Sekwencja DREAM XXI OMVL by reg.

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Sekwencja DREAM XXI OMVL by reg.

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ja też nie handluje tymi instalacjami,ale je polecam :twisted: !Nawet nie było tematu o zmianie przewodów WN lub czegoś tam.Bo po co,przecież i tak nie wybuchnie :twisted: ?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Cześć ,

jestem po rozmowie z gazownikiem i mam problem. Podobno 2,5LV6 nie pojedzie na dreamie, tylko musi być OMVL fullgroup, nie jestem pewny cz to czasem nie jest taka sama instalacja jak dream.Poza tym gazownik pyta się czy Probe 2,5LV6 to pełny sekwencyjny wtrysk benzyny, ja nie jestem pewien na 100%, może rozwiejecie moje wątpliwości, wasze silniki to V4 2,2, jednak troszkę inne niż 2,5lV6.

Jerry
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

V4??? Nie słyszałem o takim :? :lol:
Silnik w 2.2 to rzędówka
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Masz rację Kollek,
moja niewiedza się kłania, nie mniej chodzi o silnik 4-cylindrowy. Ale nie o tym chciałem gadać.Jak wiesz to skrobnij czy 2,5LV6 to jest pełny sekwencyjny wtrysk benzyny? Nie wiem do czego takie informacje gazownikowi, wstępnie ustaliliśmy,że ma montować OMVL Dream SGI a teraz ma jakieś wątpliwości, że to nie dream tylko OMVL Full group powinien być. A Cynki i Axel mają Dreama, tylko że w 4-cylindrach.

Jerry
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

2.5V6 jest w pełni sekwencyjny.
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Cynki trzeba by było sprawdzić w tym naszym programie.Cos mi się wydaje,że tam nawet się ustalało ile garów.Dokładnie nie powiem,bo nie mam teraz go zainstalowanego.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Witam

Tak z ciekawości.
Ile taka instalacja kosztuje?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

papciu pisze:Witam

Tak z ciekawości.
Ile taka instalacja kosztuje?

Pozdrawiam
Zależnie od zakładu,ale namierzam coraz tańsze :twisted: .Jak na razie 3,5 kafla :twisted: .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Witam

No to super podwoił bym wartość auta :lol:

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Nie masz turbiny,więc wystarczy zwykła.
A czy gl mają pełny sekwencyjny wtrysk?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Witam Cynki, Axel,
jeżeli macie troszkę czasu proszę sprawdźcie czy dream polata na V6, mam zabukowany montaż dreama na środę. Oczywiście kawał drogi od Inowrocławia, nie chiciałbym zaiwaniać przez pół Polski, żeby się dowiedzieć,że probasek nie pojedzie na tej instalce.

pozdrowienia, Jerry.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Zadziała,przecież wiedzą,że będą montowali do V6,kwestia tylko dwóch dodatkowych wtryskiwaczy.Później dokładnie sprawdzę.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Ponizej skopiowany tekst z GS. Wprawdzie autor troche waznych kwesti pominal, ale ogolnie wyjasni to wiekszosc waszych pytan.

-----------------------------------

Gaz ściga benzynę autor: Władysław Wilkiel
zdjęcia: autor, Przemysław Dziendziela
Giełda Samochodowa, nr 29/2003 (785)
z dnia: 11 kwietnia 2003 roku
Nowe trendy w instalacjach LPG

Ceny benzyny wciąż rosną, zatem nic dziwnego, że trwa boom na instalacje gazowe. Od pewnego czasu można jednak zaobserwować, że użytkownicy takich instalacji interesują się droższymi urządzeniami, do aut z wtryskiem wielopunktowym, z plastikowymi kolektorami.


Nieco teorii


LPG (ang. Liquefied Petroleum Gas), czyli potocznie zwany gaz płynny, to skroplona i przechowywana w niskim ciśnieniu (w stalowym zbiorniku) mieszanina gazów, której podstawowymi składnikami są dwa węglowodory alifatyczne, tj. propan i butan (ściślej n-butan lub izo-butan). Oba te składniki parują w niskiej temperaturze, która wynosi: -42,6 (propan) i -8 st. Celsjusza (butan). Oba gazy dają się łatwo sprężyć, co ułatwia ich magazynowanie w zbiornikach samochodowych (tu panuje ciśnienie ok. 8 barów przy 20 st. C).


Co ciekawe, jak dotąd (poza nielicznymi wyjątkami, jak np. Shell Gas) gaz LPG sprzedawany w Polsce jest gazem technicznym, nie ujętym w polskiej normie. To dlatego wielu użytkowników narzeka na złą jakość gazu, szczególnie w okresie zimowym.


Typy instalacji


Jeszcze do niedawna na rynku dominowały instalacje I (do samochodów gaźnikowych bez elektroniki) i II generacji (tzw. instalacja podciśnieniowa, do samochodów z sondą lambda i katalizatorem, plus prosta elektronika i emulator imitujący rezystancję wtryskiwaczy benzyny). Tego typu instalacji nie powinno się montować do silników z plastikowymi kolektorami i z wielopunktowym wtryskiem benzyny. Duże problemy, przy nieumiejętnym doborze instalacji, występują również w silnikach z tzw. kompensacją i wielopunktowym wtryskiem mechanicznym Bosch K-Jetronic. Są jednak silniki szczególnie dobrze przystosowane do zasilania gazem LPG (np. Opel Astra Classic 1.4 i 1.6, Kia Rio 1.3, Daewoo Lanos 1.4).


Wysoki stopień zaawansowania technologicznego, jak również szybki rozwój elektronicznych układów wtryskowych benzyny (wtrysk wielopunktowy, wtrysk bezpośredni, turbodoładowanie) spowodował u nas gwałtowne zainteresowanie instalacjami wtrysku gazu.


Urządzenia te możemy umownie nazwać instalacjami III generacji i wymienić wśród nich np.: ElpiGaz DGI, Flying Injection BRC, ETAGas Tartarini, EGI Necam Koltec, Lovato IGSystem, LIS Landi czy IGSystem Landi Renzo (system wtrysku gazu w fazie lotnej z tzw. rozdzielaczem dozującym paliwo, najczęściej pod jednakowym ciśnieniem do wszystkich cylindrów, plus elektronika i komputer gazu). Nieco inaczej pracuje system DGI ElpiGaz. W tym przypadku wtryskiwacz DGI podaje gaz porcjami, oddzielnie do każdego cylindra.


Wtrysk bez miksera


Chociaż wspomniane urządzenia są już bardzo nowoczesne, to jednak nie zawsze właściwie współpracują z niektórymi silnikami wyposażonymi w system EOBD (ang. European On Board Diagnostic), które np. montuje się w Volvo, Peugeocie, czy Alfie Romeo.


Instalacje IV generacji to urządzenia, które opierają się na gazowym wtrysku sekwencyjnym (system wtrysku gazu w fazie lotnej z oddzielnymi wtryskiwaczami do każdego cylindra, bez miksera, z nowoczesną elektroniką), np. SGI Elpigaz, Sequent BRC, Mistral Autronic, VSI Prins LTA Polonia, czy Omegas Landi Renzo. W odróżnieniu od instalacji III generacji, które najczęściej podają paliwo w cyklu ciągłym, wtrysk sekwencyjny z oddzielnymi wtryskiwaczami gazu działa niemal identycznie jak "wtryski" elektromagnetyczne benzyny. Mieszanka paliwowo-gazowa trafia do komory spalania pod ciśnieniem 1.3 - 2 barów, co korzystnie wpływa na moc i moment obrotowy silnika.


Najciekawsze urządzenia


Do najnowocześniejszych systemów instalacji wtrysku gazu należy zaliczyć wtrysk w fazie ciekłej, który obsługują urządzenia V generacji (system sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie ciekłej LPi - Liquefied Petrolum of injection). Są to urządzenia holenderskiej firmy Vialle montowane w Polsce dopiero od niedawna (Toyota, Peugeot, Honda). Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje dla każdego silnika, jednak szczególnie poleca się je użytkownikom aut z turbodoładowaniem. Niestety, na razie są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń (kosztują ponad 9 tys. zł.)


Większość wymienionych wcześniej instalacji III i IV generacji to urządzenia włoskie, sprawdzone przez kierowców podczas codziennej eksploatacji. Jedynie system VSI Prins (Vapour Sequentional Injection) i Vialle, najnowsze holenderskie produkcje, to nowość.


Nie jesteśmy w stanie opisać wszystkich instalacji dostępnych na rynku, dlatego prezentujemy najciekawsze: Sequent firmy BRC - to jedna z najnowocześniejszych konstrukcji wtrysku gazu w fazie lotnej. Zalecane zestawy (do każdego samochodu oddzielnie - to duży plus), z punktu widzenia pełnionych funkcji i uzyskiwanych osiągów, całkowicie spełniają wszystkie wymogi stawiane systemom z wtryskiem paliwa. Instalacja ta charakteryzuje się: minimalną utratą mocy, brakiem mieszalnika (miksera), reduktorem-parownikiem o znacznie zmniejszonych gabarytach i całkowitym wyeliminowaniem cofania płomienia w kolektorze ssącym. System ten nie ingeruje też - co bywa istotne - w sieć elektryczną samochodu i komputera OBD lub EOBD, pracuje niezawodnie i nie wymaga żmudnych regulacji.


W związku z tym, iż system Sequent oferowany jest w zestawach przeznaczonych do konkretnego silnika, mapy sieci wtrysku benzyny są odpowiednio zsynchronizowane z czasami wtrysku gazu, a ponadto wykorzystują całkowicie wszystkie funkcje zaprogramowane w pamięci EPROM komputera pokładowego ECU. Ten rodzaj instalacji doskonale sprawdza się również w silnikach doładowanych 4- i 6-cylindrowych (np. w Nissanie Biturbo, Oplu Calibrze, Omedze V6, Audi Quattro, Alfie Romeo V6). System ten spełnia normy emisji spalin Euro 3 i 4.


Mistral jak automat


SGI Elpigaz - Sequential Gas Injection, to nagrodzony złotym medalem na targach w Poznaniu sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej. Tu oddzielnymi wtryskiwaczami gazu steruje pokładowy komputer ECU, a dodatkowy komputer wtrysku gazu, SGI Computer, jest jedynie układem wspomagającym i nadzorującym całą pracę wtrysku sekwencyjnego. System SGI ElpiGaz spełnia wymagania OBD (On Board Diagnostic) - chodzi o diagnozowanie komputera pokładowego podczas przeglądu poprzez złącze diagnostyczne DLC z komputerem serwisowym.


Mistral Autronic - (Sequentional Injection System) charakteryzuje się unikatowymi rozwiązaniami technicznymi (praktycznie wyeliminowano typowe dla innych systemów działanie parownika, a programowanie pamięci EPROM lub Flash komputera Mistral odbywa się automatycznie). Mistral nie wymaga stosowania jakichkolwiek emulatorów, ponieważ mieszanka gazowo-powietrzna utrzymywana jest przez cały czas na właściwym poziomie.


W instalacjach wtrysku gazu najczęściej stosuje się reduktory-parowniki, gdzie na wyjściu utrzymywane jest ciśnienie 0,9 - 1,3 bara. W systemie Mistral reduktor służy jedynie do utrzymania stałego ciśnienia gazu podawanego do wtryskiwaczy. Nowością w systemie Mistral jest też to, że gaz płynny tylko rozpręża się w parowniku. Powiedzieliśmy wcześniej o tym, że w Mistralu praktycznie wyeliminowano parownik. Polega to na tym, iż reduktor-parownik jest jak gdyby sondą (ang. Vaporizer PVS) z przepływającym gazem, zabudowaną w rurze wodnej układu chłodzenia silnika. Tak zmodyfikowany element utrzymuje na wyjściu pożądane, niskie ciśnienie 0,47 bara.


Rośnie moc


Największym atutem Mistrala jest jednak jego uniwersalność: system można stosować w każdym aucie, nawet takim, którego silnik wyróżnia się wysokim stopniem technicznego zaawansowania (np. jednostki doładowane, 16- i 20-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem benzyny FSI/ IDE/GDI/D-4, biturbo) i to bez konieczności programowania sterownika.


LPi Vialle - gaz LPG dostarczany jest bezpośrednio do komory spalania (nad denko tłoka, jak we wtrysku bezpośrednim benzyny) w stanie ciekłym, a nie jak we wcześniejszych systemach, do układu dolotowego. Po latach badań i testów holenderska firma Vialle zaproponowała obecnie najnowocześniejszy system wtrysku gazu o parametrach porównywalnych z najlepszymi rozwiązaniami wtrysku benzyny. W LPi Vialle gaz w stanie płynnym nie jest już odparowywany (całkowity brak parownika-reduktora), lecz wtryskiwany w fazie ciekłej do kolektora dolotowego silnika. Przy okazji efekt chłodzący rozprężanego gazu powoduje wyższy stopień wypełnienia cylindrów (czyli wzrost mocy silnika powyżej 5.500 obr./min, co wynika z badań firmy LTA Polonia).


Zalety wtrysku


Sterowanie wtryskiem gazu zarządza system ECU, sprzęgnięty z komputerem wtrysku benzyny. Procesy te bardzo przypominają te, które zachodzą w sekwencyjnych systemach wtrysku gazu (np. w BRC Sequent czy VSI Prins), w Lpi Vialle inaczej jednak zestawiono niezbędne elementy: zbiornik wyposażono w pompę wysokociśnieniową, regulator ciśnienia dodatkowo umożliwia powrót niewykorzystanego gazu LPG do zbiornika, a sterowane elektromagnetycznie wtryskiwacze wymagają idealnej precyzji podczas montażu.


Zalety wtrysku w fazie ciekłej są niepodważalne: brak różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym, brak utraty mocy i momentu obrotowego, porównywalna z zasilaniem benzynowym elastyczność, silnik nie wymaga regulacji komputera LPG, całkowity brak efektu cofającego się płomienia, czyli tzw. strzałów w kolektor, niewrażliwość na niskie temperatury, szczególna przydatność do jednostek turbodoładowanych. Niestety, instalacje Vialle wymagają stosowania gazu bardzo wysokiej jakości, a z tym w Polsce jest różnie. Dlatego specjaliści z branży nie polecają na razie tych urządzeń.


Popularność gazu LPG jest w Polsce coraz większa. Obecnie jesteśmy trzecim, po Włoszech i Holandii, rynkiem LPG w Europie i wciąż gonimy czołówkę. Według szacunków Polskiej Organizacji Gazu Płynnego, w 2002 roku Polacy zamontowali instalacje w ponad 200 tys. aut osobowych. Ogółem jeździ w Polsce przeszło 900 tys. samochodów z instalacją LPG.


Według Koalicji na Rzecz Autogazu, organizacji propagującej wykorzystanie gazu LPG, w Polsce działa dziś około 1.700 warsztatów, które zajmują się montażem instalacji gazowych. Na rynku działa też kilkunastu dystrybutorów instalacji gazowych (głównie włoskich, bo to ich instalacje zdominowały tę ofertę).


- Włoskie instalacje gazowe charakteryzują się korzystną relacją pomiędzy jakością i ceną, czyli są w miarę tanie i dobre - mówi Krzysztof Grabarz z tarnowskiej firmy Czakram, polskiego koncesjonera firmy M.T.M. s.r.l. produkującego instalacje marki BRC.


Bliżej stacji


W Polsce nie ma producentów pełnych instalacji LPG. Działają jedynie wytwórcy pojedynczych podzespołów, np. przełączników czy reduktorów. Za to polskim firmom udało się rozwiązać istotny problem zbiorników na gaz. Dziś w Polsce działa trzech dużych producentów zbiorników gazowych, wśród nich słupska firma Stako.


Rynek gazu LPG to jednak nie tylko oferta urządzeń i instalacji - to też sieć stacji tankowania. Szacuje się, że obecnie działa w naszym kraju około 2 tys. stacji tankowania tzw. autogazu. Maksymalna odległość pomiędzy stacjami dystrybucji tego paliwa nie przekracza 50 km, są jednak jeszcze regiony (np. wschód Polski), gdzie punktów sprzedaży autogazu jest mniej. Na szczęście gaz LPG można kupić na stacjach paliw większości dystrybutorów benzyny i oleju napędowego.


Rynek LPG w Polsce


Gaz LPG staje się poważną konkurencją dla drogich i wrażliwych na zanieczyszczone paliwo jednostek diesla z wtryskiem common rail. Szkoda tylko, że jak dotąd producenci instalacji gazowych i dilerzy samochodów mało aktywnie ze sobą współpracują. Wśród tych, którzy taką współpracę już podjęli, można jednak wymienić takie firmy jak Daewoo (BRC, Lovato, Tartarini, Landi Renzo, ElpiGaz), Kia (Tartarini, BRC), Fiat (TEC Tartarini, ElpiGaz) i Peugeot (Vialle).
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Jerry-sprawdzałem program dream XXI N.Obsługuje 3-4,5-6-8 garów :D .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Witka
No musze wam powiedziec ze załozylem sobie ta instalke REG-a DreamXXI i naprawde polecam. Furak zachowuje sie tak jakby jezdzil na benzynce a nie na gazie, nie ma zadnych problemow. Jerry ja mam V6 i jezdzi SUPER. Jedz i zakładaj tylko uwazaj na fahowcow bo ja stracilem nerwy jak mi zmontowali silnik na nowo. A co do dreama to nie mam narazie zadnych zastrzezen.
pozdr.
Probe II 2,5 V6
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Witka
No musze wam powiedziec ze załozylem sobie ta instalke REG-a DreamXXI i naprawde polecam. Furak zachowuje sie tak jakby jezdzil na benzynce a nie na gazie, nie ma zadnych problemow. Jerry ja mam V6 i jezdzi SUPER. Jedz i zakładaj tylko uwazaj na fahowcow bo ja stracilem nerwy jak mi zmontowali silnik na nowo. A co do dreama to nie mam narazie zadnych zastrzezen.
pozdr.
Probe II 2,5 V6
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Hehe - Uki co zmiana w porównaniu z dniem wczorajszym :D Gratulacje. Przy okazji powiedz co było przyczyną problemów :?: .

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Hehe, moi kochani fahowcy od gazu zapomnieli założyć jakiejs odmy i popierdzielili fajki na swiecach. Ale jak ich zje...lem i zostawilem z tym o godz 23:00 to sie wzieli i siedzieli do rana zeby wszystko ustawic. No i udalo im sie, o 8:00 mialem furke juz gotowa :D
Probe II 2,5 V6
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Cześć chłopaki,

UKI gdzie robiłeś i ile dałeś, jeżeli nie jest to tajemnica. Ja mam dogadany montaż na przyszły tydzień w niewielkiej miejscowości pod Siedlcami, koszt 4500, zbiornik w kole.Biorę na raty bo portfel " is empty" po akcyzach, OC,AC, i innych pierdołach. Fajnie, że chodzi tobie bez zarzutu. W Inowrocławiu nie znają w ogóle tej instalacji lub " dzwoni ale nie wiadomo w jakim kościele" dlatego wybieram się tak daleko.

Poza tematem, znalazłem tanie AC. I wiecie gdzie? Na poczcie! Podobno Hestia coś tam kombinuje. Warto popytać bo oferta jest atrakcyjna cenowo.

Jerry
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

robilem u siebie w piasecznie ale goscie sa z Łukowa. Niestety musze podjechac na regulacje bo dzisiaj cos zaczal szalec z tym gazem i poszarpuje troche przy butowaniu :D ale w ogole to instalka jest GIT!!
Probe II 2,5 V6
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

No to witamy w krainie DREAM XXI :D .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

UkI pisze:Hehe, moi kochani fahowcy od gazu zapomnieli założyć jakiejs odmy i popierdzielili fajki na swiecach. Ale jak ich zje...lem i zostawilem z tym o godz 23:00 to sie wzieli i siedzieli do rana zeby wszystko ustawic. No i udalo im sie, o 8:00 mialem furke juz gotowa :D
No to gratuluję!!! Że fajnie Ci chodzi. Ja dzisiaj znowu zostawiłem samochód u gazola. Może jestem upierdliwy,ale w tej chwili czasami resetuje się komputer(wyłącza i włącza się), szarpie, dziwnie są niskie obroty, gaśnie na kilimie, czasami dziwnie chodzi, jakby jeden cylinder nie pracował, czasami przy wyprzedzaniu nie chce ciągnąć powyżej 3000 rpm.... i wtedy panika u pasażerów ;), a ja sobie spokojnie na Pb przełączam.... A tak poza tym, to rewelacja :wink:
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”