Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Post autor: Night »

Witam. Chciałbym sie zapytać czy są wsród Was szczęśliwi posiadacze Probaska GT 2,2 Turbo - I generacji - z instalacją gazową? Jesli tak podzielcie się wrażeniami i opiszcie prosze jaką macie instalację.
Wielkie dzięki! Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

"szukajcie, a znajdziecie"
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

Witam ja mam w swoim instalacje w 2.2 GT !! i nie narzekam zadowolony jestem z niej. Jesli chodzi o przyspieszenie to nie odczuwalna roznica a powiedzialbym nawet ze mam wiekszy pedzel na gazie jak na benzynie a to dlatego ze sterowniku mozna sobie ustawic dawke gazu w zaleznosci jak chce sie jezdzic. Co do instalacji to nawet nie wiem jaka mam dokladnie ale sie dowiem.hehe.sterownik do niej to Stad 50. Z doswiadczenia wiem to trzeba dobrze poszukac dobrego gazownika bo koncowy efekt moze byc marny!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Post autor: Gość »

Cynki pisze:
Night pisze:Witam. Chciałbym sie zapytać czy są wsród Was szczęśliwi posiadacze Probaska GT 2,2 Turbo - I generacji - z instalacją gazową? Jesli tak podzielcie się wrażeniami i opiszcie prosze jaką macie instalację.
Wielkie dzięki! Pozdrawiam :)

No, jesteś "świeży" to pominę wątek "szukaj"
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1534

tutaj był niedawno klepany wątek twojego typu.
poczytaj. :)
pozdrowienia. :)
SERDECZNE DZIĘKI Cynki :)

Ale i tak pewnie ten temat bedzie powracał bo instalacja LPG w Probe to chyba juz standard :wink:

Tak wiec zachęcam do wypowiedzi wszystkich, na pewno nikomu nie zaszkodzą a jedynie mogą nam pomóc :!:
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Post autor: Wojtecki »

Anonymous pisze:instalacja LPG w Probe to chyba juz standard :wink:
no nieee... standardem to ona na szczescie jeszcze dluuugo nie bedzie ;-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Adamkat pisze:Witam ja mam w swoim instalacje w 2.2 GT !! i nie narzekam zadowolony jestem z niej. Jesli chodzi o przyspieszenie to nie odczuwalna roznica a powiedzialbym nawet ze mam wiekszy pedzel na gazie jak na benzynie a to dlatego ze sterowniku mozna sobie ustawic dawke gazu w zaleznosci jak chce sie jezdzic. Co do instalacji to nawet nie wiem jaka mam dokladnie ale sie dowiem.hehe.sterownik do niej to Stad 50. Z doswiadczenia wiem to trzeba dobrze poszukac dobrego gazownika bo koncowy efekt moze byc marny!!
Ile kosztowała ta instalacja i jaki to rodzaj instalacji,bo właśnie jestem przed montażem w swoim?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

ja mam probe 2,2 gt z instalacją gazową ale niedziała mi turbina na gazie lepiej mi chodzi niż na benzynie
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

tanio sie jezdzi ale głowica cierpi klepie mi zawór lub popychacz
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

piotrek pisze:tanio sie jezdzi ale głowica cierpi klepie mi zawór lub popychacz
i klepie od gazu?? Znajomy w swoim aucie nie ma gazu i też mu klepie. :wink: :) To jest uzależnione od stanu technicznego silnika.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

A ja mam gaz i nie klepie :D :wink: :twisted:
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Z tym klepaniem to jest różnie słyszałem nawet że gniazda zaworów sie wypalają i wywala uszczelki pod głowicą
Gość

JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Gość »

CZESC WITAM WSZYSTKICH JESTEM SZCZESLIWYM POSIADACZEM PROBE2.2 GT Z TURBINKĄ, I ZAMIERZAM WSADZIC DO NIEGO INSTALACJE GAZOWĄ ALE NIEWIEM JAKĄ. :o
MOŻE MI KTOŚ DORADZI CO NAJLEPIEJ WSADZIĆ.
:D POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZOW :D
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

do turbo żadnen gaz :D turbo ma być turbo w oryginale i jeździć na PB...tyle...
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

normalna z kompem wystarczy tylko dobry fachowiec musi zakładać
albo droższa instalacja sekwencyjna
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

piotrek pisze:normalna z kompem wystarczy tylko dobry fachowiec musi zakładać
albo droższa instalacja sekwencyjna
zwykla lub sekwencja...wszystko zalezy jaka gotowka dysponujesz...
ja mielem zwykla szczerze bez kompa ale robiona przez klubowicza z naszego forum wiec wiesz...wszystko bylo dopasowane...
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

sekwencja jeśli już,z normalną będzie problem,komp też nic nie pomoże jak ma strerzelić to i tak strzeli. Nie każdy gazownik sie podejmie założenia do turbo
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

hehehe 2 lata jezdzilem zeby zalozyc...
Nie przejmuj sie juz zakladaja zwykle bez problemu i Ci nie strzeli jak dobrze zaloza!!!!Napisz z jakiej okolicy Polski jestes napewno pomozemy
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

nie strzeli...jak dobrze założą :) oby tak było i niech znajdzie takich co dobrze zakładają...
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

Alexs pisze:sekwencja jeśli już,z normalną będzie problem,komp też nic nie pomoże jak ma strerzelić to i tak strzeli. Nie każdy gazownik sie podejmie założenia do turbo
muszę to skomentować...

NIE musi być sekwencja, NIE musi być kompa i NIE strzeli jeśli odpowiednio się zabezpieczysz. jak? wymień całą instalację WN czyli przewody, kopułkę, palec i świece. nie kupuj badziewia (nie polecam kabli z JC) tylko popytaj "jedynkowców" (ja mam 2,5 - może być inaczej - nie wiem). gaz strzela ponieważ "skacząca" iskra wywołuje zbyt wcześnie zapłon mieszanki w kolektorze ssącym. jeśli wymienisz to co mówię na dobre części to nie będziesz miał strzałów - koniec i kropka.

jedynie mogę się zgodzić z tym że nie każdy gazownik podejmie się zagazowania zwykłą instalacją probasa a już szczególnie GT. trzeba trochę się naszukać ale ci co zakładali mogą Ci powiedzieć gdzie to robili to sobie tam pojedziesz.

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

to to kazdy wie,ze elektryka musi być szczelna i wymieniana częściej przy gazie to i w gaźnikowym aucie strzeli jak będzie przebicie...nie o to tu sie rozchodzi...z turbo jest wyjątkowo duzo kłopotu,wiem,ze ludzie narzekają na strzały w turbo a np w moim LX była dwa razy wymieniana instalka lpg, dwoch roznych gazownikow zakładało, ja potrafie tez nie zle sobie śrubą kręcić i zakręcać prawie na max,ze mocy nie ma a nie strzeli, nigdy nie strzelił...za to go kocham :)
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

rety dziewczyno... w gaźnikowcach nie ma przepływomierzy!!

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

pimpo pisze:rety dziewczyno... w gaźnikowcach nie ma przepływomierzy!!

pozdro
Rety!!! A ja gdzies napisałam, ze są??? Proste,ze są tylko na wtryskach, co nie znaczy,ze w gaźnikowcach gaz nie strzela...strzela tylko powoduje inne uszkodzenia, mniej bolesne i tyle...
i nie jest prawdą,ze tylko przy przebiciach gaz strzela,przeważnie tak jest ale nie zawsze...
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

ołkej przyznaję - nie napisałaś że w samochodach z gaźnikiem są przepływomierze ale ja to tak odczytałem - mój błąd :)

pozdro

ps.
Alexs pisze:i nie jest prawdą,ze tylko przy przebiciach gaz strzela,przeważnie tak jest ale nie zawsze...
zawsze dzieje się to za sprawą nieprawidłowo działającej instalacji WN czyli prościej mówiąc tego że iskra zostanie "wystrzelona" nie tam gdzie powinna :) nie może nastąpić strzał bez zapłonu przecież a za zapłon odpowiedzialna jest instalacja WN
Ostatnio zmieniony 2005-04-09 01:06 przez P.I.M.P.O., łącznie zmieniany 1 raz.
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

:) wiecie co? trochę to inaczej ejst.... :D jeśli gaz ma się mieszać i przez mikser jest on wysysany do kolektora to wersje z turbo są trudniejsze bo tam robi się nie tylko podciśnienie ale też i ciśnienie... i dlatego te instalacje niekoniecznie ochoczo współpracują.
nie uwierzę, że jest jakiś fachowiec, który założy mikser między filtrem a turbiną bo to dla mnie morderca i ostatni idiota.
a pomiędzy turbiną i przepustnicą już pojawia się ciśnienie.... dodam, że przy doładowaniu załóżmy 6PSI gaz ma już na prawdę utrudnione zadanie. Przy sekwencji łądnie widać na kompie kiedy wtryski LPG już ledwo ledwo dają radę wcisnąć dawkę w sprężone powietrze.

jeśli chodzi o GT to bym nie kombinowął, sekwencja, raty i spokój.

każdy mikser powoduje pewną utratę mocy :wink: sekwencja nie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”