Arturo:cry:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Sqad pisze:Raczej nie bardziej na spalanie.
Nie wiem jak to jest przy silniku mazdy, ale u kumpla w escorcie RS2000 auto po wymianie sond duuuuużo lepiej się zbiera. Czuć sporą różnicę.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

W I genie to anie na spalanie ani na osiągi nie ma za wiele, nie wiem jak w jedynce GT, ale w GL to obojątne czy sonda jest czy jej nie ma.

W II genie na pewno samochód choro dużo pali, ale sądząc po przypadku Wuaxa i lepiej jeździ
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Bez sondy nawet lepiej się zbiera :D
Ale też więcej pali, przerabiałem jak mi się kabelek urwał.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

arturo pisze:Więc tak , kompa zresetowałem,i po przejechaniu 50km zapaliła się kontrolka. te same kody 15,i 23.znów reset kompa,i to samo równe 50km,i pomarańczowo na pulpicie. Odczyt-15,23.Co to jest ten TPS, gdzie go szukać,i jak wyregulować? pozdrawiam Arturo:cry:
jak wymienisz sondy to już Ci się nie będą zapalać błędy 15 i 23, a res. kompa nic nie da, przerabiałem to ze swoim, spadku mocy nie wyczuwałem ale za to spalanie nieźle mi wzrosło :?
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Witam. Więc tak , sondy wymienione,rozrząd i zapłon sprawdzony. Świece, przewody,filtry paliwa, powietrza nowe,błędów brak.I nic się nie zmieniło, obroty MAX 5,5-6000, prędkość MAX 165km/h,acha virsy sprawne(chyba),1 otwiera się zaraz po uruchomieniu silnika,2 po przekroczeniu 4,5 tysiąca obrotów.jak powoli naciskam gaz , to obroty potrafią wskoczyć do 8 tyś,a jak mu wcisnę ostro to 6tyś,i się dusi.Może przepływomierz???.Jak go sprawdzić,proszę o pomoc,bo już zaczynam mieć go dość. dziękuję,i pozdrawiam. arturo
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Po pierwsze to nie masz sprawnych Virisów bo ci się jeden przy odpalaniu otwiera, a powinien przy 3250 dopiero.

Co do przepływomierza to wypnij go, obstawiam że w ogóle samochodu nie odpalisz. może nie do końca się przepływka otwiera, ale nie sądze one się nie psują, bardziej to wygląda na lewe powietrze za przepływomierz, może to być też gdzieś na wężu do odmy która spada do miski olejowej. Albo na zbyt małą ilość paliwa czyli wtryski albo pompa albo filtr.
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

Witam. Dziękuję za zainteresowanie,i pomoc. Auto naprawione, po prostu rakieta.Winowajcą okazał się katalizator. Został zastąpiony strumienicą łuskową, i probuś odzyskał dawną świetność.Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam arturo , nowy dwór mazowiecki. :D
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”