Instalacja gazowa - 2,5 V6

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Słuchaj pojedz i powiedz że jak teraz, nie będzie już dobrze to spotkacie się w sądzie i koniec jakiej kolwiek dyskusji :!: ja mu tak powiedziałem że nie będę dyskutował albo będzie chodzić jak należy albo zabieracie to w pizdu z mojego samochodu i zwracacie koszty,w przeciwnym razie spotykamysię w sądzie :!:
P.S.jakiej średnicy masz wtryski??
Obrazek
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Tak im powiem postraszę ich Urzędem ds konsumentów... Sprawdzę jaką mam średnicę wtrysków

Dzięki

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

pelot pisze:Słuchaj pojedz i powiedz że jak teraz, nie będzie już dobrze to spotkacie się w sądzie i koniec jakiejkolwiek dyskusji :!:
Skąd ja to znam :?: :twisted: :twisted: :twisted:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Witam,

Ciąg dalszy, gazole sie poddali i już chcą mi zaproponować instalację Diego ale z tego co wiem to ona też nie działa najlepiej będe męczył ich o OMVL bo to chyba jedyne wyjscie z sytuacji przynajmniej już to montowali u Qkiego

Pozdro


Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

minimaniak pisze:okej dzięki,

no to chyba będzie OMVL ;)

Tomek
A miało być tak pięknie :twisted: :twisted: :twisted:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
gtr1
Posty: 26
Rejestracja: 2005-08-11 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Dokąd: Wszędzie Na Czas...probe(waw)

Post autor: gtr1 »

Ja w dalszym ciagu smigam na tym STAGU. Spalanie w normie znaczy przy naprawde delikatnej jezdzie bez butowania po warszawie pali 13l. Ale jak sie depnie do oporu przy 2000obr potrafi niezle szarpnąć. Przeklinam ten dzien w ktorym ja zalozyłem. Już nie bedę się chwalil, że moi gazownicy nie czytali instreukcji montazowej tego gazu. Sam wszystko przeczytałem przestudiowałem książke instalacji gazowych. Zauważyłem 6 błedów montażowych(zle dysze, niewywiercone koncowki przewodow po maszynie ucinajacej, za długie przewody do wtryskow, za male cisnienie robocze, odwrotnie kable do wtryskow podlaczone, zla kalibracja map) Po prostu stracilem sporo zycia na zabawe i kalibracje tego gazu efekt> troch lepiej ale zduszenie jest calyczas nie mowiac ze jak przykatuje to silnik gasnie!!

Komentarz ostateczny:
KUURNA MAĆ
2.5V6 czasem lubi zjeść... teraz na gazie... niestety...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

a może to ... to masz od którejś poduchy pod silnikiem albo skrzynią?? Czy na benzynie tego nie ma??

Przyjedź na kręgielnie na saskiej kępie to sie pogada.
Awatar użytkownika
gtr1
Posty: 26
Rejestracja: 2005-08-11 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Dokąd: Wszędzie Na Czas...probe(waw)

Post autor: gtr1 »

Poduchy pewnie sprawne. Na benzynce jezdzi jak marzenie. Depnie sie to idzie jak wtedy kiedy go kupilem 8). Nie gasnie, chodzi równiutko i się wkreca jak burza :D Kiedy i gdzie na kregielnie?? Juz dawno na spocie nie byłem:/
2.5V6 czasem lubi zjeść... teraz na gazie... niestety...
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Witam,

Mam te same problemy ze Stagiem KU.... MAĆ ;)

Może spotkamy się na spocie pod kręgielnią i porównamy???

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A to nie ten sam gazownik?? hmmm?? :> z tego co wiem to chyba tak, więc co tu porównywaćObrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

mi też się wydaję że to wina tych partaczy...oni tam są jacyś drętwi i nie mrawi
Obrazek
Awatar użytkownika
gtr1
Posty: 26
Rejestracja: 2005-08-11 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Dokąd: Wszędzie Na Czas...probe(waw)

Post autor: gtr1 »

Z checia sie spotkam i porównamy:) Jak bys wzial notebooka to moze cos da sie poprawic mapy. Poniewaz ja w poniedzialek moge nie miec dostepnego laptopa. Ciekaw jestem jak u ciebie wyglada sprawa ciśnienia i dysz? Qki radzil, żeby montować OMVL, ale gazownik wygladal na osobe ktora wie co robi i mial dar przekonywania. Jeszcze ta cena... Teraz z checia bym doplacił na droższą lub wogule zrezygnowal z tego ustrojstwa. Ale chociaż się nauczyłem troche techniki instalacji gazowych. Slaba strona tej instalacji jest reduktor jak dobrze przywalisz po garach to nie trzyma cisnienia. Troche pomoglo rozwiercanie przwodow gazowych bo ta maszyna, która docina zaweża końcówki. Się zastanawiam czy to może jeszcze być wina kabli zaplonowych:/ Jak jakis klubowicz udostepni swoich na krotki test to bede wdzieczny bo dobre kabelki sporo kosztuja. A nie masz tak czasem, że jak mocno przywalisz mu to gaśnie po wrzuceniu na luz? Masz też reduktor zavoli zeta?? Jakie jest cisnienie u ciebie robocze?
2.5V6 czasem lubi zjeść... teraz na gazie... niestety...
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 256
Rejestracja: 2005-09-14 15:37
Galeria: viewtopic.php?t=6440

Wielki problem Gazoli

Post autor: Camel »

Witam.
Mam pewien problem, otóż chcialem zalozyc GAZZZ do swojego probka, lacz gazol w mojej mojej miescinie powiedzial, że do tego silnika (2,5 v6) nadaje sie tylko i wyłącznie sekwencja. W sumie widzialem na zywo najzwyklejsza instalacje w probe MIHA i wszystko w nim dziala bez zarzutu. Zadzwonilem wiec do Piły do kolejnego gazownika. Powiedzial ze zalozy bez problemu gaz za 2100zl. lecz gdy zadalem jemu dosc nie skomplikowane pytanie lecz sprawiajace kazdemu gazolowi bardzo duzy problem przy odpowiedzi, a mianowicie. pod ktora sonde Lambda podlaczyc przewod ktory idzie do kompa gayu, ktory steruje mieszanka. Kazdz gazol bez wyjatku robi wielki YYYYYY i sie zaczyna mocno zastanawiac. po minucie zamyslu zaczyna polecac sekwencje. Czy jest mozliwosc zalozenia normalnej instalacji LPG.
Nie stac mnie na sekwencje tym bardziej ze kazdy gazol krzyczy ponad 5000zl. prosze o jakas pomoc doradzenie tzch klubowiczow ktorzy maja LPG w swoich Probkach.
Gość

Post autor: Gość »

Witam! Mam kogos kto zaklada gaz i wie co robi - bez problemu np. wrzuca zwykla instalacje do silnikow turbodoladowanych o czym przekonal sie juz Lisiu. też mysle z V6 poradzi sobie z zamknietymi oczami i zawiazanymi rekami :wink: Nie wiem jak daleko masz do Szczecina, ale czasem naprawde warto przyjechac raz i miec z glowy, a nie wracac co tydzien do warsztatu.
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

Ja przerabiałem ten problem przez tydzień i auto chodzi jak należy. Można powiedzieć że osiągnięcie 200km/h nie było wielkim problemem
Parownik : LOVATO super
Komp: Bingo S6
Dolot: własna konstrukcja + stożek ( tokarz miał trochę pracy ) :D
Butla : w kole i coś około 48 litrów ( nie na 100% )
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

i jak teraz jest po tych regulacjach :roll:
Obrazek
minimaniak
Posty: 29
Rejestracja: 2005-04-28 23:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: minimaniak »

Witam,

Jest ch...owo!!!!!
Spalanie 17 L, moc może i już okej, ale zaczął gasnąć na niskich obrotach, a co najstraszniejsze to silnik zaczął palić olej i to jak smok 1 L na 1000 km !!!!! W przyszłym tygodniu do nich jadę i niech zabierają w p...du tą instalację bo mi rop....olili silnik teraz albo będe dolewał olej albo remont silnika.

A jak u Ciebie

PS

MOże ktoś wię co można zrobić aby tyle nie palił tego oleju bo nie chce robic remontu silnika na benzynie cykał pięknie\!!!!!!


Dzięki

Tomek
Ford Probe 2,5 '93 USA
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

U mnie spalanie jest w normie.ok.10-13L ta druga granica już przy ciężkiej nodze.
Ale nie jest też tak kolorowo...
-bardzo często autko się dusi jak dostanie w pupe...
-ogólnie jest zmulony,w dolnej granicy obrotów też

Jak będzie u tych partoli,to możesz im powiedzieć że mojej wizyty też się moga spodziewać...
Obrazek
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Sekwencja do mojego czerwonego ;) 2.5 V6

Post autor: Kędziorek »

Witam wszystkich

W związku z niezmiennie wysokim poziomem cen benzynki w naszym cudownym kraju mój portfel zaczął odczuwać pewne braki, to też postanowiłem się przełamać i założyć gaz, ale tylko i wyłącznie SEKWENCJĘ.

Jaką typ instalacji polecacie, jakie zakład i najlepiej ceny jeżeli ktoś może jest na bieżąco. Czasami opłaca się bardziej nawet pojechać mi przykładowo z Poznania do Wawy czy Wrocławia niż robić na miejscu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

P.S. Robert, oszczędziłem Ci napisania przebiegu mojego autka w tytule tematu :wink: 8)
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Najlepiej szukaj na miejscu .Na przeglądy gwarancyjne nie będziesz musiał daleko jeździć czy wrażie niedomagań sekwencji . Najlepiej polecam ELPIGAZ Eliza z reduktorem Ana 04 na wtryskiwaczu HD .
I szukaj warsztatu co demontują kolektor ssący i nawiercają optymalnie jak najbliżej wtryskiwaczy benzyny . Pozdrawiam
P.S nie jest to tania sekwencja ale się zwraca szybko i bez awaryjna czujesz moc jak na benzynie.
Krzycho
Posty: 178
Rejestracja: 2006-08-22 16:44
Galeria: viewtopic.php?t=9300

Post autor: Krzycho »

a co Maciej sądzisz o sekwencji firmy Zenit? czytałem w wielu miejscach że jest dobra, gazownik mi ją poleca...
oczywiscie pytanie nie tylko do Macieja :)
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Krzycho spytaj się twojego instalatora LPG co ma w swoim aucie założone ,i niech ci jeszcze da kontakt na klienta co ma to założone ten wtrysk co najmniej 2 lata i jakie miał problemy się od niego dowiesz się .
P.S każdy żyd chwali swoje
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Kędzior :) Jak przeczytałem temat Twojego posta myślałem, że chodzi o skrzynie sekwencyjną :twisted:
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Basf_Wrocław pisze:Kędzior :) Jak przeczytałem temat Twojego posta myślałem, że chodzi o skrzynie sekwencyjną :twisted:
Basf jeszcze chyba nie wytrzeżwiałeś po Skorzęcinie :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
gizmoo3
Posty: 16
Rejestracja: 2005-11-01 12:13
Galeria: viewtopic.php?t=8544
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gizmoo3 »

sekwencja holenderskiej firmy PRINS, droga ale baaardzo dobra
GT 2,2 Turbo 91 r. USA, byłoo kiedyś, teraz poszukiwania nowego
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”