Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Awatar użytkownika
syku997
Posty: 11
Rejestracja: 2011-06-18 16:58
Samochód: Ford Probe II, 1993, 2.5V6

Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: syku997 »

Witam! Mam problem z instalacją. Zaczęły się problemy jeździłem na gazie było wszystko normalnie aż zobaczyłem spadającą wskazówkę benzyny... okazało się że pokazuje załączony gaz ale jednak na nim nie jedzie. Pojechałem do gazoli to wymieniłem wtryski od gazu, nowe filtry i co okazało się, że dalej to samo no to pojechałem do innych i jednak znaleźli problem reduktor wyzionął ducha nie podawał wystarczającego ciśnienia więc wymieniłem na nowy reduktor Lovato supera do 250koni wszystko ustawili niby pięknie ale jednak dalej ten sam problem nieraz słyszę jak jadę że rozłącza się zawór w butli i załącza a centralka cały czas pokazuje załączony gaz, ok wyjąłem bezpiecznik od pompy i odpaliłem awaryjnie na gazie i ok normalnie jedzie super ale tak przy ok 4tyś obrotów czy tam 4.5 rozłącza gaz po prostu nie ciągnie dalej ale centralka nic nie sygnalizuje spadną troszku obroty i dalej jedzie ale tylko do tych wartości, na komputerze obroty są ustawione do 6.5tyś ciśnienie robocze niby dobre pokazuje i na każdym wtrysku tak samo...ale jak wyciągnę bezpiecznik od pompy to tak 130-140 to maks pojedzie i do tego jeszcze jak jadę równą prędkością to poszarpuje w równych odstępach nie raz mniej nie raz więcej. Pomóżcie co zrobić żeby benzyny mi nie pobierał bo gazole z różnych zakładów nie wiedzą co jest a reduktor filtry wtryski nowe przewody zapłonowe i świece też nowe...:(
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Kocureq »

Centralki jeszcze nie wymieniłeś :) Może podmień jak masz skąd?
Awatar użytkownika
syku997
Posty: 11
Rejestracja: 2011-06-18 16:58
Samochód: Ford Probe II, 1993, 2.5V6

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: syku997 »

no jeszcze nie wymieniłem ale gazole mnie zapewniają że to na pewno nie wina centralki a ja już nie wiem :(
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

-- oryginalny post 2012-08-31 16:02 --

poszukaj pod maską takiego czarnego"sześcianu do którego podłączona jest kostka z przewodami i wężyki gumowe, to jest taki zaworek ciśnieniowy jak on bedzie walniety to bedziesz miał takie objawy.

-- dodano 2012-08-31 16:06 --
Romas pisze:poszukaj pod maską takiego czarnego"sześcianu (mapsensor) do którego podłączona jest kostka z przewodami i wężyki gumowe, to jest taki zaworek ciśnieniowy jak on bedzie walniety to bedziesz miał takie objawy.
Awatar użytkownika
syku997
Posty: 11
Rejestracja: 2011-06-18 16:58
Samochód: Ford Probe II, 1993, 2.5V6

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: syku997 »

a możesz jaśniej o jaką kostkę z przewodami chodzi ? :) i jakie coś w podobie do szcześcianu ? byłbym wdzięczny i jak sprawdzić czy to jest walnięte ?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

dzolero
Posty: 54
Rejestracja: 2012-04-20 07:31
Samochód: Probe 97 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=21058
Lokalizacja: Żary FZA Lubuskie

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: dzolero »

obstawiam walniętego kompa, dokładniej wg mnie emulacji niema
Awatar użytkownika
syku997
Posty: 11
Rejestracja: 2011-06-18 16:58
Samochód: Ford Probe II, 1993, 2.5V6

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: syku997 »

komputer właśnie raczej nie jest walnięty bo jak się podłącza kompa to wszystko odczytuje napięcia i ciśnienia i nawet mapy paliwa i gazu pokazuje i wszystko po prostu śmiga tylko ta jedna wada jest taka może rzeczywiście ten map sensor jak napisał kolega jest walnięty...hmmm tylko jak to sprawdzić ?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

niech gazole podmienią na drugi sprawny i bedzie wiadomo co w trawie piszczy :wink:
pajcher3124
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-18 15:43
Galeria: viewtopic.php?t=21402

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: pajcher3124 »

Witam mam podobny problem w piątek kupiłem sobie probka i zauważyłem,że jak mu bardziej przyłoże tzn wcisnę gaz do dechy lub zredukuje i wcisnę trochę bardziej to gaz mi się rozłącza. Kontrolka zaczyna mi migać tak w miare szybko i pikać. Gdy wrzuce na wyższy bieg to przełącza się spowrotem lub czasami muszę sam to zrobić jakieś pomysły co to może być? czy po prostu instalacja gazowa zapisuje ustawienia pod mój styl jazdy? bo czytałem,że te instalacje takie rzeczy potrafią, mimo to wolałem zapytać pozdrowionka ;) dzisiaj wrzuce jeszcze zdjęcia swojego probka :P
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: MatiLP640 »

nie znam sie w ogole na lpg ale moze nie wtryski nie wyrabiaja, w sensie ze za mocne auto dla tej instalacji ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Spider33 »

Jedz do gazownika na regulacje. Dostaje za malo gazu i i dlatego sie przelacza.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

Albo mapsensor padł :wink:
pajcher3124
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-18 15:43
Galeria: viewtopic.php?t=21402

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: pajcher3124 »

-- oryginalny post 2013-06-19 11:24 --

dzieki chlopaki za odpowiedz w najblizszy weekend wybiare sie do gazowni :P

-- dodano 2013-06-20 19:54 --

jeszcze jedno pytanko ile może kosztować taki mapsensor? ;) i czy dadzą mi radę zrobić auto jeszcze w ten sam dzień? bo przed sobą mam pilny wyjazd.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

Wymiana mapsensora to zaledwie 30 sekund , a kosz nowego ( zależy jaki masz ) od 40zł do 200zł :wink:
pajcher3124
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-18 15:43
Galeria: viewtopic.php?t=21402

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: pajcher3124 »

Sorry,że tak się dopytuje ale ten mapsensor to jest ten cały reduktor tak? :P muszę się wkońcu trochę obeznać skoro kupiłem autko :D z góry dzięki za cierpliwość :D
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Romas »

Nie. reduktor jest inaczej zwany parownikiem :wink:
Mapsensor robi pomiar ciśnienia dawki gazu
pajcher3124
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-18 15:43
Galeria: viewtopic.php?t=21402

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: pajcher3124 »

Byłem w sobotę u gazoli, homologacja od butli mi się kończyła w przyszłym roku,więc podjąłem spontaniczną decyzję,że kupię sobie nową instalację i tak też zrobiłem ;P auto śmiga jak ta lala :D pozdrowionka ;)
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: MatiLP640 »

spontan zawsze jest najlepszy :D a tak z ciekawosci jesli mozna wiedziec ile dales i za jaka instalacje?
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
pajcher3124
Posty: 12
Rejestracja: 2013-06-18 15:43
Galeria: viewtopic.php?t=21402

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: pajcher3124 »

BRC dla najmocniejszej wersji V6 3.3 tyś ;)
Awatar użytkownika
Domek26
Posty: 125
Rejestracja: 2011-09-26 21:53
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
Galeria: viewtopic.php?t=21647
Lokalizacja: Kielce

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: Domek26 »

Mam podobny problem z STAG 300 Plus tylko ze w 2.2 gt , np jak dojezdzam do swiatel potrafi zgasnac na wolnych obrotach, nieraz zacznie pikac i mryga kontrolka od lpg i przelacza na bena , i gdy dlugo jade z ta sama predkoscia zaczyna swiecic kontrolka od silnika po przegazowaniu wszystko wraca do normy, dodam ze przy rozpedzaniu na maxsa nic nie przerywa i nie rozlacza ten problem jest na wolnych obrotach... co obstawiacie?
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6

Post autor: bogdano »

A ja trochę z innej beczki.
W programie Setup Ac Gas Synchro po podłączeniu do mojego sterownika STAG ISA2 przy sondach lambda pokazuje mi:
Sonda1: 0.82-0.84
Sonda2: 0.82
Praktycznie się nie zmieniają wskazania.
Nie orientuje się ktoś czy to znaczy że sondy są uwalone czy tak powinno być? Bo wydaje mi się, że napięcie powinno oscylować od 0-1V a u mnie praktycznie cały czas stoi na wartości 0.82
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”