POMOCY!!!Poradzcie mi albo chociaż mnie pocieszcie!!!!!!!!

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

POMOCY!!!Poradzcie mi albo chociaż mnie pocieszcie!!!!!!!!

Post autor: neo61 »

Witam

Założyłem gaz.Zwykły do GT 89'.I co niestety, po pierwszym założeniu ie trzymał wolnych obrotów, po wymianie mixera i reduktora na BRC 210KM+turbo zaczął chodzić.:)I to jak!!Turbo rewelacja, przyspieszenie i zwalnianie super.Ogólnie bardzo zadowolony.I co??Przy predkosci 80 i wzwyż po wrzuceniu luzu samochód gaśnie!!!!!!!!Nie trzyma gazu przy mocniejszym wlocie powietrza!!I najlepsze jest to, że robili wszystko co mgli i nie udało sie tego zlikwidować.I niestety, jutro będę zmuszony wyciągnąć tą instalację , i będe znowu płacił za paliwo jak za zboże:((Albo sprzedam tegokombajna i kupie normalne auto bo mam szczerze mówiąc dosyć!@!@Tydzień bez auta i nic nie zrobione!!Ma ktoś jakiś pomysł??Albo chociaż chce mnie pocieszyć??Kocham to auto, ale......nie wiem już sam.
Pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Gość

Post autor: Gość »

Echh tak to bywa jak sie nie zrobi roboty jak nalezy. Ogolnie spotkalem sie z taka teoria ze kazdy rodzaj instalacji gazowej musi chodzic. Jest to tylko kwestia produktu, ustawien, regulacji no i przedwszystkim wykonania. Ja sie z tym osobiscie zgadzam. Nie poddawaj sie po tym jak jeden zaklad stwierdzil ze sie nie da!!! Ogladales moze usterke z gazownikami w roli glownej? Jesli nie to zaluj albo i nie zaluj bo pewnie sam bys zakladal :lol: Podobno jest czlowiek, ktory zna temat jak nikt inny i gdzie diabel nie moze (czyt. nie da sie) to Piotrek pomoze :1111_ok: Zadzwon, moze sie zgodzi i sam to zrobi jak nalezy, a na pocieszenie powiem Ci tyle ze ja mam jeszcze wieksze problemy z gazem np. gasnie mi przy mocniejszych przeciazeniach - hamowanie, zakrety... Reszty nie pisze bo mogla by juz tylko podlamac wiec nie smerfuj sie i walcz do konca. Powodzenia :!:
"WITAM JEZELI KTOS MA PYTANIA
0-14 6271390 LUB 91 LUB 93 LUB 95
PIOTR OLEKSYK CZAKRAM TARNOW"
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

To znany problem. Do rozwiązania w 100%. Trzeba zmienić mikser bo ten (pewnie najtańszy) się nie nadaje. Zadzwoń do gościa co Ci Szymon dał i spokojnie. Będzie dobrze!
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam
Dzięki za porady i pocieszenie.Wiec chyba jednak zdecyduje sie wziasc ta instalacje tak jak teraz chodzi i najwyzej bede szukał(nie wrzucając luzu przy 120km/h) kogos kto to poprawi:)Jeżeli chodzi o mixer to chcieli założyć najtańszy, ale mój probasek sie nie dał i nie chodził na tym:)Teraz nie ma mixera wogóle!!Jest gaz bezpośrednio wtryskiwany do dolotu powietrza przed kolankeim od przepustnicy.Dzieki temu nie ma żadnej stray mocy!!Ani na benzynie ani na gazie bo nie ma zwezenia w dolocie.Przed tem nie chodził na wolnych jak był mixer.Załozyli najwiekszy i nadal nic.Teraz chodzi pieknie tylko.....
Dzwoniłem i ja i mój gazownik do tego Piotrka!!I powiedział jak powinno być ...i tak mam.I tak nie chodzi!!!!Chyba musiałby to zobaczyć.Ale dojazd....kilkaset km.
Jeżeli ktoś ma numer telefonu do jakiegoś gazownik w poznaniu który zakładał instalację do Probe GT to poproszę.Zadzwonie i może mi pomoże.

Jak już odbiore dzisiaji bede jeździł dam znać jakie wrażenia.

Wielkie dzięki za wsparcie i pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

no to i sam sobie odpowiedziałeś. Nie masz miksera.

1. Zobacz w parowniku czy nie masz nie zatkanej dziury od kompensacji. To taki otwór średnicy może 2 cm. Jeśli tak - zaklej ją taśmą klejącą. To powinno pomóc (choć nie w 100%)
2. Mikser musi być, mało tego musi być kompensacja i musi być zwężenie na mikserze. To są prawa fizyki i instalacji gazowych. Po prostu musi powstawać różnica ciśnień, a żeby ona wystąpiła musi być różnica przekrojów przed mikserem i w mikserze. MUSI.
3. Pozostałe kwestie to regulacja. Ale z tym tematem to powiem Ci tak. NA PEWNO NIE CI PARTACZE U KTÓRYCH BYŁEŚ. Tragedia. Autentycznie Usterka mówi prawdę. Większość gazowników to odpadki które nie znalazły pracy w normalnych warsztatach. Ech.... Świeca i szukaj... Albo zrób sam.

Jak chcesz to zadzwoń - może coś razem wymyślimy 507 387847
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Widzę neo61, że problemu nie rozwiązałeś.
Przykro mi ,że sie nie udało ,ale sam widzisz ,że do wszystkiego trzeba mieć szczęśćie.
Jeżeli chodzi o mikser to sam do końca nie jestem pewien.
Pojedź do tych swoich gazowników i niech założą ci mikser na przepustnicę - niektórzy z chłopaków tak jeżdzą i im nic nie strzela.
Niestety teraz już trzeba również trochę samemu pokombinować.
Pojeździj trochę, wyczuj go a może sam wpadniesz o co chodzi.
Jak już wiesz dowiadywałem się od swoich specjalistów- nie bez przypadku ich tak nazywam-o co może chodzić z tym twoim autem.
Wszsytko tym twoim mówiłem, ale to co mówi MiH to też prawda. Nie wiadomo jakich materiałów i sprzętów użyli.
Uważaj. Nie daj się naciągnąć jakiemuś nowemu cudotwórcy, co to się na gazie niby zna i ci założy za dopłatą jakieś cuda. Może cię naciągnąć a wiem ,że jesteś zdesperowany.
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam
IWec odebrałem auto i jeżdże.:)))
Przed oddaniem mi auta przeczyscili doloty powietrza, przepustnice i cos tam jescze:)I jest lepiej.
Samochod gasnie tylko wtedy kiedy przyspieszam uzywając turbo do predkosci minimum 80 na h i od razu wrzucę luz!!Jeżeli przez chwile pojade bez turbo nawet 120 nie ganie, wiec mysle ze jak sie dotrze i ułoży będzie dpobrze:)Jeżeli chodzi o mixer to po przeczytaniu tego co napisał MiH od razu tam zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi.Okazało się ,że mam mixer ale ich własnej roboty.Czyli działa jak każdy mixer tyle ze jest inaczej wykonany i ma wiekszy dolot gazu(na standardowych nie trzymał niskich obrotów).

Teraz sprawdzam spalanie i zobaczymy za kilka dni.Jak sie poprawi dam znać.Dzieki wszystkim za pomoc!!
Jesteście ...!!
Nie wiem co bym bez was zrobił.
Każdy mówił mi sprzedaj to gówno i kup normalne auto.Ale nie!!!!Mam PROBE i tak zostanie:)))

Pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Nie pękaj neo! Zobaczysz ułoży sie. A co do objawu to mam jeszcze jedną myśl. Mówisz że problem jest gdy turbina dmucha a Ty odejmiesz gaz. Hmmmmmm.... a gdzie masz umieszczony parownik? Czy przypadkiem nie u góry tuż niedaleko przepustnicy? Jak długi masz przewód gazowy (ten z silnikiem krokowym) od parownika do miksera?
No i jeszcze jeden szczegół. Pojedź do gazoli i niech Ci do testów założą zamiast silnika krokowego zwykłą śrubę regulacyjną.

Oj..... chyba wiem już jak Ci pomóc...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

neo61 pisze:Samochod gasnie tylko wtedy kiedy przyspieszam uzywając turbo do predkosci minimum 80 na h i od razu wrzucę luz!!Jeżeli przez chwile pojade bez turbo nawet 120 nie ganie, wiec mysle ze jak sie dotrze i ułoży będzie dpobrze:)neo61
to nie tylko Twój problem, bo ja już spotałem się z tym w kilku samochodach, mój ma podobnie, na szczęście nie gaśnie a tylko na chwilę obniżają mu się obroty, może to przez ciśnienie które wytwarza się po zamknięcu przepustnicy przy kręcącej się jeszcze turbinie...
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

neo61 i jak tam auto.

Podziel się jak ci ten mikser zrobili. jakaś fotka czy co.
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam
Fotki wrzuce do strefy zrzutu za kilka dni.
Poza tym jezdze i jest tak:
Pierwsze wyjazdy po 130 km -spalania 25 l gazu na trasie!!!
Samochód po nagrzaniu czasami stojac na wolnych obrotach zaczyna przygasać.Maleją obroty do 500 i poniżej i nie wiadomo dlaczego!!!!Nawet gazownik nie ma pojecia!!Jak pojade kawałek jest ok.Zdarza sie czasmi ale jednak!!
Po dokreceniu zaworu gazu(mieszanka na dużych obrotach-żółta śruba-4 pełne obroty) spalanie na trasie 100km-11 l.Jak dla mnie rewelacja!!Sprawdzam właśnie na mieście.
Jak będą wyniki to się podzielę.

Pozdrawiam.
p.s.Czy od założenia gazu mógł się uszkodzić jakiś element w samochodzie i zacząć pluś jakimś płynem jakby olejem??
Pod prawym kierunkowskazem(jakby pod zbiornikami od płynu wspomagania, chłodnicy i spryskiwaczy) ale na dole ze spojlera kapie na ziemie jakiś płyn.Zobaczyłem w garażu plamę śliską i nie wiem co robić!!Dwa dni z rzędu taka sama plama!!Boję się wyjechać.

Wiecie co to może być??
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

płyn chłodniczy? Jedynie ten obwód jest przez gazowników ruszany
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

neo61 napisal
Po dokreceniu zaworu gazu(mieszanka na dużych obrotach-żółta śruba-4 pełne obroty)
neo61 to Ty nie masz tam silnika krokowego zamiast tej sruby??
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Niestety ja też mam ten problem,że jeśli użyję turbiny i nagle wrzucę na luz,to gaśnie,ale ja mam sekwencję.Gdzie szukać przyczyny??
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam
Niezbyt wiem o jakim silniczku mówisz??
Ja mam śrubę do regulowania mieszanki na dużych obrotach.A kawałem przed ta śrubą jest coś z przewodami??Jak wrzuce foty będziesz wiedział wszystko.Ktoś wie jak rozebrać bok auta żeby zobaczyć ten wyciek??I z której strony czy od góry czy dołu??
Oni podobno z tej strony nic nie ruszali!!Poza tym płyn chłodniczy jest żadki

Pozdr
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

OK!

Po kolei. Jakiego koloru jest ten płyn?
Jeśli czerwony to ATF - wspomaganie.
Jeśli to olej z silnika to bardzo źle - sprawdź poziom oleju. Jeśli to olej to poszedł uszczelniacz wału. UWAŻAJ bo może wyżygać Ci olej w godzinę
Jeśli nie jest to olej z silnika to pozostaje olej z klimy.

Dokładnie pooglądaj skąd się wydobywa olej. Ja miałem coś takiego że jak wyrzucało ATF ze zbiorniczka to spływał sobie i kapał w zupełnie innym miejscu. (30 cm w poziomie pokonwał)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”