Energy Gaz Polska <-- Warszawa

Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Energy Gaz Polska <-- Warszawa

Post autor: ZENiTH »

Witam prawdopodobnie w niedługim czasie pojadę w mała wycieczkę do Warszawy po instalację gazową. Pytanko czy ktoś zna ten warsztat Energy Gaz Polska niby duża firma ale wolę się zapytać jakie macie z nimi doświadczenia. Są strasznie uparci i proponują mi do 2.2 Turbo sekwencję firmy KME bo podobno BRC 24 Sequent nie przystosuje się do mojego silnika. I co wy na to?
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

Ja znam firmę, polecali ja na mazdaspeed, koleś się nawet wypowiadał w chyba TVN turbo o gazie. Mi akurat nie pomógł, chociaż oferował się pożyczeniem swojego parownika na testa ale sie spoźnilam, godziny sztywne więc mnie nie przyjął. Z opinii godna polecenia, ceny jednak dość wysokie.
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Porozmawiaj jeszcze z nimi jedna z najlepszych firm w naszym kraju.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Po pierwsze zapraszamy do W-wy, będzie okazja do spotkania.
Po drugie, jeżeli to ta firma, którą pokazywali na TVN TURBO, to wygląda ok. Strojenie auta po montażu instalacji na własnej hamowni, to nieczęsty widok w warsztatach gazoli.
Ostatnio zmieniony 2006-02-28 11:24 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

No i coś mi się zdaje że pojawię się gdzieś w przyszłym tygodniu. Ale to jeszcze zobaczymy. Teraz pytanko do klubowiczów. Ma ktoś w swoim 2.2 Turbo instalację marki VSI Prins? proponują mi taką i trochę już czytałem że to rewelacja ale wolę się zapytać użytkowników
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Gość

Re: Energy Gaz Polska <-- Warszawa

Post autor: Gość »

zenith839 pisze: bo podobno BRC 24 Sequent nie przystosuje się do mojego silnika.
A to niby dlaczego :?: :!: :?:
Jakie maja argumenty przeciw BRC :?:



pozdro.
Szczęśliwy posiadacz Sequent24
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Twierdzą że instalacja nie przystosuje się i będzie robić problemy
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Gość

Post autor: Gość »

Problemy, jakie problemy powiedzieli coś dokładniej :?: :?:

Na Sequent24 przejechałem już 17 tys km i jedyny problem jaki wystąpił to wynikał z mojej nadgorliwości.
Tzn. sam sobie skróciłem długość dolotu do wtryskiwaczy (te gumowe kable) i powyżej 5200 obrotów silnik szarpał.
Pojechałem na ustawienie mapy wtrysków i teraz silnik na gazie wkręca się do czerwonego pola aż do odcienia.
Gdybym sam nie grzebał w instalacji to nie było by z nią żadnych problemów.
Gazowik co mi ja zakładał to twierdził ze w tej klasie cenowej to bardzo dobra instalacja ... no ale może on się nie zna a ci ze stolycy lepiej wiedzą
:twisted: :wink: :wink:
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Powiedzieli tylko że nie będzie bezawaryjnie chodzić. Tylko tyle.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

wacek pisze: Gazowik co mi ja zakładał to twierdził ze w tej klasie cenowej to bardzo dobra instalacja ... no ale może on się nie zna a ci ze stolycy lepiej wiedzą
:twisted: :wink: :wink:
He he albo się lansują w tv tylko :P , zenith daj znać kiedy w wawie będziesz :D
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

oki dam znać. Wracając do tematu właśnie miałem telefon z Łodzi. Oni twierdzą że BRC Sequent 24 nie pasuje to turbiny i trzeba założyć BRC Sequent a to już 4800zł. Wawa jest cały czas aktualna w szczególności cena za jaką chcą mi założyć SGI Prins.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Gość

Post autor: Gość »

Jestem bardzo ciekawy dlaczego ? Jakie sa merytoryczne argumenty przeciw BRC Sequent 24 (może faktycznie ta jest do dupy?!?)
Wiadomo ze te za 5 tys będą lepsze tylko po co aż tyle pakować w instalacje ?
Sequent24 w porównaniu do tzw. "pełnego" Sequent (ten za prawie 5 tyś) jest bardziej uproszczony.
Nie ma on podzespołów typowych dla instalacji zasilanych metanem, zamiast układu 4 niezależnych wtryskiwaczy Keihin ma 4 wtryskiwacze włoskie osadzone na wspólnej listwie Rail.
Pracują one głośniej niż Keihin'y inaczej się przełączają na gaz.
W "pełnym" sequencie układ sterowania zastępuje zasilanie benzyny gazem po kolei po jednym cylindrze w zasadzie jedynie po kontrolce w kabinie wiadomo ze auto jedzie na gazie. W wersji 24 wyłączane są naraz wszystkie wtryskiwacze benzyny i włączane wtryski gazu, tu odczuwa się szarpniecie przy przejściu na LPG (jak pracuje turbina to odczuwam to a jak jade lajtowo to nie).
W 24 nie ma możliwości indywidualnego mapowania wtrysku gazu.
W jeździe to nie przeszkadza w tuningu tak!!!
Pewnie oni wiedza lepiej ale ja jeszcze raz powtórzę mam Sequent 24 i nie mam z tą instalacja żadnych powtarzam żadnych problemów.
To tyle o BRC24
Życzę bezproblemowej eksploatacji LPG :)

pozdro.
Awatar użytkownika
Bierkuś
Posty: 115
Rejestracja: 2005-05-29 23:44
Galeria: viewtopic.php?t=7986
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierkuś »

Ja właśnie tam zakładałem sekwencje do mojego Probka. Rezultaty najlepiej widać na wykresach z hamowni tutaj.
Na instalacje dają 2 lata gwarancji z limitem 60 tyś km.
Generalnie jestem z nich bardzo zadowolony.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Uzupełnienie: To nie jest ten zakład, który pokazywali na TVN Turbo.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

ja na pewno ich widzilam w tv, może nie na tvn turbo tylko w jakimś tam programiku, pamietam tego gościa z którym sie osobiście umawiałam, na tyłach Promenady to jest i to było w tv...
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Zenith ty się jeszcze dobrze zastanów nad zakładaniem gazu "daleko od domu". Na każdą regulację i z każdą usterką w okresie gwarancji jechać do Warszawy? Bo po gwarancji to już ma mniejsze znaczenie.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

rozmawiałem z nimi w sprawie regulacji i pierwszego przeglądu. Mają tu w Krakowie zaprzyjaźniony zakład i zrobią mi regulacje wraz z przeglądem tutaj na miejscu. Szkoda że nie mogą mi tutaj założyć.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
gocek
Posty: 5
Rejestracja: 2005-09-10 14:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: gocek »

Koledzy a gdzie znajduje się ten zakład sam bym go odwiedził bo ciągle mam problemy ze swoim probkiem(3,0v6) chodzi mi najbardziej o spalanie bo 20l/100 :cry: to sporo za dużo.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Warszawa ul.Ostrobramska 75. Wjazd od uicy rodziewiczówny.
A nawiasem mówiąc ZENiTH jutro będzie w Wawie koło 8.00
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

zenith839 pisze:A nawiasem mówiąc ZENiTH jutro będzie w Wawie koło 8.00
Lol - szybko dałeś znać, hehe :lol: .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

wiem ale dzisiaj się dowiedziałem że muszę jechać.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

I po wizycie. Chociaż regulacja trwała do 18.00 to jestem w 200% zadowolony. Personel fachowy i rzeczowo podchodzi do sprawy. Pozdrowienia dla Bierkusia za nieplanowaną wizytę.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
dariom
Posty: 1
Rejestracja: 2013-09-27 12:09

Re: Energy Gaz Polska <-- Warszawa

Post autor: dariom »

temat co prawda dość stary, ale dalej aktualny - instalacje gazowe zakładane w Energy Gaz Polska są dobrej jakości, na prawdę fachowa obsługa i pomoc w wielu innych sprawach - parę lat wstecz gazowałem tam auto i teraz po raz kolejny i nic się w kwestii jakości nie zmieniło
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Energy Gaz Polska <-- Warszawa

Post autor: Romas »

Powiedział organiczny bot #-o
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”