BLOS - czy warto w 2.5 ???

Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Moze ja sie wypowiem bo mam Blosa :D

A wiec tak problem jest tylko z jego zamontowaniem w probie bo miejsca malo a on dosc wysoki jest.Poza tym same plusy.Niweluje zwerzenie dolotu, ma natychmiastowa reakcje na wcisniecie pedalu gazu,lepiej silniczek pracuje jak i na LPG tak i na benie,Jezeli masz wsio ok z ukladem zaplonowym to nie ma prawa strzelic.Posiada pelna regulacje i bardzo latwo sie go ustawia.

Slowem bardzo wam go polecam bo to swietna rzecz jest.

Szpagat ja mam blosa na maxa zakreconego(chodzi o dawke gazu),dopiero wtedy wszystkie parametry sa w normie.Chcialem sprawdzic czy jak mu dam wieksza dawke lpg bedzie silniejszy.Efekt taki ze autko mialo taka sama moc ino palilo 20 L :D:D:D wiec nie oplaca sie dawanie za duzej dawki lpg bo nic to nie da.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
szpagat
Posty: 205
Rejestracja: 2007-02-03 14:34
Galeria: viewtopic.php?t=11166
Lokalizacja: Piła

Post autor: szpagat »

Ero pisze:

Szpagat ja mam blosa na maxa zakreconego(chodzi o dawke gazu),dopiero wtedy wszystkie parametry sa w normie.Chcialem sprawdzic czy jak mu dam wieksza dawke lpg bedzie silniejszy.Efekt taki ze autko mialo taka sama moc ino palilo 20 L :D:D:D wiec nie oplaca sie dawanie za duzej dawki lpg bo nic to nie da.
Może ja zle to ująłem ale ten fachowiec może niekoniecznie daje większą dawkę gazu poprostu. Wiem że jakoś w kompie poprostu ustawia podnosi moc na lpg (na sekwencji tylko) i to kurcze działa bo mamy w Pile gościa któremu w hondzie ustawiał i to potężnie mieszał - gość się na lpg ściga na 1/4 mili i nawet wygrywa często. Tyle że gość nie przerobił silnika nie wymieniał na kute tłoków czy co tam trzeba (nie znam się za bardzo) i szybko zaczął mu silnik dostawać w p... Ten spec mi tłumaczył że nie ważne czy na benie czy na lpg miesza i tak trzeba silnik dostosować do zwiększonej mocy.
A o blosie pomyślałem nie żebym miał zapędy jakieś moc zwiększać tylko zakładam sekwencję wydaję mase siana no to, naczytałem się na forum że ten blos taki superyou więc pomyślałem że jak już robią to niech mi taki zamontują przy okazji.
Fight like a man!!!
chajs
Posty: 73
Rejestracja: 2006-10-25 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Z Nad Sniardw

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: chajs »

Witam. Panowie mam u siebie blosa i dosc dziwny problem. Mianowicie w przedziale 3,5tys/obr - 4,5tys/obr samochod jest bardzo slaby a wrecz nie chce jechac. Normalnie jakby mial "turbo dziure" bo powyzej 4,5tys to jak rakieta idzie az do konca. Ma ktos taki problem ?? I jeszcze jedno: w ktorym miejscu macie zamontowany blos ?? Mile widziane fotki. Pozdrawiam
Probe 2.5V6 94r USA MTX LPG SKÓRA KLIMA
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Ero »

ja mam go kola AKU :D ale ja mam dolot :D blos powinien byc w pozycji pionowej :D parownik rozkrecasz na maxa i dawka sterujesz tylko z blosa. gdzies mialem zdjecie jak znajde to wkleje
Widzac go na zdjecie doskonale :D Dee spokojnie to zadne neony nie sa tam pod spodem :D to swiatlo z kanalu tak sie odbija :D zdjecie robione zaraz po zakladaniu kolektorkow i malowaniu silniczka :D teraz wyglada to juz troszke inaczej tzn pomalowane sa napisy na deklu i kolektorze i sruby itp
Załączniki
Zdjęcia-0013.jpg
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Pitbull »

Witam
Panowie też mam blosa ale coś jest z nim nie tak,
tzn. pare dni temu stałem w korku pod gurkę i wtedy strzelił mi gaz, rozerwało kolanko dolotu, na szczęście miałem przy sobie taśme izolacyjny i to zakleiłem i pojechałem dalej, i jeszcze co najdziwniejsze gdy jest pochmurno, albo mgła probek jest słabszy na gazie.
Co może być przyczyną tych strzałów?

P.S coraz bardziej zastanawiam się nad wywaleniem instalki :evil:
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Ero »

A parownik jaki masz??? tzn do jakiej mocy???Poprostu miales najprawdopodobniej za uboga mieszanke i dlatego walnelo.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Pitbull »

Kurcze a nawet nie wiem, nigdy tam nie zaglądałem, jutro sprawdze to napisze

Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: black_martines »

wymień kable WN.

w kwestii blosa....
amerykańce chętnie je montują.... właśnie w podkręcanych silnikach.... fordowskie 2,8 i 2,9 V6 chodza rewelacyjnie na blosie.....
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
zahir
Posty: 74
Rejestracja: 2009-03-06 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Sto(L)yca

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: zahir »

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć , że blos to wspaniała rzecz, Ja w swoim aucie żadnych problemów nie mam z instalacją LPG, nie jest to sekwencja, ale fachowo zrobione plus właśnie BLOS.
Zresztą każdy niech sobie pisze co chce, ale prawda jest taka, że najważniejsze jest umiejętnie dobrać instalację LPG do silnika, odpowiednio ją zestroić i nie będzie najmniejszych problemów. I nie musi to być tylko sekwencja jak to niektórzy piszą, bo w niektórych przypadkach jest wręcz sekwencja nie wskazana.
Czasem czyjaś głupota uczy więcej niż własny rozum...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Kocureq »

A w jakich?
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: CBR »

kocureq pisze:A w jakich?
No właśnie.....
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
zahir
Posty: 74
Rejestracja: 2009-03-06 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Sto(L)yca

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: zahir »

Może źle napisałem, nie tyle niewskazana, co nie uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia przy starych zniszczonych autach etc... W sensie , że nie ma sensu.
Czasem czyjaś głupota uczy więcej niż własny rozum...
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: CBR »

Fakt nie ma sensu montażu w rzęchu bo i tak silnik rozleci się prędzej czy później :(
Ale przy autkach w szyku sekwencja to moim zdaniem rozsądna alternatywa :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
zahir
Posty: 74
Rejestracja: 2009-03-06 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Sto(L)yca

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: zahir »

Właśnie, bo czasem ludzie ładują w instalację gazową tyle co auto jest warte, to jest dopiero głupie.
Zakładają wypas instalację sekwencję do szrotów i później narzekają jaki to gaz jest do d...
Czasem czyjaś głupota uczy więcej niż własny rozum...
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: CBR »

Zgadzam się w tym momencie z tobą ale chyba trochę odbiegamy od tematu w tym wątku. :wink:
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Pitbull »

Witam,
Ero tak teraz patrze na to zdjęcie co wkleiłeś. i u mnie blos (ten zawór na dolocie od gazu)chyba tak to się nazywa mam z drogiej strony przepływomierza, ma to jakiś wpływ na coś?
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Ero »

A bo ja wiem:P nie sprawdzalem :d Ja dalem za przepustka bo szybsza reakcja powinna byc na wcisniecie gazu :P
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
JockerLZ
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-10 15:37

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: JockerLZ »

Witam,
a w 2.0 jest sens montować blosa - czy sobie odpuścić,
jeżdżę dynamicznie nie żałuje auta...
sekwencji nie chce instalować kiedyś miałem w innym aucie i komputer się spalił po gwarancji 12mcy - złośliwość rzeczy martwych
koszt drugiego kompa to 1200zł...sprzedałem auto
i teraz jak będę montował instalkę to nie sekwencje

i jaki reduktor najlepiej zamontować na jaka moc do 2.0, aby jeździł, a nie się toczył
pozdr
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: CBR »

Ładuj zwykły gaz ładuj 8)
A potem pisz że szarpie, nie ma siły, bucha ogniem, strzela, kaszle i pluje :evil:
To że padł komputer od sekwencji nie świadczy o tym że sekwencja to lipa, wręcz przeciwnie to jedyna rozsądna instalacja gazowa.

Zwykła instalacja to może w polonezie lub dużym fiacie się sprawdzi ale nie w Probe :wink:
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
JockerLZ
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-10 15:37

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: JockerLZ »

cbr900 pisze:Ładuj zwykły gaz ładuj 8)
A potem pisz że szarpie, nie ma siły, bucha ogniem, strzela, kaszle i pluje :evil:
To że padł komputer od sekwencji nie świadczy o tym że sekwencja to lipa, wręcz przeciwnie to jedyna rozsądna instalacja gazowa.

Zwykła instalacja to może w polonezie lub dużym fiacie się sprawdzi ale nie w Probe :wink:
kolego nie masz razcji i nic nie wiesz...JAK NIE WIESZ TO SIĘ NIE ODZYWAJ...bo takie wypowiedzi to włóż sobie w buty jak masz podejscie dziecięce do tematu
bez urazy, ale moje zdanie jest takie - nie wiesz to się nie wymądrzaj... :1111_bye:

Mam BMW 520 24V 150KM i Mam zwykła instalacje gazową z blos-em do tego reduktor firmy EMMA GAZ do 200KM a nie tani szajs
i idzie jak burza na benzynie i gazie żadnej różnicy, ani jednego strzału, szarpania, mulenia, jedzie od samego dołu na gazie gaz do podłogi bo mam ciężką nogę, bo do piątki przesiadłem się z V8 4.0 siudemki
a Probe to drugie auto dla żony- - z tąd moje pytanie do znawców tematu...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Robert »

JockerLZ pisze:pytanie do znawców
Znawca to ten, kto Ci przyklaśnie?
JockerLZ pisze:Mam BMW 520 24V 150KM i Mam zwykła instalacje gazową...
JockerLZ pisze:...JAK NIE WIESZ TO SIĘ NIE ODZYWAJ...
Wow! Dzięki za odświeżenie, bo przez ostatnie kilka lat zatarł mi się jakoś stereotyp kierownika betoniarki. :mrgreen:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Ero »

Moze kolega za brutalnie napisal ale CBR jak nie masz pojecia o instalkach gazowych to lepiej nie pisz nic. Ja mam swojego proba na Blosie i zlego slowa nie powiem na ten tym gazowki. Zadnych problemow nie mam itp.

Tez polecam zalozenie sekwencji ale jak ktos ma ochote to BLOS w np. 2.5 sprawdza sie wysmienicie.Nie ma zadnych strzalow plucia ogniem itp. Roznica w mocy jest ale nieduza.No i prostota tej instalki zapewnia to ze nie bardzo co ma sie popsuc ale jest jeden myk. Trzeba zalozyc dobra instalke i nieoszczedzacna niczym,wtedy pojezdzisz dlugo i szczesliwie :P
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Pelot »

Jakby instalacja mieszalnikowa była taka świetna , to po co ktoś wymyślił wtryskagazu?

Ero, jakbyś miał sekwencje, to byś zachwalał sekwencje. Zamiast prawić wywody, po prostu napisz, że twoje jest najlepsze.
Obrazek
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: CBR »

Widzę jednak zdania są różne na ten temat i chyba każdy zachwala swoje :wink:
JockerLZ chyba się troszkę zagalopowałeś ze słownictwem :shock: Nie sądzisz?
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: BLOS - czy warto w 2.5 ???

Post autor: Ero »

Pelot napisz cos konkretnego dobra. Bo jezeli walisz posta po to tylko zeby mi dogryzc to skoncz juz z ta dziecinada.

napisalem gdzies ze blos jest najlepszy???? NIE
napisalem ze ja polecam zalozenie sekwencji????TAK

wiec do czego pijesz??????


Tu nie chodzi o to czy jest najlepszy czy nie.Kolega zadal pytanie wiec odpowiedzialem ze ja mam i nie narzekam ma tez shadow i tez chwali sobie.Ma tez kilku inncyh i tez zlego slowa nie slyszalem.Wiesz Pelot wogole co to jest BLOS???i wiesz czemu nie jest i nie byl nigdy montowany w instalacjach LPG w polsce???Acha i wiesz na czym sie rozni od miksera i dlaczego ludzie go chwala???Poczytaj sobie najpierw a potem pisz i jak juz piszesz to napisz cos co ma zwiazek z tematem a uprzedzonka zostaw na boku.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”