Sprzęgło metody tuningu.

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Sprzęgło metody tuningu.

Post autor: Bogdan9999 » 2007-09-02 23:53

Witam zakładam taki temacik i każdy może sie chwalić i opisywać co zrobił u siebie ze sprzęgłem aby było lepsze ;)
A teraz to co ja mam u siebie :) Postanowiłem wzmocnić docisk bo żywotność spieka mnie nie przekonywała max 30 000km :(
A oto parę fotek jak to robiłem i co wyszło :) Miłego oglądania i nie komentować malowania tak chciałem i tak zrobiłem ;) Wytrzymałość mojego sprzęgła szacuję na jakieś 400 KM. Jak złożę nowego probka do kupy to opiszę jak to sie sprawuje i jak pracuje. Pozdro
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2007-09-03 16:07 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10471
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Sprzęgło metody tuningu.

Post autor: Kocureq » 2007-09-03 05:13

Bogdan9999 pisze:Postanowiłem wzmocnić docisk bo żywotność spieka mnie nie przekonywała max 30 000km :(

Wytrzymałość mojego sprzęgła szacuję na jakieś 400 km.
Hm... :roll: :roll: :roll: :wink:

Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik » 2007-09-03 07:10

400 km?? hm...........no ni ebardzo mi się usmiecha taki tuning :lol:
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3605
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2007-09-03 08:08

chyba gdzieś zero jedno Bodzio zgubiłes :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2007-09-03 09:59

Ja mam założone nowiutkie sprzęgło z firmy F1 racing i ma wytrzymać do 260KM i 400NM momentu obr. Wkrótce wstawię fotki z montażu.
BEAUTY...POWER...SOUL...

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2007-09-03 11:10

Koledzy chyba źle zrozumieli Bogdana. Zapewne mu chodziło o konie mechaniczne (KM) a nie kilometry :P
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2007-09-03 12:54

Koledzy w delikatny sposób zwracali uwagę na różnicę między KM a km - szczególnie, jeśli się w 1 tekście sprowadza obie jednostki do jednego (patrz cytat Kocurqa).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10471
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-09-03 14:12

kollek pisze:Koledzy chyba źle zrozumieli Bogdana. Zapewne mu chodziło o konie mechaniczne (KM) a nie kilometry :P
Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz rady :D

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2007-09-03 14:42

kocureq pisze: Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz rady :D
no w sumie racja :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-09-03 16:07

Oj jacy wy skrupulatni :D Już poprawiłem :wink: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2007-09-03 17:54

Drzymek pisze:Ja mam założone nowiutkie sprzęgło z firmy F1 racing i ma wytrzymać do 260KM i 400NM momentu obr. Wkrótce wstawię fotki z montażu.
ile dałeś i gdzie można kupic :D
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-09-03 20:06

no kolego a co to am znaczyć :evil: , miałem sie pierwszy o tym dowiedzieć :wink: :wink: :wink:

super robota boguś jak zawsze zresztą , skłądaj sprzęta , powodzenia życzę.


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

qbass
Posty: 38
Rejestracja: 2007-06-24 13:37
Car: brak
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Post autor: qbass » 2007-09-04 23:13

Bogdan, mógłbyś napisać jak to zrobić tak krok po kroku? ;)

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-09-04 23:41

Trochę możesz domyśleć się ze zdjęć. A tak poza tym to potrzeba 2 dociski takie same od 2.2 GT turbo i je rozbierasz czyli tak aby nie uszkodzić przynajmniej w jednym tych zagiętych blaszek na słoneczku. Potem jak już będziesz mial je na wierzchu to jedno przycinasz w srodku o około 1,5 cm czy 2 juz dokładnie nie pamiętam te przyciete słoneczko wkładasz od środka i z powrotem zaginasz te blaski tak aby sie nie rozleciało wszystko czyli dokładnie i solidnie. Potem montujesz wszystko do kupy jak być powinno i gotowe około 8 godzin pracy i 1000 zł w kieszeni ;) A co do tego jak to sie spisuje w praktycze to napisze później jak juz będzie wszystko złożone i wypróbowane ale powiem tak że przykręcając docisk o koła zamachowego czułem różnice jaką siłą trzeba było kręcić śrubami aby dociągnąć docisk Aż cały pracował :) :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-09-04 23:42

Cały patent by poszedł dla publiki a tak to Bogus spokojnie czeka na orzeczenie urzędu patentowego i będzie kase na tym trzepał.


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Car: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo » 2007-09-05 04:44

Nie rozumiem czyli wymieniles tylko talez dociskowy i pomalowales caly docisk ? Jakie modifikacje zrobiles bo jakos nie lape ze te sprzeglo ma byc bobre na 400 KM.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-09-05 10:36

Przypatrz sie fotkom dokładnie. W oryginalnym docisku masz jedno słoneczko odpowiadające za dociśniecie tarczy a w moim są teraz 2 takie słoneczka. Jak docisk z jednym wytrzyma 200km bo lukas tyle miał w probku i nie miał z nim problemów a jako on jedyny ma sprawdzoną moc w probku z tego co mi wiadomo seryjnym sprzęgle i nie narzekał więc teraz moje powinno do 400 km wystarczyć. A i tak wątpię abym miał kiedy kolwiek taką moc w swoim co prawda bym chciał ale wiecie jak to jest nie zawsze wychodzi to co sie chce. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Car: Bardzo szybki :P
Gallery: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask » 2007-09-05 11:23

Bogdan wszystko sie zgadza ale z tego co ja wiem to w jedynce nie docisk jest problemem a tarcza, która nie daje rady.

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3605
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2007-09-05 12:34

ale tarcza sie pali dla tego że jest za słaba siła dociskowa na seryjnym docisku
Bogdan zwiększył tą siłę przez co tarczy trudniej będzie sie przypalić
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk » 2007-09-05 12:56

coś w tym jest, bodzio nieźle kombinuje szczerze mówiąc i zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że to będzie nieźle się sprawdzać.


nie wiem jak zniosą te siły dwie rzeczy: łożysko i te końcówki słoneczka niepodciętego... czy to tam się nie będzie jakoś odkształcać... ale ogólnie pomysł jest megacwany i piątka za to! :)

Awatar użytkownika
szerszeń
Posty: 214
Rejestracja: 2005-12-03 10:04
Car: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
Lokalizacja: Belchatow

Post autor: szerszeń » 2007-10-05 13:36

Witam skoro jest mowa o sprzęgłach planuje u siebie wymienić co sądzicie o tym ? http://moto.allegro.pl/item252066140_sp ... probe.html
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-10-05 15:41

cos mi mówi że to pasuje ale do GL
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Gallery: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI » 2007-10-05 16:49

Kiepska tarcza bez nacięć.Ja bym jej nie wkładał.

Awatar użytkownika
szerszeń
Posty: 214
Rejestracja: 2005-12-03 10:04
Car: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
Lokalizacja: Belchatow

Post autor: szerszeń » 2007-10-05 16:55

Ok dzięki chłopaki a możecie coś polecić dobrego ?
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-10-05 17:39

tarcza NKK docisk sachs albo Valeo a łozysko to aby nie Valeo jakies japonskie i będzie git ;) Ale to tanio nie będzie cie kosztowało sama tarcza 300 zł + łozysko 70 a docisk to nawet nie wiem po ile chodzą. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”