Pytanie do wszystkich GT z gazem zwykłym!!

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Pytanie do wszystkich GT z gazem zwykłym!!

Post autor: neo61 »

Witam
Temat powrócił ....
Wiem ,że niektórzy mi napiszą ,że dlaczego jeszcze nie regulowałem itp.Dlatego,że jak widzę mojego gazownika to bym go chętnie rozszarpał na kawałki a inni chcą siano.Wieć sam regulowałem i spalanie mam ok 15l na mieście na 100 a na trasie 9 wszystkie opcje przy jeździe niespokojnej.

Do rzeczy.Po założeniu gazu był problem ,że obroty spadały jak się silnik nagrzał i stawałem w miejscu np. na światłach.Opadały do 500 i mniej alke nigdy nie zgasł.
Wszystko było dobrze przez ponad miesiąc.Powróciło.....Teraz jest to samo tylko wydaje mi się ,że częsciej.Obroty zatrzymują się na 700(idealnie) i powoli zaczynają spadać a samochód zaczyna się cząść.


Więc chciałbym tylko poprosić kogokolwiek komu wystąpiło coś takiego w LPG ,żeby napisał co to było , co zrobił lub co wymienili.

Pytanie jest konkretnie o spadanie obrotów.

Pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier »

mialem tak w Mitsubishi Galant 1.8 - instalacja byla zwykla, silni wielowtrysk, problem pojawil sie po jakims dluzszym czasie uzytkowania - nie drazylem tematu co mu jest - po prostu podkrecilem delikatnie na przepustnicy i autko smigalo 8) :lol:

nota bene ford escort tez mi tak reagowal i zrobilem to samo (tam chyba wtedy komputer fiksowal)

problem w tym ze to nie byly silniki "turbo" :roll:
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam

Wiem ,że te autka nie były z turbo.Tyle ,że autko na Turbo śmiga świetnie.Jedyny problem z Turbo to długi dolot.Tylee,że wlot gazu mam miezy turbo a kolankiem przepustnicy wieć Turbo nie powinno przeszkadzać na wolnych obrotach a tak własnie jest.
Podkręciłeś na przepustnicy??Chodzi ci o to ,że odkręciłeś dolot gazu na wężu??Jak tpo zrobie to nic z tego co pamietam się nie zmieni tyle ,że spalanie będzie wieksze.na pocztku miłem max odkręcone i też się tk dzialo a auto pali ło 25l!!!



czekam n dalsze sugestie

dziekuje i pozdrawiam
neo
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier »

chodzilo mi o przepustnice ktora jest sterowana pedalem przyspieszenia;
ale jest to sposob raczej w prostszych silnikach i pewnie przede wszystkim zalezy od powodu z jakiego obroty szwankuja

poza tym zwykla instalacja jest do zaakceptowania w naszych autkach w silniku bez turbo; wedlug mnie przy turbinie tylko sekwencja - ale gazole zeruja na naszej niewiedzy

pozdro
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima
Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier »

grzebanie w instalacji gazu niczego Ci tu raczej nie zmieni, problem chyba lezy w silniku :( :?:

a jak sie zachowuje na benzynie?
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Na benzynie zachowuje się normalnie.
W instalacji już nie grzebie bo grzebiąć chodziło mi o zmniejszenie spalania.
Poza tym ,żaden gazownik nie chciał zakładać zwykłej instalacji.Był tylko jeden i to ja go namawiałem.
Jest jeden gość nie wiem ska ale gdzieś z południa Polski, którego gdzieś reklamowano w postach.Zakłada instalacje.Słyszałem ,że o gazie wie wszystko.I powiedział-"Dobrze założony zwykły gaz będzie chodził w każdym uacie z każdym silnikiem."

Czyli nadal nic nie wiem
pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

No i wg mnie w silniku Probe nie ma kompletnie nic skomplikowanego!!
To jest zwykły silnik 2,2 na wtrysku i dołączona jest turbina.
Nie rozumiem czasami mechaników , którzy widząc auto od razu mówią ,że będzie ciężko, a jak stoję przy nich i robią coś okazuje się ,że było łatwo i nie muszę płacić tyle cio mówili na początku.


pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:10 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

A wiec Neo: po I to mimo wszystko gratuluje Ci nawet tych 15l/100 bo mi pali prawie 20 po miescie i to nie cisnac specjalnie, a po II tez mialem taki problem ze mi gasl jak wrzucilem na luz np. dojezdzajac do skrzyzowania i moj gazol znalazl (nie wiem na ile sluszne, ale w miare skuteczne) nastepujace rozwiazanie: przed filtrem powietrza masz taka krotka rure, ktora laczy go z wlotem powietrza w blotniku. Sciagasz owa rure, zatykasz czyms otwor w blotniku (np. jakims korkiem) tak zeby nie wpadalo stamtad powietrze do filtra i zalatwione.
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Zgadzam się , tyle że to jest niezbedne kiedy gasnie jak jeszcze jedziesz i wrzucisz na luz.U mnie jest tak ,że jak jade jest ok.Jak stane to wtedy obroty zaczynaja opadac ale nie gasnie.Z 700 do 500 i 400 ale nigdy nie zgasł-no może raz...


pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

lewe powietrze? brudna przepustnica?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

No wiec przepustnica była czyszczona podcza zakladania gazu.
Jeżeli chodzi o lewe powietrze to tak:
Jeżeli jadę i wrzucę luz przed dojechaniem do świateł to obroty sa jak najbardziej dobre.Ajak stanę wtedy zaczynają opadać.
Wiec logicznie myslać gdyby było to powietrze to spadały by obroty jakbym dojeżdżał a nie stał.Na moj nie mechaniczne myślenie to wydaje mi się ,że dostaje za mało powietrza!!Jak jedzie to powietrze jest popychane ciagiem a jak stane nie ma już prędkości i gaz leci ale powietrza za mało i zaczynają przygasać(Tyle ,że raz jest dobrze a raz nie????).Czy to możliwe

Dzieki
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Tak - jest to możliwe. Tzn. Jest możliwe że mieszanka robi się za bogata lub za uboga. Może to być związane z umiejscowieniem parownika i bezwładnością membrany. Jeśli membrana jest umieszczona w poprzek linii auta to podczas przyśpieszania i zwalniania podlega ona przeciążeniom. Efektem tego może być nadmierne spalanie po mieście, zbyt uboga mieszanka w trasie, a po zahamowaniu właśnie opisywane przez Ciebie symptomy.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Czy mogę rególować tą membranę??
Rozumiem ,że chodzi o membranę w reduktorze.
Mam reduktor z trzema pokrętłami.Jeden jest imbus, drugi chyba gwiazda a trzecie jest zwykłe ,że można kręcić ręką.Które to??Chyba to zwykłe co nie??
Reduktor mam pod aku więc pewnie jest tak założony jak u wszystkich.

pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
patryk w-wa
Posty: 3
Rejestracja: 2005-01-21 13:03

Post autor: patryk w-wa »

mialem to samo chociaz to nie probe tylko sierra ale objawy identyczne dojezdzam do swiatel wszystko ok nagle obroty spadaja i telepie przytkaj sobie dolot powietrza tak zeby powietrze nie bylo wpychane do srodka i nie zaluj 30 albo 40 zl na regulacje probasek ci to pozniej wynagrodzi a na 99% pomoze u mnie pomoglo.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Z zatykaniem dolotu to nie najlepszy pomysł. Chyba że chcemy ograniczyś wolne fundusze kosztem opłat na CPNach. :lol: :lol: :lol:

Regulacja membrany jest oczywiście. Jednakże każdy parownik ma inną budowę i inaczej się reguluje. Jedyne co to to pokrętło co możesz ręką kręcić to tzw. wolne obroty. Czyli ilość gazu która odarowuje niezależnie od siły ssania (wychylenia membrany).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Koniec!!!!!!!!

dziękuję wszystkiom za wszystkie info na temat gazu!!

Nie ma już tego ścierwa w moim aucie.
Wypier.....em to badziewie i nie mam już gazu
GAZ TO ZŁO!!!!
teraz zrobie wszystko ,żeby spalał mniej, jeżeli mi się nie uda to sprzedaje auto:(((Nie stać mnie na sekwencje ani na spalanie paliwa 15l na 100km.

pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

U mnie ok 8l/100km a jak poszaleję to koło 10, ale mam komputerek wyświetlający chwilowe zużycie i to mnie czasem stopuje oraz połowa trasy do roboty poza miastem (20 z 40km). Przy 70km/h na drodze bez świateł, rozgrzany silnik, V bieg, 5.0l/100km zapewnia stałą prędkość (przy 5.2l przyspiesza - nie czuć, ale po kilku km prędkość jest większa).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mak500
Posty: 78
Rejestracja: 2005-02-21 19:29
Samochód: probe2 94 2.2gt
Galeria: viewtopic.php?t=21548
Lokalizacja: Wolin

Post autor: mak500 »

NIEWIEM JAK U WAS MI SPALA OD 9,5 DO 12 LITRÓW I WCALE GO NIEOSZCZĘDZAM SZKODA ŻE NIE MA ZDIĘĆ BYŁO BY ŁATWIEJ COŚ NAPISAĆ PRZY DOLOCIE GAZU DO KOLEKTORA REGÓLACJA OK1,7-2,2 OBROTÓW I ŚRÓBA REGULACJI NA 11OBROTÓW RESZTA TO KWESTIA KOSMETYKI[/list][/u]
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Ale się chłopina wypowiedział... :lol: :lol: :lol: :lol:
"rególacja"... rzeczywiście to kwestia kosmetyki.... :lol: :lol: :lol:

No a jeśli chodzi o merytoryczną stronę - to się naprawdę wykazał - nie ma co.... potęga wiedzy.... :lol: :lol: :lol: :lol:


Cholera - Wyspa Wolin - tosz to prawie ziomal...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

U mnie podobny problem z obrotami ale głównie pojawia ( choc nie tylko to wymianie też ) sie jak mam brudny filterek gazu, po regulacji i wymianie filterka wszystka wraca do normy . Ale do rzeczy mozesz podkręcić obroty na przepustnicy ( jest taka regulacja ale silniku 2,5 ) u mnie to pomogło troche podkręciłem i jest teraz ok
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Witam

Panowie niech ktos mnie oswieci jak to jest naprawde,na forum sporo o tym czytalem tzn.Jedynkach Gt ze zwykla LPG.Ostatnio bylem u mnie w Brwinowie u gazola i zaproponowal mi sekwencje za 3600 i zapytalem czy zakladal zwykla instalacje do tego modelu to powiedzial ze tak i ze to byl jego najwiekszy blad,drugi mi to samo powiedzial
prosze o jakies info :roll:
P.S. a z tego co wiem to w klubie sa jedynki z mieszalnikowymi instalkami np.Michała
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wszyscy którzy zakładali zwykłą instalację do GT w Brwinowie ręka do góry (znaczy na klawiaturę) i do odpowiedzi.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Mój jest jedyny :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

a to ze Facet ktory ma zaklad w Brwinowie to odrazu musial byc to Probek z Brwinowa?? troche Ci nie pykło :twisted:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”