BLOS - czy warto w 2.5 ???

Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: romulus »

słyszałem ze sprawdza się to w wielu autach ale o poj. tak do 2litrów...czy ktoś może zakładał do V6? opinie na temat BLOSA są podzielone, chciałbym poznać waszą czy warto wydać ok. 400zł na to ustrojstwo
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

A przepraszam bardzo, ale ja chciałbym się dowiedziećco to jest?? :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Gość

Post autor: Gość »

Ja tez nie wiem :-s :-$
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Gość

Post autor: Gość »

Wiedzac iz kilka osob poszukuje BLOS-a wklejam info, na ktore wlasnie sie natknalem:

"posiadam w ofercie miksery brc blos
fabrycznie nowe
cena 375zl
info. tel 501632585
e-mail sliwa99@interia.pl"

Od razu mowie, ze to calkowicie nie sprawdzona informacja, ale moze ktos bedzie chcial sprawdzic.
Druga rzecz jakiej sie dowiedzialem, to taka ze warto montowac tylko BLOS-y mechaniczne, bo z silniczkami krokowymi i elektronika to badziew. Jesli ktos chcialby wiecej sie dowiedziec, to tutaj tez mozna kilka ciekawych opinii wyczytac:
http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=4707
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

no i chyba wszystko jasne co to BLOS ;) zalety są niezaprzeczalne
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
mario6264
Posty: 74
Rejestracja: 2005-09-14 16:26
Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mario6264 »

Apropo tego tematu czy ma ktoś zamontowanego blosa w gt pierwszej generacji i posiada jakieś zdjecia jak ma to podłaczone w swoim samochodzie i jaki ma reduktor zwykły czy do turbo bo gaziarze ni cholery nie chcą sie podjąć montażu gazu w moim probe ze zwykłym reduktorem .Czekam na jakieś podpowiedzi z góry dziękuje
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

bo do turbo sie montuje większy reduktor i z podciśnieniem, koszt ok 500 pln i nie każdy gaziarz do turbo sie podejmie montażu.
Pozdrawiam
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Też napalilem się na blosa kiedy montowałem gazor do 2,5. Druga nazwa jak mnie uświadomili gazole to linear. Stosują go do Silników turbo doładowanych. Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, doszedłem do wniosku, że w jeździe na LPG chodzi o to , żeby jak najwięcej zostało w kieszeni.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Gość

Post autor: Gość »

Tylko pamietaj, ze jest spore prawdopodobienstwo iz spadnie Ci spalanie LPG na BLOS-ie. Reduktor zwany potocznie parownikiem wystarczy juz do 200KM byle z kompensacja. Przy wspolpracy z BLOS-em musi byc w nienagannym stanie.
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Wracając do tematu, chcę zakupić blosa, ktoś spróbował to założyć?
Podobno autko jest żywsze, mniej pali i nie traci na moccy, bo przeciez mikser wędruje do kosza i przelot jest czysty, jak z tym jest??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

nie ma czystego przelotu :) ma zwezenie ale mniejsze niz normalny mikser ;)

ja wlasnie wystawilem swojego blosika na allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=128067898
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

W sumie sterownik przy blosie tylko do przełączania jest potrzebny. Na sekwencji aż tak dużo lepiej, czy aż tak tanio trafiłeś?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Tak Macius :) tylko do przelaczania ale ja mialem instalacje 2gen z podpietymi czujnikami i z emulatorem wtryskow ;)

zawsze tez chcialem miec sekwencje bo jednak zwezki dolocie nie robia nic dobrego... np nadmierne zasysanie przez odmy :/

sekwencje kupilem za ok 2000 zl wiec bardzo sie ciesze ;-)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Powiedz Misiek róznica spora jesli chodzi o wymiane zwykłego mikserzyska na blosika?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

zalezy jaki masz mikser i gdzie zamontowany ;)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Mikser BRC zwyczajny, zamontowany w gumowej rurze przed przepustnica.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

nie wiem jaki rozmiar ma zwyczajny mikser ;)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Misiu malutki:) banan sie nie zmiesci:) Wezme tego Twojego Blosika podaj swoją cene jak dla mnie i sie dogadujemy! A jak sprawa z mntażem??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

laptop pisze:A jak sprawa z mntażem??
Wsio we własnym zakresie :wink: - montaż nie jest zbyt skomplikowany.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
szpagat
Posty: 205
Rejestracja: 2007-02-03 14:34
Galeria: viewtopic.php?t=11166
Lokalizacja: Piła

Post autor: szpagat »

Zakładam właśnie lpg i spytałem gościa o blosa. Gość jest naprawdę solidnym fachowcem i stwierdził żebym sobie blosa darował bo jak chcę mieć więcej mocy to wystarczy że on mi w kompie większe podawanie ustawi, na to samo wyjdzie, a ani jednego ani drugiego specjalnie nie warto bo silnik dostanie w pi..dę. Może coś w tym rzeczywiście jest???
Fight like a man!!!
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Wnioskuje ze masz instalke II gen, ja takiego fachowca darowalbym sobie, to ze ustawi ci bogatsza mieszanke, nie znaczy ze auto bedzie jezdzic jak powinno, licz sie ze zwiekszonym zuzyciem, moga wystapic prolemy typu ze auto nie ciagnie do np 3tys albo np od 4tys, problemy z szarpaniem i inne fazy,mialem okazje przetestowac instalki II gen w roznej konfiguracji roznych producentow i zawsze byly jakies klopoty. Co do Blosa to jest o wiele lepsze rozwiązanie niz zwykly mixer pare osob to przerabialo Ero ma u siebie obecnie ja mialem w poprzednim i bylo OK. Jezeli masz juz instalke to nie lepiej pomyslec o montazu sekwencji? Sam bebechy na przod mozna nabyc nowe na allegro, jezeli montujesz rowniez przemysl to, kpl sekwencja na przod ok 1300-1400zl nowa butla 200-300zl montaz u mnie 500zl z pelna homologacja i wbiciem w dowod. Calosc zamknie sie ok 2200-2400 a roznica jest kolosalna w stosunku do zwyklej
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
I_Mat
Posty: 106
Rejestracja: 2006-06-02 16:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski Kraków

Post autor: I_Mat »

Z tego co sie naczytałem to BLOS jest o tyle lepszy, ze przy wyższych obrotach nie ma takiego spadku mocy (jednak na zwykłych instalacjach spadek mocy jest spory przy wysokich obrotach) i w znacznym stopniu zmniejsza ryzyko wybuchu (a to akurat jest dosyć ważne)
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Zaleta Blosa jest jak piszesz brak sapdku mocy na gazie na wyzszych obrotach warunek wydajny reduktor z zapasem mocy, do tego prawie zerowy spadek mocy na PB i stabilne obroty, zmniejsza ryzyko strzalu ale nie eliminuje go
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
szpagat
Posty: 205
Rejestracja: 2007-02-03 14:34
Galeria: viewtopic.php?t=11166
Lokalizacja: Piła

Post autor: szpagat »

S_H_A_D_O_W pisze:Wnioskuje ze masz instalke II gen, ja takiego fachowca darowalbym sobie, to ze ustawi ci bogatsza mieszanke, nie znaczy ze auto bedzie jezdzic jak powinno, licz sie ze zwiekszonym zuzyciem, moga wystapic prolemy typu ze auto nie ciagnie do np 3tys albo np od 4tys, problemy z szarpaniem i inne fazy,mialem okazje przetestowac instalki II gen w roznej konfiguracji roznych producentow i zawsze byly jakies klopoty. Co do Blosa to jest o wiele lepsze rozwiązanie niz zwykly mixer pare osob to przerabialo Ero ma u siebie obecnie ja mialem w poprzednim i bylo OK. Jezeli masz juz instalke to nie lepiej pomyslec o montazu sekwencji? Sam bebechy na przod mozna nabyc nowe na allegro, jezeli montujesz rowniez przemysl to, kpl sekwencja na przod ok 1300-1400zl nowa butla 200-300zl montaz u mnie 500zl z pelna homologacja i wbiciem w dowod. Calosc zamknie sie ok 2200-2400 a roznica jest kolosalna w stosunku do zwyklej
Ja jeszcze nie mam tylko zakładam i zakładam sekwencję i wcale nie mam zamiaru się zdecydować na to podkręcanie wolę oszczędzać silnik. A gość poprostu stwiedził że to to samo i i tak silnik by ucierpiał.
Fight like a man!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”