Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6

Post autor: Ada » 2006-06-19 09:54

Witam

Mam takie błędy, 11 i 21, szukam wszędzie co one oznaczaja ale nigdzie ich nie znalazlem.. Czy ktoś wie coś na ten temat??

pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-06-19 12:06

W roczniku 97 masz te kody? :shock:
:arrow: http://www.performanceprobe.com/doityou ... cs/est.php

I czy chodzi przynajmniej o silnik? Może ABS?
:arrow: http://www.performanceprobe.com/doityou ... php?app=97
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-06-19 12:13

No dokładnie w 97. Też myślałem ,że jest tam na bank OBDII ale nie, jest OBDI taka sama wtyczka diagnostyczna jak w innych Probach 2.
Chodzi oczywiście o błedy silnika.
Żre mi tyle paliwa, że nie wiem co jest grane ( ok. 17l na 100) przy jeżdzie mieszanej, mam na tą chwile odłączona wtyczke od vrisa 1 bo jak jest włączona to pali pod 20 ... masakra!! zwierajac piny, właśnie takie błedy mi wyszły, 11 i 21 i nigdzie nie ma opisu co to za jedne..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-06-19 12:23

Sprawdź w VINie rocznik i odejmij 2 cylindry to przynajmniej 11 będzie można wytłumaczyć :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-06-19 12:41

W VINIE rocznik 97 a żartu nie załapałem do końca... :roll:
Pomocy!!!
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2006-06-19 21:39

Zajżyj do linków, które dał ci Robert. Może VIN przebity ? :) albo silnik wymieniony :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Gallery: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo » 2006-06-19 21:53

Jeśli masz Probka '97 ('96) w wersji USA to wydaje mi się, że na 100% masz OBD2 i niestety do odczytania kodów potrzeba specjalnego urządzenia (skanera).
A gniazdo chyba powinno znajdować się gdzieś w dolnej części konsoli gdzieś pod kierownicą. Nie wiem jak to było w EURO ale chyba i tak wszystkie miały standardowy port diagnostic pod maską i te z OBD2 dodatkowe w środku auta.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-06-19 22:02

taa, wymieniony... przezemnie... z V6 na V6... a bić bede zaraz głową o klape mojego proba...
Patrzeć patrzyłem na linki ale nie ma takich kodów błędów, wiec albo ja coś źle odczytuje albo ja już nie wiem albo to są jakieś dziwne kody.. a że nie ma problemu w sumie z odczytem to się sprawa komplikuje..
Czytam kody zgodnie z tym co piszą na fordprobe.net .
Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2006-06-19 22:08

Ale to nie są dowcipy. Sprawdź co oznaczają te kody w OBD1 i jeśli się to sprawdzi to znaczy, że albo masz wymieniony silnik albo nabity nowy VIN.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2006-06-19 22:15

Ja mam OBD II i przy zwarciu pinów ten i gnd cheek nie reaguje(nie da się zczytać błędów na zworę tylko jak pisze Voodo przez skaner :( ), też musisz mieć OBD I.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-06-19 22:18

ale pisze, mam silnik v6. Patrzyłem, brak złącza systemowego na OBDII w kabinie... pod klapą bagażnika tylko złącze diagnostic.
Mam wersje EURO rocznik z Vinu 97. powtarzają się kody na przemian: 10,11,21, przerwa i znów 10,11,21, a bez ustalenia jakie są błedy nigdy nie dojde ze spalaniem :shock:
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2006-06-19 22:21

No masz silnik V6 ale z OBD1 jeśli mozesz kody zczytać diodą. A OBD1 nie było w roczniku 97 :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Car: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: pawelc » 2006-07-03 08:49

10 to na pewno czujnik temperatury powietrza jest on w przepływce ,
21,11 nie znalazłem ,a tak na marginesie to dziwne że nie masz obd2 ,może jakiś swap był dokonany...

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-07-03 17:12

Ada pisze: Co dziwne, nie da się odczytać kodów przez chek'a a tylko przez diode która łączę pod plus akumulatora. Byłem u kolesia co zajmuję sie diagnostyką i twierdzi, ze mam system OBDI choć wszędzie pisze że Probki po 95 r. miały OBDII. Czy ktoś ma jakieś pomysły?? .. poza dowcipami oczywiście..[/url]
do 95 można sprawdzić chcekiem poprzez zwore, w 95 poprzez diode, ale mam takie pytnie czy tej diody nie powinieneś podpiąć pod "-" a nie plus aku??

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-07-03 17:25

Przecież napisał
Ada pisze:Co dziwne...
:wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-07-03 19:16

Na stronie fordprobe.net opisany jest sposób, że diodę podłącza się pod plus akumulatora, tak też zrobiłem.

Jutro jadę do gościa, który ponoć jest dobry w tym co robi i z czyta mi kody. :roll: pożyjemy zobaczymy..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2006-07-04 08:38

Diode podłącza się pod "ten" i "gnd". To drugie to nic innego jak stały minus więc albo coś ci się pomieszało albo masz zaje... powalone w elektryce.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2006-07-04 10:46

Zworę robi się na TEN i GND a jak ci Chek nie działa to podłączasz diode z opornikiem 100 k pod plusa i pod jedno z gniazd złącza diagnostycznego.

ps. pokzałbym ci zdjęcie ale za chol....re nie potrafię tu zamieścić zdjęć..[/img] więc podaję link : http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
Ostatnio zmieniony 2006-07-04 11:23 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-07-04 11:21

Dobra - trzeba trochę "odmieszać" :lol:
W obu przypadkach zwora pomiędzy ten a gnd i albo kontrolka check engine, albo dioda pomiędzy fen i plus akumulatora.
Sorry za zamieszanie :oops:
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3758
:arrow: http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2008-08-16 16:24

Wybaczcie post pod postem w odstępie 2 lat :P
pawelvr [i](w nowym wątku zatytułowanym ''kod 11'')[/i] pisze:Jak w temacie. Szukalem ale nie znalazlem i nie wiem co oznacza. Probe 2.5 93r. :cry:
Kod 11 w silniku 2.0 odpowiada 10 w 2.5 i pozostałych (niewystępujących w Probe, tj. 1.3, 1.6 i 1.8).
Wg serwisówki i wg performanceprobe (bezpośredni odsyłacz powyżej) ani kod 11 nie ma prawa wystąpić w 2.5, ani 10 w 2.0. Stąd wcześniejsze żarty dot. ilości cylindrów. Ale jeśli jesteście pewni odczytanego numeru, to może potraktujcie je zamiennie, bo to ten sam błąd.

Aby poznać dotychczasowe przygody posiadaczy z tym kodem wystarczy poszukać IAT lub intake (w tym dziale i w ogólnym Ford Probe).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

pawelvr
Posty: 27
Rejestracja: 2008-06-03 21:46

kod 11

Post autor: pawelvr » 2008-08-16 17:39

Mam silnik 2.5 93r. Wywala mi kody 4 i 11, wiem ze 4 to czujnik polozenia walu w aparacie zaplonowym ale nie wiem co oznacza 11? Kolega napisal ze 11 w 2.0 to to samo co 10 w 2.5 i 11 nie wystepuje w 2.5, jesli odepne wtyczke od przeplywomierza to pokazuje kody 4 10 11 po resecie kompa nie ma bledow ale wystarczy pojezdzic chwilke i wywala 4 i 11. check engine podczas jazdy nie swieci sie ciagle, raz sie swieci raz nie. moze ktos ma jakis pomysl?

meg_82
Posty: 44
Rejestracja: 2008-01-12 18:52
Gallery: viewtopic.php?t=16461

Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6

Post autor: meg_82 » 2008-12-07 19:58

Panowie byłam pare dni temu u mechanika który w końcu sprawdził błędy w moim Probku i wyszło że ma błąd 11 i 17 i moje pytania skoro błąd 11 równa się błędowi 10 czyli czujnik temperatury powietrza więc czy mam wymieniać przepływomierz?i drugie pytanie odnośnie drugiego błędu jeśli sondy obie mam wymienione to co w takim razie jest nie tak?dziękuje za podpowiedzi.pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Kody 11 oraz 21 Probe2 2.5.v6

Post autor: Robert » 2008-12-07 21:02

Zajrzyj do :arrow: wątku dot. kodu 17 i przeczytaj opis Voodoo.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”