Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????

Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Po pierwsze dysze o srednicy 4mm sa za duze, i auto bedzie przylewane przy obciazeniu, stag 200 ogarnie turbo spokojnie, kwestia wydajnosci reduktora, zavoli zeta n odpada z miejsca S tez nie grzeszy wydajnoscia, ja moge polecic KME GOLD i BLACK Turbo, czerwone Valteki to tez zadna rewelecja, mialem je w jednym aucie z turbo i mialem drobne problemy tyle ze tam byla wieksza moc, niezle sa Magic Jet i cenowo nie strasza.
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: pene_czw »

Parownik mam do 200koni wiec chyba teog nei mszue zmieniac. No słuchajcie, pisalem z chlopakeim z naszego forum na pw i on na takich samych gratach od gazu miał dobrze wyregulowane, ze pieknie chodziło na dyszach ~2,6mm chyba. Teraz tylko kwestia regulacji, musze poprostu skombinować kabel, a narazie nie mam kasy na takie rzeczy;-)
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
rochmin6013
Posty: 6
Rejestracja: 2010-05-03 23:00
Samochód: probe 2.2 turbo 1G
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 2.2 GT Gaz

Post autor: rochmin6013 »

witam,mam takie pytanie ale chodzi mi tylko o konkrety mam 4 tysie na instalacje gazowa jaka polecacie i czy napewno nie bedzie zadnych dziwnych objaw co tydzien, i zeby regulacja nie byla konieczna co 1000km.pozdrawiam
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: black_martines »

Prins sobie załóż jak masz kasiorke - problemów zero
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
mati54
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-28 14:56
Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=17280
Lokalizacja: Bierutów Wrocław

Blos Czy warto do 2,2 GT

Post autor: mati54 »

Witam mam sekwencję w swoim probasie a dowiedziałem się a raczej często teraz słysze że jest o niebo lepszy mniejsze spalanie i lepsza wydajność gazu słyszał ktoś o tym jak to się sprawdza w 2,2 Gt jeśli da rade bo wszystko co jest na forum jest o 2,5
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Re: Blos Czy warto do 2,2 GT

Post autor: black_martines »

mniejsze spalanie nie, wydajność też nie.

BLOS jest super jak nie masz możliwości założenia sekwencji. albo masz stare V8 :twisted:
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
mati54
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-28 14:56
Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=17280
Lokalizacja: Bierutów Wrocław

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: mati54 »

Czyli że tak powiem nic mi nie da Blos??:(
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
SerwisLPGmaster
Posty: 23
Rejestracja: 2011-04-09 20:05
Samochód: Probe 3.0LX 1990r. USA
Galeria: viewtopic.php?t=18917
Lokalizacja: Tychy

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: SerwisLPGmaster »

-- oryginalny post 2011-04-10 16:54 --

stag200 w pełni obsługuje turbo doładowane silniki.Kwestia doboru listwy,dysz,reduktora i uruchoienia czyli kalibracji dynaicznej.Silniki turbod oładowane kalibruje sie nieco inaczej niz N/A gdyż w kolektorze w penym momencie pojawia się ciśnienie,a nie podciśnienie i z tego co widze nie wszyscy sobie z tego zdaja sprawe.na podstawie MPS zbiera sie puknty mapy wtrysków.

-- dodano 2011-04-10 17:00 --
S_H_A_D_O_W pisze:Po pierwsze dysze o srednicy 4mm sa za duze, i auto bedzie przylewane przy obciazeniu, stag 200 ogarnie turbo spokojnie, kwestia wydajnosci reduktora, zavoli zeta n odpada z miejsca S tez nie grzeszy wydajnoscia, ja moge polecic KME GOLD i BLACK Turbo, czerwone Valteki to tez zadna rewelecja, mialem je w jednym aucie z turbo i mialem drobne problemy tyle ze tam byla wieksza moc, niezle sa Magic Jet i cenowo nie strasza.
Nie polecam ani KME gold ani KME silver ze względu na zacinający sie zawór odpowiadajacy za regulacje ciśnienia.Potrafia robić strzały powyzej 2bar i rozrywa mapsensory.SCORPION ST to dobry wybór .

-- dodano 2011-04-10 20:45 --
pene_czw pisze:-- oryginalny post 2009-10-30 22:18 --

A czy jest możliwość w regulacji manualnej, aby wzbogacenie mieszanki było TYLKO w momencie pracy z TURBINĄ ?

-- dodano 2010-02-27 00:25 --

Powtarzam pytanie chlopaki...mam juz program z wersja TURBO do mojego Stag 200. Instalacja chodzi znakomicie do polowy gazu, a gdy cisne z "oporem w pedale" (czytaj. turbina zalacza) to go dusii...buuu. Teraz wymienialem filtry i kalibracje mi zrobiono. Przedtem Szarpal na wolnych i na wysokich troszke nieregularnie, ale z turbo jako tako szedl. Stad moje pytanie:
Zwiekszona dawka na calym zakresie "no turbo" i "turbo" powoduje nieregularne obroty, czy jest mozliwosc zwiekszenia dawki(wzbogacenia mieszanki) tylko w momencie z turbo?
ps. dysze mam 4mm:P hyhy...w akcie desperacji mi rozwiercono na maxa.
pss. tu kolejne pytanie. Czy przy tych dyszach wiecej spli w spokojnej jezdzie niz przy dyszach np. 2.7mm tez spokojnej jezdzie? (przy wyregulowaniu ze nie szarpie na wolnych)
daj dysze 2.9 wykalibruj 2 razy na postoju przejedź i zaobserwuj przy jakim czasie wtrysku zaczyna dmuchac i szarpac.od tego progu w górę czasu wtrysku ZDEJMIJ Z MNOŻNIKA A NIE DOLEWAJ ROZWIERCAJĄC DYSZE.słabego masz gazownika,nie zdaje sobie sprawy ze pcha Cię w strone remontu głowicy,takie regulacje na czuja lepiej odpuscic , podepnijcie sonde,jest oscyloskop,mozna bardzo fajnie obserwowac jej przebiegi.a gazownik niech zostanie przy polonezach
WHITE POWER Ford Probe MK I 3.0 V6 LX 1990r. USA
DIGITAL :) Nie oddam NIGDY

BLACK POWER BMW e34 2.4TD 1990r.(sprzedam)

SILVER KARAWAN Renault Megane 1.6 16V 1999r.(sprzedam)
micek
Posty: 265
Rejestracja: 2008-05-09 22:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Starogard Gd.

Re: Pomoc techniczna LPG każdy typ instalacji

Post autor: micek »

To ja też zapytam :)
Zacznijmy od początku ;), jakie instalacje byś polecił do Probe I 2,2 Turbo, które byłyby najlepsze do tego silnika :?:
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
kwiatek8902
Posty: 109
Rejestracja: 2010-01-06 12:13
Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
Galeria: viewtopic.php?t=17158
Lokalizacja: świecie
Kontakt:

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: kwiatek8902 »

witam wszystkich, jak kupowalem probasa to nie myslalem ,ze bede musial przegladac posty dotyczace LPG , ale obecne rosnace ceny paliw nie nastrajaja mnie optymizmem :/
Zastanawiam sie nad instalacja lpg (oczywiscie sekwencja) i mam takie pytanie ,bo nigdy wczesniej sie tym nie interesowalem.

Ile na dzien dzisiejszy kosztuje sekwencja?
I gdzie najlepiej ja montowac w wojewuctwie kuj-pom.
Z gory dziekuje za pomoc, pozdro
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

Oo kolega Kwiatek, spotkalismy sie kiedys w Sulnowie pod sklepem ;] Ja mam w moim sekwencje Stag, Wtryski Valtek i powiem ze nie chodzi to zbyt dobrze. Przy załączeniu turbiny strasznie szarpie. Ale przy spokojnej jezdzie jest ok. Koszt 2100zł. Ale pozadna instalacje za ok 2600-2800 powinienes zamontowac. Ciekawe są też instalacje wodorowe.

http://generatorywodoru.pl/ - Fajna rzecz, pewna oszczednosc. Sam niedlugo bede montowal u siebie w aucie z gazem ( na poczatku kwietnia ). W Bydgoszczy montuja 2 zaklady i koło Gniewu (Szprudowo) koszt juz z montazem do 1000zł brutto jak na nasze autka.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Robert »

Zapomniałeś dać uśmieszek " ;) " po tych generatorach. Czy nie zapomniałeś i naprawdę w to wierzysz? :shock:
Spójrz na małe literki na stronie głównej:
Podana przybliżona oszczędność paliwa została przetestowana przy silniku diesla
produkcji Mercedes W 124. Silnik był zasilany olejem jadalnym.
Generator zasilany napięciem 12v z zewnętrznego źródła.
Podane średnie oszczędności w spalaniu są opiniami klientów którzy zakupili generatory.
Nie były w żadnym stopniu weryfikowane pod względem badań profesjonalnych.
Sami jawnie piszą, że działa to na zasadzie efektu placebo. Ty wierzysz, że silnik jest mocniejszy i mniej pali, to na pewno tak jest, więc po co to weryfikować. Po drugie pewnie i można jeździć z zewnętrznym źródłem 12V, tylko taki kabel znacznie ogranicza zasięg. :lol:

Jedyną sprawdzalną informacją, jaką znalazłem na ich stronach jest
Autorskie rozwiązanie opatentowane pod numerem 394083
(przy generatorze pary).
Bazy urzędu patentowego są dostępne online: :arrow: http://ipu.uprp.pl/portal/web/guest/bazy_danych_uprp - powodzenia! :1111_ok:


Na urządzenie dostajesz gwarancję, ale na skutki jego montażu już nie.
UWAGA: Wszystkie urządzenia zakupione w naszej firmie posiadają 12 miesięczną gwarancję producenta.
Wszelkie instalacje wykorzystujące zakupiony generator odbywają się na odpowiedzialność nabywcy.
Firma Green Power nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przyłącza zakupionego generatora.
Zepsuło się? Naprawią. Nie zepsuł się sam generator, tylko silnik się zes...? Nie ich broszka.

Zobacz jaka fachowa :arrow: prasa się o nich rozpisuje: Łódzki Express Ilustrowany i :!: Nasze Zblewo :!: (nie umniejszając bynajmniej randze :arrow: Zblewa) :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

No wiesz...w TVN pokazywali gostka ktory sam zbudowal i twierdzil ze dziala, opinie ludzi na forach ktorzy uzytkuja tez sa pozytywne. Powiedzmy ze jak warunki finansowe beda odpowiednie to zamontuje w jakims autku i bede testerem, w razie lipy przestrzege Was i znajomych :)
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: wujeksex »

Kiedyś z nudów w pracy liczyliśmy, czy się to opłaca i wyszło nam, że spali jeszcze więcej, bo więcej energii straci się na wytworzenie prądu, niż zyska na wyprodukowanym wodorze.
Oczywiście w obliczenia mogły wkraść się błędy, jednak gdyby to działało, to nie uważacie, że jeździłoby pełno samochodów z tym wynalazkiem :?:
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Prezes »

To tak jak z CNG, niby taniej niż LPG ale konstrukcja takiej instalacji ( przede wszystkim masa butli - by wytworzyc przyzwoity zasięg potrzeba ich w aucie 3 a nawet 4 ) powoduje, że jest to czasem niewykonalne w niektórych autach, mimo że cena litra takiego paliwa jest niższa niż lpg. A z takiego wynalazku korzystają głównie miejskie emki i to nie wszystkie.
Dlatego jeśli się chce tankowac tanio ( nie zważając na wszystkie fakty i mity odnośnie gazu ) to lpg jest na chwilę obecną jedynym i najtańszym rozwiązaniem w osobówkach.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

To policzcie jeszcze raz w pracy uwzględniając zwiększone przewodnictwo wody po dodaniu. Katalizatora,,,wodorotlenku potasu,,,. Znajdźcie stronę i audycje jerzego adamskiego. Opinię. Jego klientów i innych użytkowników tej nowej technologii. Sceptycyzm wywodzi seie z niewiedzy i niedoinformowania. Kiedyś nikt nie widzyl że można rozszczepic atomy. A elektroliza wody to dużo prostsza technika. Wystarczy dobrać odpowiednie materiały i chemi
Ps. A dlaczego wszyscy na tym nie jeżdżą? Bo mają takie podejście ... A samochody na hho już jeżdżą. I to jest fakt. Warto się zainteresować.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Prezes »

Dla mnie z prostego punktu widzenia nawet jeżeli auto benzynowe pali 10l. na 100km, ( załóżmy że litr paliwa = 6 zł a litr gazu 3 zł ) to wychodzi 60 zł. Nawet gdyby urządzenie zmniejszało zużycie o 30 % czyli jakieś 3 litry mniej to wychodzi 6 x 7 = 42. A dobrze wyregulowana instalacja gazowa powinna palic więcej o jakieś 30 % czyli 13 x 3 = 39. Czyli na jedno wychodzi.
Poza tym nie wierzę, w stwierdzenia ''mniejsze spalanie = większa moc''. Tak samo było z magnetyzerami - ktoś coś ''podłapał'' z usa dał swoje polskie logo i tłukł na tym kupę szmalu, czytając parę lat temu gazety o tuningu nie było auta, które by nie miało magnetyzerów powietrza czy paliwa, była to po prostu podstawowa modyfikacja w każdym aucie działająca na głowę użytkownika, a dziś zobaczcie kto się w to bawi? Dlaczego już nikt nie montuje tych śmiesznych magnesików pod maską? Bo ludzie przejrzeli na oczy. ( czytałem nawet artykuł w którym przeprowadzono testy i zużycie paliwa z takim ''cudem'' wzrosło a moc pozostała bez zmian )
Chemia chemią, fizyka fizyką ale na tym też ktoś próbuje zarobic niezły szmal i prawdopodobnie zarobi bo wielu będzie takich co będą mówili ''zobacz dolewam pół litra wody i nie dośc że mniej pali to jeszcze jakiego kopa ma'' #-o.
A po drugie spójrzcie jak to jest wykonane te przyłącza jakby ktoś w garażu spawał i pewnie tak jest. W sumie osobiście to mam gdzieś wszelkiego typu homologacje ale przy takim czymś to bym się zastanowił o swoje bezpieczeństwo a przede wszystkim bezpieczeństwo mojego silnika.
No i na końcu - to nie jest urządzenie które jest w stanie samo zasilic jednostkę napędową a gaz tak potrafi więc to dla mnie na razie żadna alternatywa.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
kwiatek8902
Posty: 109
Rejestracja: 2010-01-06 12:13
Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
Galeria: viewtopic.php?t=17158
Lokalizacja: świecie
Kontakt:

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: kwiatek8902 »

czolem:p pojezdzilem po gazolach w okolicy i odnioslem wrazenie jak by sie bali zamontowac lpg do probe , zaczeli mi wymyslac ,kabinowac i nadal jestem w punkcie wyjscia he , rozmawialem dzis ze znajomym mechanikiem i odradzal mi gaz , powiedzial ze nawet jak na poczatku to wszystko ustawia to predzej czy pozniej beda z tym problemy i tak to jest. Pojezdze jeszcze i popytam i dam znac wtedy.
Ooo kolega Pene , pamietam pamieta spotkanie pod sklepem w Sulnowie hehe, szkoda ze probe nie byles wtedy.
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

Prezes...poczytaj opinie uzytkownikow. Poza tym LPG + HHO tez działa, też jeszcze lepsza oszczędność. Ja jeżdze dziennie po 200-300km wiec mi to sie zwróci po 2miesiacach albo szybciej. Takie gdybanie "a pewnie to nie działa, a magnetyzery, a amerykanie"... poczytajcie opinie użytkowników "HHO".
Ostatnio zmieniony 2012-03-31 14:35 przez pene_czw, łącznie zmieniany 2 razy.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Natan »

kwiatek 8902 to byli paproki a nie gaziarze , zresztą jak się nie znają na instalacjach LPG to i też się im nie dziwie ze nie potrafią może stanęli na lini Syrenka Fiat 126p i tacy sie jeszcze trafiają . Ja jeżdzę już 4-ty rok i sobie chwalę . Bierze mi 10% wiecej LPG od beny i tez 230 km/h jadę jak chce więc w czym problem ... Mam instalacje Staga zaplaciłem za nią 4 lata temu 3500 ( sekwencja ) i już od 1.5 roku jezdze na darmowej instalacji za 2.89zł l/LPG a powyzsze wyliczenia to bzdety ... Oczywiscie pisze o 2.5 V6 24 V , a w 1-nce miałem najzwyklejsza instalke tez Staga i tez to był 2.2 GT więc zadna to sztyka dzis zalożyć LPG do Probka :D :D :slon: :slon: :slon: :slon: Pozdro
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

To ja mówie jeszcze raz. Benzyna 10L - HHO (np 25%) = 7.5L PB
LPG 12L - HHO (np. 25%) = 9L LPG

Warto sie zainteresowac instalacjami hho ;]
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: Natan »

Podaj jakis link do tego hho............
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

w google.pl montaz instalacji hho
w allegro tez sa np gotowe instalacje lub poszczegolne czesci

http://www.generator-hho.eu/
http://www.nawode.com

i najciekawsza lektura moim zdaniem:

http://www.davidicke.pl/forum/generator ... 7-180.html
Ostatnio zmieniony 2012-04-01 14:59 przez pene_czw, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: wujeksex »

Gdyby te generatory działały, to już dawno mielibyśmy perpetum mobile i darmową energię, bo skoro uzyskujemy więcej energii z wytworzonego wodoru niż energii na wytworzenie go, to mamy darmową energię :slon: :slon: :slon: :slon: :slon:

Czemu nikt nie wpadł na to, aby do silnika o mocy np. 100KM podłączyć prądnicę o mocy 73kW (1KM = 0,735kW), aby zasilić odpowiednią ilość generatorów HHO i mieć z tego jeszcze darmowy prąd :?:
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO

Post autor: pene_czw »

" gdyby dzialaly " ... a skad wiesz ze nie? to sa przypuszczenia ze nie dziala, a fakty udowodnione ze dziala. Poczytaj wujeksex to bedziesz wiedzial.
Moim zdaniem powoli wchodzi wlasnie ten czas ze dopracowuja technologie i bedziemy jezdzic taniej, a niektorzy juz jezdza i staraja sie nam o tym powiedziec!
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”