Adaptacja zacisków

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Adaptacja zacisków

Post autor: RX »

Witam,

Kupiłem sobie nowe tarcze i klocki (special thanx - Maciucha). Na przód wrzuciłem nacinane tarcze ATE z allegro. Wszystko ładnie pięknie - pomyślałem, że kupię również sportowe zaciski. Bez problemu dostępne są do Probe, firmy ATE - 3500zł za SZTUKĘ.

...

Może ktoś ma lepszy pomysł? Może od jakiegoś innego auta dałoby radę wsadzić? Nie wiem nawet, od czego mam zacząć poszukiwania - jakieś wskazówki? Zupełnie się nie znam na zaciskach, a nie daruje - Probe musi lepiej hamować.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Moze US BRAKES ? takie ma Gturbo - 4 tloczkowe :)


Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta :(
nie wiem czemu tak jest :( moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

MISIEK pisze:

Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta :(
nie wiem czemu tak jest :( moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?
Jak na Miska przystalo , masz za ciézká noge i Probka boli jak mocniej cisniesz , a wiadomo jak boli to juz nie mysli o hamowaniu :wink:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

US Brakes, ani Wilwooda nie ma na ebayu :( Pomysł dobry, ale już kupiłem cały zestaw, oprócz zacisków. Myślę, żeby z jakiegoś rozbitka wyciągnąć, tylko czym się sugerować (żeby zacisk pasował ;) )? Można ew. zacisk jakoś przerobić?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
Wiem tylko tyle, że w kilku poważnych sklepach tuningowych (nie pan "X" z allegro) mają to w ofercie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

maja tez w tych sklepach zapewne zwykle zarowki H4 XENON :D:D:D:D:D

sprzedaja to bo malo kosztuje wytworzenie a duzo mozna przyciac :P
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Sokół pisze:
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
4 m , az mi sie wierzyc nie chce , to by byl znakomity wynik :shock:
Brzmi zbyt pieknie aby bylo prawdziwe. :cry:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

Qki G pisze:RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći :)
i ile dałes za komplet?
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Zarzuć jakieś foty :D
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dam fotki i info na dniach na 100%.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Sokół pisze:
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
:arrow: Obrazek :arrow: Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

1,2 m za 155 zl to moim zdaniem wysmienity wynik.... zycia moze nie uratuje, ale blacharz jest drozszy... :wink:
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Zrobiłbym fotki ale nie ma za bardzo czego - odsyłam tarcze, zaszła pomyłka i dostałem zwykłe, pełne... :evil: :evil: :evil:

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Obrazek Obrazek
:arrow: Rx a ja bym chciał zapodać taki zestaw z Mitsu Gt3000 po drobnych przeróbkach podejdzie do proba.Można np.z rozbitka.[no i cztery tłoczki na stronę] :wink:
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

No właśnie - o coś takiego mi chodziło. To póki nie mam tarcz na przód - rozejrzę się za czymś takim :-) Pewnie nacinane i nawiercane tarcze do 3KGT kosztują tyle co mój Probas, ale może damy rade ;)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ta i od razu zmien na 17 bo minejsze fele nie wejda.
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Squad, seria w mitsu ma bodajże 16-17"? To czemu mają nie podejść pod Proba?(oczywiście po odpowiednich modach).
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Znalazłem zaciski z Mitsu za 1 tyś - używane.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Ale 3000GT bylo 3 rodzaje najlepsze ale i najdrozsze sa od vr4 (twinturbo)
Pozatym uwaga taka konwersja pociaga za soba ciecie samego zacisku a to nie jest najbardziej pozadana rzecz na naszych polskich dziurach
Ogiolnie daloby sie zastosowac przejsciwki itp ale to nie bedzie latwe i trezba miec juz zaciski zeby z tym powalczyc
Popzdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Quaki jak byś się dobrze przyjrzał to te zaciski i tarcze są właśnie od czteropędnego gt twinturbo. :arrow: Sprawdzałem tydzień temu u Witka :wink:
Obrazek
Jest jeszcze taka opcja .
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

W obu autkach wystepuje zacisk 4 tloczkowy rozni je tylko iwlkosc tarczy (a wiec i zacisk ja nie jestem po obrazku w stanie poznac jaka to srednica tarczy)
tutaj mozna przeczytac dokladnie jak zrobiono konwersje zacisku z vr4 do probe
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=vr4 ale niestety z cieciem zacisku co ja osobiscie uwazam za malo bepieczne opcja nr2 (z przejsciwoka)zdecydowanie lepsza o czyms takim wlasnie myslem

Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”