FORD PROBE crupka !!!

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

FORD PROBE crupka !!!

Post autor: crupek » 2006-07-25 15:33

Witam Wszystkich klubowiczów. Kupiłem Probka i na tym poscie bede wypytywał o wszystko poniewaz jak narazie jestem zielony i potrzebuje Waszej pomocy w niektorych przypadkach :)
Zakochalem sie w tym autku 2 lata temu i od tamtej pory robilem wszystko zeby go miec :) kupiłem dokladnie dzisiaj forda probe 2.0 16v czerwony 94r. ale w stanie IGŁA!!! Szukałem szukałem az znalazlem.

Przebieg równo 135000 km

- alufelgi 15" 'SE'"
- szyberdach
- pełna elektryka
- 2 x airbag
- ABS

BRAKUJE KLIMY !! :evil:

Jak narazie wszystko pięknie ładnie nie nie stuka nic nie puka aż jestem zaskoczony:) silniczek pracuje rowno i cicho. w silniku nawet popychaczy nie slychac.

Teraz mam pierwsze pytanie co do kontrolki poduszek. Szukałem juz na forum ale tego nie znalazlem. Miga w ten sposob:
- 1 krótki
- 2 długie
- 1 krótki
- 2 długie
Czy to jest kod 21 czy kod 12 z ponizszego opisu

Kody diagnostyczne układu poduszek powietrznych

Odczyt kodów SRS czyli układu sterującego poduszką (lub dwiema) powietrzną nie wymaga zwierania żadnych pinów. Wyświetlane są one cały czas jeśli nastąpiła awaria w/w układu.

Poszczególne kody oznaczają:

12 niskie napięcie zasilania (akumulatora)
13 instalacja elektryczna Air bag lub czujnik uderzeniowy zwarty do masy
21 czujnik zabezpieczający zamontowany nieprawidłowo
22 czujnik zabezpieczający: wyjście zwarte do zasilania
23 czujnik zabezpieczający: otwarty obwód
24 otwarcie w obwodzie 944B lub niska rezystancja w czujniku(ach) zderzeniowym
32 poduszka pasażera / czujnik zabezpieczający: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
33 pin 7 nie jest zwarty do Monitora Diagnostyki
34 poduszka kierowcy / czujnik zabezpieczający: niska rezystancja lub zwarty obwód
35 niska rezystancja pomiędzy pinami 8 i 9 w Monitorze Diagnostyki
41 obwód czujnika zderzeniowego: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
44 prawy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
45 centralny czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
46 lewy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
51 wewnętrzny bezpiecznik Monitora Diagnostyki
52 zasilanie awaryjne: brak napięcia
53 wewnętrzny błąd Monitora Diagnostyki

szybkie miganie lampki: odłączone wszystkie czujniki
lamka nie świeci: zasilanie lub jego obwód do Monitora Diagnostyki
lampka świeci ciągle: uszkodzony Monitor Diagnostyki

Dzieki z góry za porady i pozdrawiam wszystkich PROBE maniaków
Fotka mojej furki jeszcze na blachach poprzedniego właściciela P.S. nawet nie mam gdzie zaprakowac bo kostke u mnie kładą :P http://www.fordprobe.pl/upload/files/probek_016.jpg
Ostatnio zmieniony 2006-08-03 18:24 przez crupek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-07-25 16:13

crupek pisze:Szukałem juz na forum ale tego nie znalazlem.
:---) Szukałeś pewnie tylko tam, skąd przekleiłeś zarówno opis jak i swój post 8)

Patrz :arrow: miganie kontrolki poduszki powietrznej
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Car: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil » 2006-07-25 21:52

Wersję masz SE a nie Base, i nie ma alusów "base" gdyż podstawowa wersja wychodziła na szpecących stalówkach. Co do SRS'ów to możesz mieć ako na wykończeniu. Zmierz napięcie i napisz na forum.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-07-26 06:56

Dobra dzieki TOFIL jak bede mial czym to zmierze :)
Dzisiaj z samiuskiego rana jakies 20 minut temu sprawdzilem olej - stan idealny. odpalil za pierwszym strzalem, obroty podskoczyly bardzo leciutko a potem opadły i chodzil cichutko. A popychaczy w ogole nie bylo slychac, z reszta jeszcze w tym silniku nie slyszalem popychaczy:) Przepieknie chodzi jestem zadowolony na maksa :) POZDRO


jeszcze raz napisze:
dzisiaj znow zatankowalem do pelna
przehjechalem 240 km - 18 litrów

trasa 140-160 km/h jakies 200 km
miasto (szalencza jazda) jakies 40 km

czyli spala mi srednio 7.5 litra / 100 km

Chyba nie ma sensu zakladac gazu Smile

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-08-01 17:29

Hejka!! No dobra szukałem na forum i nie znalazlem. Wobec tego mam pytanie ile Watt mają te zaroweczki(diody) przy siedzeniach prz otwarciu drzwi ?? Bo na zaroweczce(diodzie) jest tylko napisane "stanley" A chcialem zalozyc niebieskie zaroweczki(diody) lub gdy takiej nie dostane nakleic niebieska folie na pokrywki :) ...... Z góry dziekuje za odpowiedz

Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Car: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil » 2006-08-01 18:54

Napisz jaśniej o które żarówki ci chodzi. Co do diod to pełno ich na allegro, moc nie jest istotna tylko napięcie (w tym przypadku 12V) i sposób mocowania żeby ci pasowała w oprawkę.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-08-01 20:06

chodzi mi o te zaroweczki oswietlenia wnetrza pod konsola co oswietlaja glownie dywaniki przenich siedzen :) chcialbym je zamienic na niebieskie tylko nie wiem czy bedzie siwecic tak jakbym chcial

przebieg 135886 km
Ostatnio zmieniony 2006-08-03 18:25 przez crupek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2006-08-02 18:49

Crupek - wpadnij w końcu na CWS to powiemy ci wszystko co i jak. Ja miałem podświetlenie diodowe, Buster nadal ma podświetlenie nóg. Jako podświetlenie nóg możesz spokojnie zastosować żarówki pomalowane na niebiesko. Ile WAT ? Te żarówki kosztują chyba po 1zł więc kup sobie różne opcje i sprawdź, która ci odpowiada. Gorzej jest z podświetleniem panelu na drzwiach (do okienek) tam mam diody - żarówki bardzo szybko się przepalają. Tylko jeśli chcesz tam wsadzić diode to już ewidentnie musisz podjechać na CWS bo trudno znaleźć kolorową,na tyle małą diodę, która będzie tak mocno świecić, żeby światło było widoczne.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4171
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Car: II gen V6 1993 USA
Gallery: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay » 2006-08-02 22:25

Basf_Wrocław pisze: Tylko jeśli chcesz tam wsadzić diode to już ewidentnie musisz podjechać na CWS bo trudno znaleźć kolorową,na tyle małą diodę, która będzie tak mocno świecić, żeby światło było widoczne.
Szukaj diód które służą do podświetlania panelu w CDkach. Ja ostatnio wymieniałem w radiu, są dość malutkie i mocno świecą.
TARNOBRZEG LANS SQUAD 8) SKÓRAMI RZĄDZI BASS, ĆWIARA IDZIE NA RAZ :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 USA oraz 2.2 Turbo 92 USA ubezpieczone przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Najseksowniejsze polskie nastolatki :arrow: KLIK

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-08-03 13:25

Dzieki chlopaki :) No przyjade musze w końcu, tylko nie teraz bo mam praktyki w kopalni. Pozdro

Hej! Chłopaki! Mam jeszcze jedno pytanie ewidentnie slysze jak przy zamykaniu klapy bagaznika lata w srodku srubka, czy jest mozliwosc otworzenia tego plastiku bez jego polamania ?? bo tam nie ma zadnych srubek, czy da sie pozniej to zamknac i nie bedzie zadnych luzow skrzypow trzaskow itp ?? dzieki z góry za odpowiedź! Musze jak najszybciej pojechac na tego CWS'a :)

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-08-07 20:04

No mam kilka pytan.
Co to jest ?
fotka nr 1 pod maską (na jej wewnetrznej stronie co to jest i do czego służy??
Obrazek
fotka nr 2 pod zderzakiem przednim taka wtyczka do czego ona jest ??
Obrazek
fotka nr 3 pokrętło przy reflektorze, do czego ono służy ??
Obrazek
fotka nr 4 kolejna wolna biała wtyczka na srodku zdjęcia, do czego ona jest??
Obrazek
fotka nr 5 i ostatnia chyba tez nie podłączona wtyczka zaraz przy tej macie dzielącej kabine od silnika! tez chyba powinna byc gdzies podlaczona ale gdzie ?? :P
Obrazek

Dodam tylko że wszystko działa jak najbardziej w porządku i i nie ma rzeczy która by nie działała czyli (wszystkie kabelki mam podpięte!!!

Musze napisac ze od nie dawna zaczynają docierac ogłosy podczas włączania dmuchawy. coś jak świerszcz coś jakby łozysko w wentylatorku było do wymiany. Musze sie dobrac do tego wentylatorka tylko teraz pytanie jak ?? gdzie on sie znajduje! To by bylo na tyle dzieki z gory za pomocne porady! POZDRO

slkl
Posty: 5
Rejestracja: 2006-02-20 19:31
Car: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: slkl » 2006-08-08 21:08

Witaj :)

Fotka nr 1. > Lampka :wink:
Fotka nr 2. > Pewnie instalacja z klimy
Fotka nr 3. > Pokręć tym to sie dowiesz :)
Fotka nr 4. > Chyba to samo co nr.2
Fotka nr 5. > Napewno to samo co nr.2

Pozdro :twisted:

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-08-08 21:20

fota 3 to pokrętło do ręcznego podnoszenia lamp

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2006-08-08 21:24

dzieki chłopaki :) Wasza pomoc byla bardzo przydatna bo ja sam to zielony jestem POZDRO :)

Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Car: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Gallery: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek » 2011-02-12 17:49

-- oryginalny post 2006-08-17 09:26 --

Wczoraj wjechałem na kanał i fachowiec (czyt. mój ojciec) zrobił dokładną kontrole podwozia i zawieszenia, okqazało sie że łączniki, przeguby jak i gumy, drazki kierownicze, wachacze, wszystko jest w stanie idealnym, tak jak i wydech.

Ale stwierdził że z tyłu gumy na wachaczach podłużnych nie długo do wymiany, bo są lekkie luzy. Czy one mogły powodować prawie nie slyszalne stukanie ?? na ogromnych dziurach ??

A czy można wymienic tylko te gumy na sworznach które mają luzy ?? własciwie to tylko jedna ma luzy ale jak wymieniac to po obu stronach. to jest ta guma od strony auta (nie koła!)
Obrazek

Ile taka przyjemność kosztuje (oryginał) jak najlepszy?

-- dodano 2011-02-12 17:49 --

Ale ja kiedyś zieloooooooooooooony byłem ahahahahahahahaha
Ostatnio zmieniony 2011-02-15 00:25 przez crupek, łącznie zmieniany 1 raz.

kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Car: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Re: FORD PROBE crupka !!!

Post autor: kocurro » 2011-02-12 19:09

oj byłeś :twisted: :twisted: :D :lol:
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”