Brak odcięcia zapłonu pow. 12psi

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu pow. 12psi

Post autor: davidlive »

Dzisiaj zamontowałem sobie nowe MBC i stało się coś dziwnego, mogę pakować nawet i 1bar bez najmniejszego szarpnięcia a gwarantuje że nie mam CHIP'a, tzn chyba że jest a ja o tym nie wiem .

Kompa mam od SHADOW'a nawet nie wiem od jakiego to było probka wyjęte, dziś oblukałem kompa, plomby były oryginalne takie z czerwonej farby na śrubkach, rozebrałem , żadnych dziwnych CHIP'ów nie widzę, żadnych lutów(nieoryginalnych) .

więc teraz pytanko o co kaman ??? co odpowiada za to odcięcie, boost controller mam wywalony, i poza tym tyle .

Aż boję sie kręcić MBC dalej bo szkoda mi silnika , zmniejszyłem na 0.8 i starczy przynajmniej jest bezpiecznie .

na 2 trace trakcję, a na 3 na zakrętach tez kółeczka kręcą


I juz o nic nie chodzi tylko o to że ja kurde tak żadnego uciętego kabelka nie widze

:P :P :P
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

a jesteś pewnien że wskaźnik pokazuje prawdziwe cisnienie?
oczywiście zakładam że odczyty nie są z seryjnego wskaźnika..
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

jak nie masz niby chip-a pompujesz 1 bar ( nie podlewasz dodatkowego paliwka) to dopiero polatasz :lol: i Ty mi piszesz ze ja do 1,1 bara nie mam przygotowanego samochodu :wink: 8)


ps. co do trakcji to duzo zalezy od opon, mi w poprzednim Przy serii potrafil ja stacic na 2-gim biegu bez problemu a w tym po czipie nawet na 3-cim z tym ze kola to 215/17 :twisted:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Re: Brak odcięcia zapłonu pow. 12psi

Post autor: davidlive »

davidlive pisze: zmniejszyłem na 0.8 i starczy przynajmniej jest bezpiecznie .
a czy ja danieku nie napisałem że zmniejszyłem na 0.8 ????

aj dobrze wiem co trzeba zrobić aby latać na 16 psi, swoją wiedze juz mam , spokojna twoja rozczochrana :wink: :wink: :wink:

a co do doładowania to zresetowałem kompa i jest tak że odcina przy 0.9


czyli ok 14 psi , ale i tak mam ustawione na 0.75 teraz bo szkoda autka .

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

david skoro wiesz to please pochwal MI sie :lol: bo skoro dla ciebie : przerobiony dolot ze stozkiem, przelotowy wydech 2,5 cala, chip ze zmienionymi mapami paliwa, sprzeglo spiekowe, bov, mbc , zegary temp. oleju, doladowania, EGT i mnustwo innych pierdół o ktorych nie pamietam, nie wspominając o zalaniu silnika swierzutkimi olejami i zapewniam cie najlepszymi na jakie bylo mnie stac nie są odpowiednim przygotowaniem zeby latać na nieseryjnym doładowaniu to podziel sie swoja wiedza i uswiadom mnie czego nie zrobilem :wink: , bo z twojej gadki wynika conajmniej ze zaraz samochod w powietrze pojdzie :shock: co do kupowania czesci - chodzi Tobie o sprzeglo ktore postanowilem kupic uwaga!! urzywke :lol: :lol: heheh sypnie sie niee?( chciaz co innego z nim zrobilem )czy moze to ze chce poduszki pod skrzynie bo normalnie sa na nich slady zurzycia ( to one maja być wieczne :wink: ) albo to ze szukalem pasa, schowka :?: :?: to cie uswiadomie tak juz kupilem :D o czym doskonale zostalem poinformowany wczesniej :wink:


nie chcialem nikomu śmiecić w temacie ale ty to nagminnie robisz i na prawde jak nic nowego nie chcesz wprowadzić do tematu to zwyczajnie nie pisz, bo takie komentarze zwyczajnie potrafią człowieka "wku..c" jak chcesz juz sobie posta walnac to zalóż dział w osobliwościach i klep ile wlezie



pozdr.
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

widze że masz dzis zły dzień , nie pisałem nic teraz o twoi m autku i nie wiem o co ci chodzi , ale mniejsza o to .

a co do postów |(*,) |(*,) znowu :x :x to zauważ że z każdym napisanym ubywa mi ich .

nie będe wiecej tego komentował .

p.
Ostatnio zmieniony 2008-01-30 19:12 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

"teraz" :wink: dobrze wiesz do czego sie odnosze.....
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Dobra Panowie.
Spokój już ok?

Wracamy, do tematu.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Wpier..... mu :twisted: , jaki spokój nie ma spokoju
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

David, a co z Twoim (moim) problemem braku mocy powyżej 4000? udało Ci się to zrobić?

PoZDr
kramar
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

nic z tego , a co zauważyłem to im wyższe doładowanie tym obiaw się bardziej nasila i nastepuje to wcześniej
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kramar
Posty: 17
Rejestracja: 2007-10-27 16:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kramar »

no to w pipe... a już się ucieszyłem, że szalejesz w pełnym zakresie obrotów...

PoZDr
:-) 2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja ;-)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Może podkręć na 20psi - skoro i tak nie przekłada się to na moc, tylko gdzieś idzie w gwizdek, to chyba spokojnie możesz nawet jeszcze więcej... Przynajmniej będziesz mógł się poszczycić największym doładowaniem w Probku. :twisted:
I tu masz odpowiedź na pytanie tytułowe - czemu nie odcina?
- A po co? :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

davidlive pisze:nic z tego , a co zauważyłem to im wyższe doładowanie tym obiaw się bardziej nasila i nastepuje to wcześniej
Może zawory nie trzymają ciśnienia, albo pierścienie, sprawdzałeś w ogóle sprężanie na cylindrach ??
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Na miejscu davida to bym już dawno silnik przerzucił i po sprawie,a tak się męczy dość długo i nic z tego nie wychodzi.To jest moje zdanie a david zrobi jak chce. :wink:
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No panowie kto da więcej dziś walneło mi ok 1,5 bara :shock: :shock: :shock:

Myslałem że na zawał pierdzielne, mbc miałem za bardzo podkręcone bo wcześniej przy kombinacjach z bovem odkręciłem je na max aby nie ładowało 12psi.
Zapommniałem ile obrotów je odkręciłem , więc kręciłem w prawo do lekkiego oporu tak jak zawsze,wsiadam 1, 2 , 3 i kita 80 na zegarze a tu nagle patrze na wskaznik i 1,5 wiec szybko nogaz z gazu (opony juz zaczely piszczec).

Autko zgasło :shock: :shock: :shock:
mysle o ku..... juz połyneły tłoki , no to teraz tylko tel i do shadowa po silnik .

Ale co ciekawe za 2 razem autko zapaliło od razu , nie kopci wszystkie wskazania w normie , odręciłem mbc na min i brykam na 7 psi , bo az boje się dawa więcej :? :? :?

Nie wiem co jest z tym kompem ale jak daje lekko gaz to moge bujac do ok 0.9 bara i odcina, ale jak dam w kite to idzie bez ograniczewn ile mu sie tam nabije .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

A u mnie fabrycznie pompuje na 12 psi i jest git silnik wytrzyma bo to go stworzyli. Davidlive nie panikuj to jest made in JAPAN, 12psi wytrzyma
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

ZENiTH pisze: 12psi wytrzyma
12 psi tak, ale czy długo wytrzyma 1,5 bara?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

zenith ja sie o 12 psi nie boje , ja walnołem1.5 bara :!: :!: :!: :shock: :shock:

to jest kurde wyczyn hehe, ale kurcze nie mozna tak , w zyciu bym nie chcial tyle , i walnołem tyle tylko przez mój blad
Ostatnio zmieniony 2008-03-04 15:17 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

wskaznik ci pewnie przeklamuje bo jakbys zaladowal 1,5 bara to bys "dostal lopatka od turbiny w glowe" nasza turbina tyle nie napompuje a jesli nawet to bylby jej ostatni raz w zyciu (sprawdzone empirycznie po zaladoaniu 1,35 bara turbina sie rozleciala) pozatym jechanie na takim doladowaniu wogole nie wchodzi w gre (na seryjnym setupie) bo po kilku sekundach tloki by ci powiedzialy papa
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No ja wiem co widziałem , dodatkowy wskaźnik pokazał prawie 1,5 bara, a ten fabryczny dotykał prawie plastików w liczniku .

Ja dobrze wiem że tak nie można jechac , tym bardziej że nie chcialem tego.

Co ciekawe , ja nawet autka nie rozbujałem do 4 tys obrotów.

Quaqi znam osobe ktora walneła w swoim autku 25psi(na seryjnej turbince) ale nie będę pisał kto , by nie ryzykowac wyśmiania, bo jest tak że stuki tego ktoś nie zobaczy to nie uwierzy
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

davidlive
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ight=quaki
w tym temacie masz mape naszej turbosprezarki mozna z niej wywnioskowac jedna bardzo wazna rzecz seryjna turbina za zadne skarby nie napompuje 25Psi bo sila odsrodkowa by ja rozerwala co wiecej nie napompuje nawet 20psi
Ja tez znam czlowieka co przez przypadek (zamarzniety mbc)napompowal 30psi i nic sie nie stalo w naszym aucie ale on ma garetta t3 i do tego momentalnie odpuscil gaz bo go alarm poinformowal ze cos jest nie tak
Reasumjac podlacz do swojego autka zwykly manometr i sprawdz wskazania twojego dodatkowego wskaznika bo na pewno masz na nim przeklamanie (mam gdzies taki fajny temat z innego forum o ile potrafia przeklamywac wskazniki na przyklad Autogauge i powyzej 0.7 bara przeklamywaly 0,2 bara z tednencja zwyzkowa im wieksza wartosc tym wieksza pomylka)
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

z tym że mam wskaźnik od Drzymka (to nie znaczy że jak od Drzymka to jakis cudowny) i on nadal twierdzi że jemu wskaźnik pokazywał tyle ile faktycznie było .
Ostatnio zmieniony 2008-03-04 17:34 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

ja jak mialem mbc za mocno skrecone to na 4-tym biegu ( jak jeszce bylo zimno ) nasza turbawka napompowala 1,3 bara :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

tylko że ja nawet nie docisnołem gazu do końca bo jak tylko zobaczyłem co turbo wyczynia z moimi wskaznikami (prędkosci też) od razu zdiołem noge z z gazu
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”