jak zamontowac 2 turbiny? -2.2T 12v

morrison
Posty: 22
Rejestracja: 2007-03-15 21:00

jak zamontowac 2 turbiny? -2.2T 12v

Post autor: morrison »

posiadam siostre probka czyli madzie gd z silnikiem 2.2 12v 115KM..ostatnio stwierdzilem ze mi brakuje kucykow i postanowilem zrobic przeszczep z probka 2.2T:) nio a ze mam juz graty(dodatkowy kompletny zestaw turbo do tego silnika) to pomyslalem sobie zeby podmuchac dwoma turbinkami..ale nie wiem czy to jest wykonalne..:(przypuszczam ze bede musial zamontowac dodatkowa pompe oleju bo orginalna nie da rady zasilic dwoch T.woda powinna dac rade w tym obiegu..ale co z lambdą i calym wysterowaniem??planowal ktos juz takie cos..??temat uwazam za otwarty i czekam na propozycje.:)
Ostatnio zmieniony 2007-09-24 23:27 przez morrison, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Nie widzę sensu w ogóle wkładania turbiny, do zwykłego 2.2, a co już dopiero podwójnie. :D
Musiałbyś wymienić cały motor, bo ten nie wytrzyma. Z tego co zrozumiałem, to masz drugi silnik od GieTeka, tak?

Do tego musisz mieć skrzynię biegów od GT, Twoja nie wytrzyma długo.

Zresztą było to już omawiane na forum.
morrison pisze:temat uwazam za otwarty i czekam na propozycje.
Ja uznałbym temat za zamknięty, ale z uwagi, że nie mam teraz czasu na znalezienie "bliźniaków" Twojego tematu, na razie go pozostawię.

Użyj forumowej wyszukiwarki, na pewno coś znajdziesz.

Pozdrawiam
.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ciekawe co za uszczelka pod głowice by to wytrzymała?
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Pewnie betonowa :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

uszczelka to raczej najmniejszy problem
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Lepiej standard tuning - jedna dobra turbina, duże doładowanie, pełen przelot, większy cooler - od razu czuć różnice. Dwie turbiny raczej nie będą miały sensu - za duża rzeźba.

Piątka!
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
migol
Posty: 100
Rejestracja: 2005-07-30 16:54
Samochód: Probe 1 GT
Lokalizacja: Sofia (bg)

Post autor: migol »

RX pisze: za duża rzeźba
:lol: To prawda temat dla artysty :lol:
Tomcio - I generacja, 2,2 GT - Piękna czerwień II - Resurection
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Powiem tak , silnik 2.2 L bez turbiny to w brew pozorom całkiem inna konstrukcja .

Każdy myśli że "O zapakuje turbo i mam Gt" , ale NIE to jest silnik różniący sie pod tyloma względami że uturbianie jednostki 2.2 litra jest porównywalne z montowaniem turbo do byle którego silnika .


Więc krótka piłka dla wszystkich co dalej mysla że gl to tylko Gt bez turbiny.Co całkiem inny silnik !!!

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
morrison
Posty: 22
Rejestracja: 2007-03-15 21:00

Post autor: morrison »

nie zrozumieliscie mnie-nie chodzi mi o uturbienie 2.2l z gd!! chodzilo mi o dostawke drugiej turbinki do wersji gt!!wiem jak to wyglada z uturbianiem bo sam kiedys nawet taki temat zakladalem na tym forum:)

chodzili mi tylko o dostawke 2 dmuchawki-typu plud and play:)czyli wyspawac z kwasiaka kolektor 4-2-1 tyle ze jak nakrotszy i w miejscu gdzie schodzi na 2 przeloty wstawic 2 turbinki i za turbinami zejsc w jedna:)mowicie ze bedzie za duze cisnienie??a jakby wyregulowac cisnienie zaworem blow-off?
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

OK może i racja , tylko zastanów sie czy to sie opłaca wstawiac 2 turbiny???

N turbiny to 2 razy więcej kłopotu , jedna jest po prostu lepsza (oczywiście większa).
Popieram pomysł aby wstawić 2 turbiny ale w takiem układzie :

mała pracująca od nikich obrotów i duża załanczająca sie ok 3000.


tylko wez to wszystko zgraj .

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
morrison
Posty: 22
Rejestracja: 2007-03-15 21:00

Post autor: morrison »

nio cos takiego jest chyba w rx jesli sie nie myle..mala cisnie na niskich zeby zmniejszyc turbo dziure.tylko ze ja mam identyczne obie turbiny:/a jesli sie nei myle to nie idzie zmniejszyc obrotow przy ktorych turbina sie zalaczy..hmm nio to sobie odpuszczam ten temat..jakis czas posmigam na tej a pozniej wstawie wieksxza..:)bo apetyt rosnie w miare jedzenia:)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Przeniosłem ten temat, bo jakoś nie na miejscu był.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”