Gaz do 2.0, jaki??

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

To powietrze które mamy w rurach nie wydaje się zbytnio kaloryczne. Poza tym ile musi trwać pompowanie tego z rur do autka? Gdzieś już była rozmowa na ten temat i właśnie to był największy problem.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Ale ja śpie a to sie pompuje ,to mi się opłaca . do tego trzeba mieć praktyke i pozytywne myśli .

A nie pisać na każdy post TO JUŻ PRZERABIALIŚMY , nie kazdy siedzi przed kompem jak ty Zenith i paru innych
Może inni chcą wiedzieć na ten temat , po to forum stworzyliście.Chyba że sie myle.
Mlody klubowicz o przerabianym temacie nie wie.
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

dzieki koledzy bede wiedzial co zakladac ale narazie bede jeszcze jezdzil na benzynce powiedzcie mi od jakich modeli mazdy pasuja silniki beddzie tez pasowal silnik diesla czy raczej nie
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Sory Jedrek ale na dizlu się nie znam . Pisz o skukcesach z tym zwiazanych ,pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Silnik Diesla wątpię. Natomiast jeżeli chodzi o silniki pierwsza generacja miała silniki z 626GD Coupe o oznaczeniu F2 i FE4 (Turbo). Druga generacja to silniki też z 626 ale generacji GE o oznaczeniu FS(2.0) oraz KL(2.5 V6) pasuje też silnik KL-ZE (2.5 V6 J-Spec).

Do macieja: Przestań czytać między wierszami z założeniem że wszyscy piszą tu żeby cię olać. Napisałem że gdzieś czytałem o tym pomyśle i można by podyskutować na ten temat. A nie pisałem: odwal się od tego pomysłu bo już o tym była mowa. Weź trochę daj sobie na wstrzymanie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Cześć Maciej !
Napisz czy w ostatecznym rozliczeniu nie trzeba by brać pod uwagę ceny pompy CNG (niestety , pewnie drogiej :cry: ) .
Kiedyś temat był rozpatrywany . Gaz CNG ma mniej niekorzystny wpływ na silnik niż LPG ... ale czy impreza jest opłacalna :arrow: ???
... a jeśli tak to po jakim przebiegu się zwróci ???
Pozdro
Nara
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Witam z pompą nie mam problemu .ale trzeba dużo jeździć około4000 nakilometrów na wtrysku,ja probim ma 115000 km na cng i nie ma róznicy oleju nie bieże . zona jezdzi non stop taką ma prace.Jesli silnik siądzie kupie drugi nie ma z tym klopotu.
Polecam gazete Jazda za grosze .
Co roku jest forum gazowe w Warszawie w marcu warto wstapić
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Dzięki za szybką odpowiedź !
... Moje pytanie było ukierunkowane w ten sposób byś ew. podał cenę takiej pompy ! :wink: .
Do CNG mnie nie musisz przekonywać - już trochę poczytałem w temacie .
Natomiast nie za bardzo potrafię zinterpretować :
...ale trzeba dużo jeździć około4000 nakilometrów na wtrysku,ja probim ma 115000 km na cng i nie ma róznicy oleju nie bieże ...
... w czym rzecz ???
Pozdrawiam
Nara
Obrazek
markiszon
Posty: 22
Rejestracja: 2007-12-25 16:25
Galeria: viewtopic.php?t=12836
Lokalizacja: Kielce

Post autor: markiszon »

czesc chcialbym odswiezyc temat i zapytac ile obecnie, moze kosztowac instalacja sekwncyjna? Pytam bo moze sam sobie zaloze. Moze ktos ostatnio zakladal prosze o wszelkie info
Probek - fajny wozik

niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Tak jakby istnieją cenniki i google.pl albo allegro.pl tam szukasz instalacji sekwencyjnej dla silników 4 cylindrowych dla 2,0 lub 6 cylindrowych dla 2,5 i średnia cena dla tych pierwszych około 2500 (z montażem) do około 3200 dla tych drugich . Szukanie nie boli :D W dobrym sprawdzonym warsztacie powiedzieli około 2700.
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
markiszon
Posty: 22
Rejestracja: 2007-12-25 16:25
Galeria: viewtopic.php?t=12836
Lokalizacja: Kielce

Post autor: markiszon »

to co pisza drogi kolego na allegro to ja mam w ..., calkiem co innego jak pojedziesz do warsztatu i sie konkretnie dogadasza, ceny na allegro sa orientacyjne, a mi chodzi o konkrteny silnik i model. Czemu jak widze nikt na allegro instalki z montazem nie kupuje??? nie wiesz dlaczego?
pzdr
Probek - fajny wozik

niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Bo dzwonią do serwisu i się umawiają na założenie, a na Allegro sprzedawca mówi, żeby nie kupować, bo zapłaci kilkadziesiąt złotych prowizji?
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Markiszon sory ale tobie chodzi tylko chyba o nabijanie postów to jest oczywiste że tutaj i tak i tak dowiesz sie orientacyjnej ceny! Przecież warsztat będzie tobie robił twoje auto i możesz dostać rabaty , promocje itd itp?? Wszystko zależy od warsztatu.
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
markiszon
Posty: 22
Rejestracja: 2007-12-25 16:25
Galeria: viewtopic.php?t=12836
Lokalizacja: Kielce

Post autor: markiszon »

oki dzieki, podjade do jakiegos warsztatu i sie dopytam, a z tym nabijaniem postow to macie chyba cos zryte na psychice, jak dzieci z 1szej klasy, g... mnie obchodzi ile mam postow, pisze tylko i wylacznie dla mojej informacji zeby sie cos dowiedziec, a nie gram w zabawe kto napisze wiecej postow buahahaha DEBILIZM !!
Probek - fajny wozik

niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

markiszon pisze:pisze tylko i wylacznie dla mojej informacji
a szkoda :(
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
markiszon
Posty: 22
Rejestracja: 2007-12-25 16:25
Galeria: viewtopic.php?t=12836
Lokalizacja: Kielce

Post autor: markiszon »

moze zle sie wyrazilem, ja oczekuje pomocy i jesli tylko cos wiem, sam staram sie pomoc. nie obchodzi mnie czy mam 3 posty czy 2000, bo to dla mnie nic nie znaczy, chyba ze dla kogos tak (nie wiem moze to jest dla kogos wazne, czy ma jakies bonusy z tego?), jesli kogos urazilem to sorry, chcialem tylko zapytac o cene instalacji bo moze akurat ktos ostatnio zakladal, a wiadomo, ze ceny nie powinny sie bardzo wachac. Pozatym w allegro jak kolega wczesniej pisal pisze, ze kazda instalka jest super itd, a ja chce sprawdzonych info, a nie zaloze jakies badziewie i bede narzekal na gas jak wielu i dlatego pytam tutaj, zeby miec sprawdzone info, ja w innym poscie napisalem, ze sam mam firmowke w gazie holend PRINS i jest wg mnie swietny (o czym pisalem), ale z tego co wiem jest za drogi i mnie na niego nie stac!
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2008-01-10 20:47 przez markiszon, łącznie zmieniany 1 raz.
Probek - fajny wozik

niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

markiszon pisze:moze zle sie wyrazilem, ja oczekuje pomocy i jesli tylko cos wiem, sam staram sie pomoc.
juz lepiej :) :1111_ok:
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

no dobra, ale nie widze szans zeby jakis 'zyczliwy' sasiad mogl sie nawet o tym dowiedziec jakbym robil to w zamknietym garazu :D a raczej po 'nadmiernym' zuzyciu gazu by nie doszli skoro woda i dom sa ogrzewane piecem gazowym :)
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
R.K
Posty: 286
Rejestracja: 2005-11-25 20:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczuczyn

Post autor: R.K »

Maciej-napisz coś więcej o butlach do CNG,wadze,pojemności i jak wytrzymuje tylne zawieszenie? Mógłbyś też zrobić fotkę bagażnika otwartego?
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Kolega Maciej widziany był tu ostatnio w lipcu ub.r. |-o<
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”