Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?

Post autor: sawmaster »

Nie wiem czy zakładać LPG do mojego probe 2.0 16V. Obliczyłem że będę robił nim 10tys Km rocznie. Podobno ma być podwyżka cen gazu, do tego zmiana kabli i świec raz w roku i 65zł więcej płacenia za przegląd tech, i jakiś filtr wymienić 100zł rocznie. Oczywiście myślałem nad Stag 300. Dobre i Polskie :)

Jak mi radzicie?
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

Pewnie, ze sie oplaca, bedziesz jezdzil 2 razy taniej pomimo kosztow eksploatacji, ktore i tak nie musza byc wyzsze, czestsza wymiana filtrow i swiec to mit.
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

PARTYBOY pisze:Pewnie, ze sie oplaca, bedziesz jezdzil 2 razy taniej pomimo kosztow eksploatacji, ktore i tak nie musza byc wyzsze, czestsza wymiana filtrow i swiec to mit.
zależy mi na tym aby autko po pewnym czasie eksploatowania na lpg nie muliło
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

a czemu mialoby mulic?
Przy 16v mozesz zamontowac bez problemu tanszy zwykly gaz, niesekwencyjny
ale nawet w tej instalacji komputer mozesz ustawic na jazde: ekonomiczna, normalna, dynamiczna i sportowa; wszystko zalezy od warsztatu jak wyreguluja komputer gazu :) ja mam ustawione na dynamiczna i samochod pali okolo 10,5l gazu bez utraty mocy.
pamietaj tylko zeby nie dali Ci parownika z niskiej polki, musi to byc parownik do silnikow o duzej mocy i pojemnosci, wtedy zmniejszysz spalanie gazu i uzyskasz lepsza dynamike jazdy.
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Tylko trzeba pamietac ze przeplywka w 2.0 jest bardziej wrazliwa na strzaly niz np w 2.5, a roznica miedzy zwykla instalka II gen a sekwencja jest naprawde niewielka np u mnie montaz sekwencji stag300 kosztuje 2100, a zwyklej instalki 1600-1700 wiec roznica 400zl to niewiele ale roznica w jezdzie odczuwalna i to bardzo. Tak wiec warto sie zastanowic czy nie warto doplacic 400-500zl i zalozyc sekwencje. Ja mialem okazje smigac probkiem na zwyklej instalce z kompem bingo s4 i na instalce sekwencyjnej KME chyba Diego nie pamietam dobrze, wiem tylko ze roznica byla kolosalna.
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

do szkoły mam 24 km w dwie strony x 20 dni w miesięcy 9 miesięcy+jeszcze jakieś km wyjdzie że zapłace za paliwo rocznie 1900zl a za gaz 600zł mniej, 3 lata aż taka instalka musiałaby mi się zwracać, te 10tys które napisałem to naprawdę lekko przesadzone :oops:
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

Jesli masz kase to sekwencja jest lepiej odbierana, chociaz jak mowie ja mam zwykla instalacje i nie widze utraty mocy i nie mialem jeszcze zadnych strzalow na przeplywomierz :)
Ostatnio zmieniony 2007-07-27 13:54 przez PARTYBOY, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

jak będzie mi palił średnio 9litrów benzyny to raczej wole założyć sekwencje dlatego że jest niewiele droższa
Awatar użytkownika
wacek
Posty: 176
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Galeria: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Post autor: wacek »

Jeśli masz robić tylko 10 tys. rocznie to ile lat chcesz mieć proba ???
Jak to chwilowa przypadłość ;) to nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

wacek pisze:Jeśli masz robić tylko 10 tys. rocznie to ile lat chcesz mieć proba ???
Jak to chwilowa przypadłość ;) to nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.
auto zawsze jest droższe z sekwencją :)
jeszcze nawet probe nie jeździłem bo stoi narazie bez koła :evil:
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

sawmaster pisze:
wacek pisze:...
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
...
auto zawsze jest droższe z sekwencją :)
...
Nie zawsze i rzadko o cenę instalki.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

PARTYBOY pisze: i nie mialem jeszcze zadnych strzalow na przeplywomierz :)
i zapeszylem :? dzis przy odpalaniu pierwszy strzal :roll:
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

saw zrób tak jak Ci radziłem sprzedaj na części tą padake dołóż trochę kasy i kup normalnego sprawnego Proba zamiast tego za 2,1tys.

Pozdro
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

KASZCZU pisze:saw zrób tak jak Ci radziłem sprzedaj na części tą padake dołóż trochę kasy i kup normalnego sprawnego Proba zamiast tego za 2,1tys.

Pozdro
za późno cokolwiek z nim robić :cry: , zostaje tylko naprawa
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

KASZCZU pisze:saw zrób tak jak Ci radziłem sprzedaj na części tą padake dołóż trochę kasy i kup normalnego sprawnego Proba zamiast tego za 2,1tys.

Pozdro
Ale czemu zaraz ma sprzedać i czemu padaka :?: Czy,że kupił takiego do remontu to auto jest nienormalne :?: :roll:

A jaki to jest normalny sprawny Probe :?:
Czy jak go zrobi to będzie gorszy niż inne :?:
Ja też kupiłem po przejściach i nie wyobrażam sobie innego niż tego -
i do tego tyle radości z odkrywaniem nowych usterek oraz ich usuwaniem :D :wink: To są wspomnienia i dla nich warto rzeźbić :twisted:

Co do gazu przy tak małym założeniu pokonywania dystansu mija się to z celem - zależy jak długo chcesz go mieć etc.
A wcale przy sprzedaży nie odzyskasz kasy za instalke - owszem łatwiej sprzedasz i tylko tyle..
Zreszta wspominałeś saw,że jak troche pojeździsz i wczujesz klimat to
możliwe,że pomyślisz nad V6 :D
też zrób go,pojeździj troche i będziesz wiedział czy chcesz mieć Probe czy nie :wink: Potem bryknij się V6 zobacz o co loto i będziesz wiedział na czym stoisz i w,którą stronę iść 8) :D

Pzdr & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
cacek
Posty: 1378
Rejestracja: 2006-01-12 16:54
Samochód: Wołowina
Galeria: viewtopic.php?t=8555
Lokalizacja: Police

Post autor: cacek »

A ja z racji tego, że autko służy codzien jako dowóz do pracy, w tym tygodniu zakladam LPG (sekwencje BRC) :D

Zło konieczne :evil:
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

cacek pisze:A ja z racji tego, że autko służy codzien jako dowóz do pracy, w tym tygodniu zakladam LPG (sekwencje BRC) :D

Zło konieczne :evil:
jeszcze będziesz wielbił teń dzień.... ;-) Przy każdym tankowaniu ten uśmiech na twarzy widok bez ceny, a jak Ci dobrze zestroją instalkę to różnicy nie odczujesz
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Dokładnie kaszczu :wink:

Nie wspominając o dużo większym zasięgu porobka za tą samą kase :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

dziś probe jeździłem dla mnie wypas :)
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

sawmaster pisze:dziś probe jeździłem dla mnie wypas :)
Gratuluje :1111_ok: :1111_ok: :1111_ok:
Obrazek
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

sawmaster pisze:dziś probe jeździłem dla mnie wypas :)
to moze sie na jakis zlocik wybierzesz? skad jestes?
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

Białystok :P
ehh wiem że zadupie :x
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

sawmaster pisze:Białystok :P
ehh wiem że zadupie :x
No ale co ty :?: :roll: wszak początek polski :twisted:

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

2Ya pisze:
sawmaster pisze:Białystok :P
ehh wiem że zadupie :x
No ale co ty :?: :roll: wszak początek polski :twisted:

Pzdr. & c ya..
Poczatek albo koniec, zalezy z ktorej strony patrzec :twisted:
Mam tam kumpli z pracy, spoko kolesie.

W Bialym jest sporo klubowiczow, macie wzglednie niedaleko do Wawy ;)
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

2.0 nie jest zbyt uciążliwe w eksploatacji z racji tego że wyregulowane(zapłon, sonda, świece, kable etc) pali naprawdę nie dużo. Ale mimo wszystko gaz(tylko sekwencja) przyniesie ulgę dla portfela, zwłaszcza przy tych cenach paliwa :? Jak założysz zwykłą instalkę to będzie lipa, będziesz się tylko wqrwiał.[/list][/i]
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”