Sekwencja DREAM XXI OMVL by reg.

Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

AXEL pisze: Muszę przyznać,że pierwszy raz o tym słyszę.
NO to już na to nic nie poradzę ;)
Ja od każdego gazola słyszę... jak pytam się czy trzeba ten azot ładować. 8)

Jak dla mnie możecie nie nabijać i będzie wam szarpał z powodu zbyt małego ciśnienia, ja mam poważniejsze problemy z LPG :? i niestety nikt jak dotąd nie wie jak to wszystko naprawić...ehh...

Przecież nie wymyśliłbym sobie tego.... a powiem na forum, żeby sobie azot dopompowali, albo hel.... a może podtlenek azotu, ciekawe co się wtedy stanie? WIem, że ludzie co mają turbo ładują azot do butli, żeby zwiększyć ciśnienie jak mają zbyt małe. To po co by w centrali BiGazu mieli możliowść nabijania butli azotem i na pytanie czy musze nabijać mówili by mi: "Nie bo nie ma Pan turbo... itp." Chyba nie robilby wszyscy wielkiej ściemy z nabijaniem azotu, tylko po to żeby Cynkiemu joke zrobić. :wink:
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

A ile litrów tego azotu wchodzi?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

Hmm... tego nie wiem, bo nie nabijałem. Pewnie tyle ile trzeba ;)
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

propaganda pisze:Pewnie tyle ile trzeba ;)
To bardzo dużo mi mówi :twisted: .
Chodziło mi o zawartośc procentową :twisted: (15,20,30,40%)?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:20 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:20 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

Cynki jeśli chodzi o ten klucz o który pytałeś to rozmawiałem z "moim" gazownikiem i powiedział mi to co wcześniej pisałeś że może coś takiego załatwić za 400 PLN też jeśli coś to służę pomocą lub ewentualnie dam Ci nr tel. do niego i możesz z nim na ten temat pogadać...
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

aha nie zauważyłem wyże że już znalazłeś jakieś rozwiązanie (na dokładkę tańsze), więc sorki za zamieszanie... Ja specjalnie w to nie ingeruję i nie znam się na tym zbyt dobrze bo mam to u niego za free..Zatem chciałem być dobry i przedobrzyłem :lol:
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Cynki pisze:"Uważacie gazowników za informatyków? "
hehe Cynki. Ja pytanie odwróce - czy informatyków uważacie za gazowników?

Ja ponoć jestem informatykiem :twisted:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:20 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

OMVL DREAM XXI N ...szczegóły

Post autor: Maxxum »

Jako że ekonomia przeważyła nad przekonaniami, postanowiłem założyć DREAMA do mojego 2.2 GT. Wiem że wiele osób w klubie posiada taką instalacyjkę i są z niej zadowoleni. W związku z tym mam kilka pytań:

Założenie instalacji ma kosztować 3.300 Pln - cena chyba ok, jednak przed założeniem chciałbym wiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas instalacji. Innymi słowy co mógłbym podpowiedzieć ewentualnie gazownikowi:

Po przeczytaniu wszystkich postów dotyczących tej instalki wiem obecnie że:
- im krótsze węże od wtryskiwaczy do kolektorów tym lepiej
- dysze wtryskiwaczy powinny mieć 3 mm
- wskazane byłoby podłączenie niebieskiego kabelka do sondy lambda

co jeszcze :?: :?: :idea:

będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Przy regulacji niech nie żałuje gazu (nie próbuje szukać oszczędności na ilości wtryskiwanego gazu), bo podczas równej jazdy będzie się zapalać check engine.

Jeżeli chodzi o montaż to pętla przed reduktorem powinna być w pionie (ja mam w poziomie i doczepił się do tego diagnosta)

Nie pozwól na demontaż kolana dolotu przy kolektorze ssącym.

Pozdrowienia i witamy (już niedługo mam nadzieję) w gronie zagazowanych. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Dziś wróciłem ze Szwecji z małym zastrzykiem gotówki i zamierzam w końcu zagazować probaska Zdecydowałem się na dreama bo wszyscy go chwalą. Pisz Andrzeju jak najwięcej o tym nie szczędź klawiatury... jakie ceny co gdzie jak.. Pozdro
Ostatnio zmieniony 2005-09-22 09:56 przez KASZCZU, łącznie zmieniany 1 raz.
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Macie jeszcze jakieś sugestie :idea: :?:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Andrzej jest taki gość, że nawet wynalazł soft do regulacji tej instalacji. Niestety jeszcze w fazie łamania zabezpieczeń.

Ale jeśli się uda to będzie można samodzielnie w domu dokonywać poprawek nie płacąc za każdą wizytę kasy w serwisie lpg.
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

OMVL dream nie przałącza na gaz

Post autor: raven »

od kilku dni w moim probku ciezko jest z przelaczeniem z benzyny na gaz.
kiedys trwalo to kilka minut, jak byl zimny silnik teraz musze czekac (nie wiem czy to od tego) do momentu az silnik bedzie tak nagrzany , ze wentylator sie wlaczy i tez nie od razu mi przelaczy na gaz.
co to moze byc? dlaczega tak nagle sie to stalo? nie mam w poblizu niestety gazownika co robi OMVL, teraz zanim mi na gaz przelaczy mija conajmniej 10-15 minut, temperatura na zewnatrz nie ma nic do rzeczy raczej bo jak jest cieplo w dzien mam to samo.
prosze o pomoc benzyna jest za droga :D
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

proponuje dolac plynu chlodniczego i odpowietrzyc parownik ;-)
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

plynu mam ful, chociaż faktycznie ostatnio na vmm zapalila mi sie kontrolka od coolanta, jak mam odpowietrzyc parownik w sekwencji?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

nie wiem jak masz to zamontowane ;) zrob tak zeby w jakis magiczny sposob powietrze wylecialo ;)
albo lepiej sprawdz jak nie mozesz przelaczyc na gaz czy parownik jest cieply
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Na parowniku jest czujnik temp. parownika.
Sprawdź czy masz całe przewody, ew ten czujnik padł.

Ale najpierw sprawdź jak pisał Misiek czy parownik jest ciepły.

Pozdro! :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Ralph
Posty: 161
Rejestracja: 2004-02-13 13:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: Ralph »

a czy przy przełączenui słychac jakis specyficzny trzask??
Rafał 2.0 16V
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

jak się wsłuchasz to możesz usłyszeć kiedy elektrozawór w butli się przełącza a potem to już trzasków nie słychać


warunki przełączenia:

1. temperatura wody
2. minimalny czas od uruchomienia silnika
3. minimalne obroty jakie trzeba przekroczyć
4. wariant przełączenia (przyspieszając lub zwalniając) czyli musimy albo dodawać gazu albo odpuścić aby się przełączył.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Sprawdź czy w jakiś magiczny sposób nie rozprogramowała ci się temperatura (bodaj na reduktorze), przy jakiej możliwe jest przełączenie na gaz. Ale to raczej gazownik będzie robił...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

a czy ja moge zmontowac sobie jakis prosty kabel coby podpiac sie pod komp od gazu??
parownik mam bardzo gleboko schowany, nawet z kanału ciezkie dojscie, czujnika nie widze od temperatury tak jakos. jak on wyglada?[/url]
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

a ma moze ktos (Cynki :) ) rozpiske wtyczki do dreama?

jeszcze jedna rzecz w papierach od lpg mam napisane typ kontrolera STAG100. co jest?? a pod maska na kompie naklejka i logo OMVL DREAM XXI.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”