Mikser w 2,2 Gt

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: Romas »

mikser tylko rozpyla gaz w układzie dolotowym
jedyne rozwiązanie to musisz podjechać do gazownika i niech Ci to wyreguluje ;)
EmilosPL
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-21 15:15
Samochód: Probe II 2.5 1994r USA
Lokalizacja: okolice Lublina

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: EmilosPL »

Skoro ja go nie mam to może jednak on pomoże?
Kręciłem tym parownikiem na różne sposoby, wcześniej jeździł w prawie 4 litowym silniku tyle mi wiadomo.
Bo kurcze jak dam mu większa ilość gazu to dławi, i ogólnie komputera w instalacji nie mam, cyrk z tą instalacją #-o
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: Kocureq »

jak nie masz? a co ci podaje gaz do silnika? :)
EmilosPL
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-21 15:15
Samochód: Probe II 2.5 1994r USA
Lokalizacja: okolice Lublina

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: EmilosPL »

Przewód który wychodzi z parownika idzie bezpośrednio do wlotu powietrza. Jutro fotkę wstawię.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: Romas »

w tym wlocie powietrza powinien być mikser.
a skoro nie masz komputera to na tym przewodzie powinna być jeszcze śruba regulacyjna, podająca odpowiednie ciśnienia za parownikiem.
z drugiej strony jak kręciłeś na rózne sposoby to jedź do gazownika bo na pewno pochszaniłeś :wink: a gazownik weźmie od Ciebie tylko 20zł bo tyle kosztuje regulacja zwykłej instalki.
aha, piszesz że wcześniej miałeś inny parownik, i w nim był mikser, więć teoretycznie powinieneś mieś pierwszą instalkę na kompie, i zamiast tej śruby regulacyjnei powinien być silniczek krokowy.
Określ sie dokładnie co to jest albo jakąś fote strzel :wink: tylko bez ustawiania przez gazownika moim zdaniem sie nie obejdzie
EmilosPL
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-21 15:15
Samochód: Probe II 2.5 1994r USA
Lokalizacja: okolice Lublina

Re: Mikser w 2,5 v6

Post autor: EmilosPL »

Ta druga rurka co idzie góra to ją schowałem, była podłączona do starego parownika od strony dużej membrany.
Tak to wygląda. Jak pokrętłem odkręcę więcej gazu to dławi silnik na wysokich obrotach jak odkręcę więcej to kręci wyżej :)
A co do gazownika to z przyjemnością bym odprowadził, ale mój gazownik jest jeden na 30km w okolicy i ściąga 60zł za regulację a nie daj boże coś u niego naprawić #-o cena bajeczna
Załączniki
Photo0916.jpg
Photo0918.jpg
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mikser w 2,2 Gt

Post autor: Romas »

Zacznijmy od tego że ten silnik to nie 2.2gt tylko 2.5 V6 :P :twisted: wiec nie napisałeś w odpowiednim temacie, ale to mniejsza o to. co do tego gazu to moim zdaniem bez sekwencji nigdy to dobrze chodzić nie brdzie :P a regulacja gazu kosztuje 60zeta zgadza sie ale sekwencji a je zwykłej śrubówki. Nie spotkałem sie jeszcze żeby tyle jakiś zakład wołał a sam w takim pracuje. max co za ustawienie zwykłego wołają to 30zł. więc podjedź do kogoś i zapytaj ile i niech to ustawi bo samemu raczej tego nie zrobisz, a 30km to nie koniec świata.
Tak nawiasem mówiąc wymieniałeś filterek od gazu?? bo jak bedzie zapchany też sie bedzie dusił :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”