Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Czy ktoś próbował podnosić zawieszenie w swoim Probku ? Wszyscy obniżają a mi podobałby się uniesiony wyżej tył samochodu - co najmniej o parę cm ... Skręcanie sprężyn jest niebezpieczne , więc tym bardziej ich rozciąganie ... Co można zastosować na tył żeby go podnieść ? Z innego samochodu ? Hydraulika jakby co odpada
Prawdopodobnie stabilność czy bezpieczeństwo jazdy na tym troszkę ucierpi .
Jak ktoś miał z tym styczność - niekoniecznie w Probe , to niech podsunie swoje sugestie ...
Prawdopodobnie stabilność czy bezpieczeństwo jazdy na tym troszkę ucierpi .
Jak ktoś miał z tym styczność - niekoniecznie w Probe , to niech podsunie swoje sugestie ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Możesz z przodu opóścić a z tyłu zostawić serię i na "szybko" masz efekt wizualny o jaki Ci chodzi
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Tak , ale przód jest już dość nisko i nie wyobrażam sobie opuścić go jeszcze niżej , zwłaszcza że w planach mam przeróbkę zderzaka z przodu ... A ewentualne podniesienie tyłka jeszcze bardziej go obniży ...
To rozwiązanie odpada niestety ...
To rozwiązanie odpada niestety ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Witam,
Większe felgi z tyłu niż przodu + odpowiedni dobór profilu opony.
Ogólnie rzecz biorąc, jakoś tego nie widzę, troche dziwny pomysł, ale jak chcesz
5,
Większe felgi z tyłu niż przodu + odpowiedni dobór profilu opony.
Ogólnie rzecz biorąc, jakoś tego nie widzę, troche dziwny pomysł, ale jak chcesz
5,
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Ja bym tam taczki z autka nie robil ale twoja sprawa Wystarczy ze na tyl dasz sprezyny i amorki od 2.0 i bedziesz mial tyl duzo wyzej.Ale trakcja i wyglad beda beznadziejne
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Jak w polonezach po tuningu z zadartym tyłkiem
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Większe felgi - nie za bardzo - cholera wie , jak to będzie jeździć ...
Zrobiłem sobie na kompie małą wizualizację tego pomysłu i mi pasuje ... Podniesienie tyłu Probka , pozostawiając wszystko tak jak seria . Jak dorobię się większych felg ( ale nie 18 stki )to również dopasowanie odpowiednio nadkola do odstających opon ...
Nie wiem jakie są sposoby takiego typu modyfikacji ...
I podkreślam : Dee - to ma być delikatnie , a nie jak w polonezach o których mówisz ( kilka takich jeździ nawet po Kaliskich drogach ) ...
Chciałbym uniknąć " efektu taczki " .
Zrobiłem sobie na kompie małą wizualizację tego pomysłu i mi pasuje ... Podniesienie tyłu Probka , pozostawiając wszystko tak jak seria . Jak dorobię się większych felg ( ale nie 18 stki )to również dopasowanie odpowiednio nadkola do odstających opon ...
Nie wiem jakie są sposoby takiego typu modyfikacji ...
I podkreślam : Dee - to ma być delikatnie , a nie jak w polonezach o których mówisz ( kilka takich jeździ nawet po Kaliskich drogach ) ...
I tego niestety chciałbym uniknąć . Już i tak jest twarde zawieszenie , i tez z tego powodu zrezygnowałem z zakupu 18-stek .Ero pisze:Ja bym tam taczki z autka nie robił ...
Chciałbym uniknąć " efektu taczki " .
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
wrzuć tą wizualizacje
Większe felgi to jedyny sensowny pomysł. Jeśli założysz wyższe sprężyny z tyłu to będzie straszna różnica w prześwicie między oponą a nadkolem z przodu a z tyłu i będzie to wyglądać strasznie nie wspominając o tym że gleba z przodu straci sens.
Można dać większe opony z tyłu wtedy ale duże szerokie opony z tyłu w przednionapedówce też są śmieszne.
Tak czy inaczej kupa
A co różnych rozmiarów felg to pomysł dość drogi bo trzeba kupić 2 komplety alu i trzeba liczyć się z tym że pozostałych felg raczej nie sprzedaż bo mało kto stosuje takie rozwiązania.
Daj fotki jak teraz to u ciebie wygląda bo jak opuściłeś przód to już musisz mieć jakiegoś klina względem serii
Większe felgi to jedyny sensowny pomysł. Jeśli założysz wyższe sprężyny z tyłu to będzie straszna różnica w prześwicie między oponą a nadkolem z przodu a z tyłu i będzie to wyglądać strasznie nie wspominając o tym że gleba z przodu straci sens.
Można dać większe opony z tyłu wtedy ale duże szerokie opony z tyłu w przednionapedówce też są śmieszne.
Tak czy inaczej kupa
A co różnych rozmiarów felg to pomysł dość drogi bo trzeba kupić 2 komplety alu i trzeba liczyć się z tym że pozostałych felg raczej nie sprzedaż bo mało kto stosuje takie rozwiązania.
Daj fotki jak teraz to u ciebie wygląda bo jak opuściłeś przód to już musisz mieć jakiegoś klina względem serii
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Zobaczysz to samo co ja przechylając w jednym miejscu obraz z Probkiem kilka stopni wyżejDee Jay pisze:wrzuć tą wizualizacje
Żadna filozofia. Nie mam dostępu do skanera żeby wrzucić rysunek odręczny
Przodu nie obniżałem , jest seria ... I dla mnie jest już nisko . Podnosząc tyłek przód zejdzie niżej więc gleby na przód nie da rady wtedy zrobić ...
A teraz mam pytanie : czy ktoś jeździ z obniżonym samym przodem ? Jak wtedy zachowuje się auto ?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Dla mnie taki zabieg jest bez sensu, tracisz trochę właściwości jezdnych a na wyglądzie (wg. mnie) nic nie zykujesz.
lepiej coś w ten deseń:
lepiej coś w ten deseń:
Ostatnio zmieniony 2009-03-04 21:24 przez --C--, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Czyli co ? Polecasz zainwestować w plastikowe koła i zdalne sterowanie ?Cypol pisze: lepiej coś w ten deseń ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
ja w najbliższym czasie zglebuje przód <sprężynki leżą ale nie ma chwili założyć> podoba mi się zglebowany przód a tył seria...TYGRYSEX pisze:A teraz mam pytanie : czy ktoś jeździ z obniżonym samym przodem ? Jak wtedy zachowuje się auto ?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Ja miałem zglebowany przód i to "hardcor-owo" , autko prócz tego że waliło w odboje jeździło lepiej w zakrętach , ale tylko na ładnej równiej drodze bo w koleinach razem z oponami 225 porażka.
tył miałem przez jakis czas poniesiony na tych super gumach bo miałek kilka pierdółek to przewiezienia i tak było przez jakis czas
tył miałem przez jakis czas poniesiony na tych super gumach bo miałek kilka pierdółek to przewiezienia i tak było przez jakis czas
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Ja własnie mam tak zrobione przód gleba a tył seria na oponkach 225.I na równaj nawieszchni idzie jak po szynach a dziury koleiny to masakra jest
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
To na naszych polskich drogach to chyba częściej masakra niż jazda po szynach miałem escorta cabrio na takim zawieszeniu to wiem o co chodzi na progach zwalniających lekko chaczył a amortyzacji prawie zero ale tak jak mówicie na równej drodze w zakręt można było wchodzić przy dowolnej prędkości
Probe 1 2.2 Turbo 92r.
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Właśnie boję się o zakręty . Czy czasem dupa nie będzie lecieć do rowu za każdym razem ... Wolę się więcej o tym dowiedzieć zanim to zrobię , bo nie chcę potem żałować ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
Re: Podniesienie zawieszenia - put your ass in the air !
Tygrys, przypnij Dupie pasy, nie wyleci . Uważaj na zakrętach w lewo i będzie dobrzeTYGRYS pisze:Właśnie boję się o zakręty . Czy czasem dupa nie będzie lecieć do rowu za każdym razem ...
Może podpatrz u innychTYGRYS pisze:Wolę się więcej o tym dowiedzieć zanim to zrobię , bo nie chcę potem żałować ...
Pzdr!
P.
93'EuroProbe 2 i 1/2