własne nitro w fazie projektu.

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

własne nitro w fazie projektu.

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:01 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

To fast & to furios :twisted:
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 15:17 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Z tego co wiem są elektroniczne sterowniki, ktore dozują Nitro. Poszperaj troche w necie. Napewno cos znajdziesz. Na czuja to się Maluchy ustawia. Szkoda silnika.

PS> Ja kiedys myslalem, zeby podawac z powietrzem dodatkową dawkę czystego tlenu. Tyle tylko, że istniało bardzo duże ryzyko eksplozji w kolektorze więc sobie odpuściłem. Chociaż jak mi gazik eksplodował to tylko wypieprzyło filter powietrza :) Ale to śmiesznie wyglądało jak podniosłem maskę i zbierałem strzępy filtra stożkowego he he :)
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

:arrow: flanker jasne ze sa elektroniczne sterowniki dozujace (jakies 500$) sa tez cale instalacje nitro (tez jakies 500$) w sumie wychodzi 1000$ jakies 4tys zł ja policzylem insatlacje na jakies 1,5 tys (z butla w dzierzawe na rok) mozna tez kupic butle od jakiegos tunera sama butla to koszt okolo 1500zl w polsce zł wiec roznica jest znaczaca
podstawowym parametrem do ktorego sie odnosze jest fakt że instalacja grabowskiego jest tak zrobiona i dziala w silniku duzo mniejszym niz nasz (punto 1.2) a wiec jesli zastosujemy analogie wykorzystanie takiej instalacji nie powinno zniszczyc silnika z tym że przysrosty mocy beda duzo mniejsze (nawet zastosowanie podwojnej instalacji "z jednej butli" i mniejszej wartosci cisnienia spowoduje spadek mocy "mniej gazu" co zabezpieczy silnik przezd zbyt ubogą mieszanką
:arrow: Cynki żeby to było takie proste to pewnie tak bym zrobił jest tylko jedno ale nasz silnik sterowany jest elektronicznie czyli komputer przekazuje do cpu że silnik pobiera max dawke powietrza i przepustnica jest otwarta na max wtedy podaje max dawki paliwa ktory to max jest standardowo większy niż potrzeba żeby nie było spalania stukowego i nie doprowadzić do zbyt bogatej mieszanki co może sie dramatycznie odbić na naszych tłokach suche instalacje wykorzystuja ten fakt i podaja wieksza ilosc tlenu (zawartego w n2o) zeby to paliwo wykorzystać i tu jest dylemat jesli wtryski nie podadza tej dodatkowej ilosci paliwa bo nie zostana wysterowane to wtrysk N2o spowoduje taka uboga mieszanke ze temp gazow wypali dziure w tloku i nici z jazdy. Tutaj jeszcze raz prośba do was a szczególnie do kogoś kto posiada schematy elektryczne interesuje mnie w szczegolnosci air flow meter czyli czujnik przeplywu jego parametry i wskazania moze ktos z was to mierzył itp za wszystkie wskazowki bede wdzieczny.
pozdrawiam
ps. W swojej instalacji zastosuje chyba tylko mikrostyk na przpustnicy ktory bedzie załaczal cała instalację podczas maxymalnego jej otwarcia i korzystał bede tylko w granicah obrotow powyżej 4000 obr/min hmm może wykombinuję jakis sterownik co bedzie uniemożliwiał wlaczenie instalacji poniżej 3700-4000tys obr. i wylaczal ja tak w granicach czerwonego pola (jak to mowia moi koledzy pozywiom uwidzim :)
[/list]
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 15:17 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Brychu
Posty: 482
Rejestracja: 2003-05-25 00:32
Galeria: viewtopic.php?t=8101
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Brychu »

http://www.ktp.pl/?YSVyMTY2JHZ7Y2Q2OH4x ... wuamZ3bQ==

Szczerze polecam - na stronie Klub Tuning Polska jest artykuł właśnie o samodzielnej takiej instalacji wykonanej przez jednego z członków KTP w samochodzie Renault Clio II 1.6 8v.

Pozdro.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Quaki -> jaki masz motor? 2,5? Jeśli tak - mogę pomóc.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

:arrow: Cynki no ja nie wiem czy sprzedasz mi silnik z turbina za 1500zł
jak tak to uwazaj bo mozesz sie nie opedzic od chetnych :twisted:
Ok ale w temacie przeczytałem i tak mniej wiecej ja też to sobie wyobrażałem dobrym pomysłem jest skad wziać wtryskiwacz ze szrotu o tym nie pomyslalem (a wtryskiwacze nowe kosztują nie mało ) moja instalacja miala być z założenia sucha.
Co do podniesienia cisnienia w wtryskach to okazuje sie ze na naszym autku wysatrczy sciaganac węzyk (albo zastosoawac zawor elektro) z podcisniniem .
pozdrawiam
ps. MiH definitywie mam 2,5L 8)
Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

niemozesz isc wiecej niz 50 ,jezeli pujdziesz wicej musisz miec tak zwany wetkit,Kup originalne koncowki od ZEX, NOS, :D
95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

:arrow: Red dzieki ale ja o tym wiem chciaz roznie ludzie gadaja na temat nie chce wiecej niz 50KM bo lubie swoj silnik :)
A tak na marginesie czemu kupować wtryski od NOS lub NX (drogie to cholerstwo strasznie i do tego ten transport hehe pewnie całosc wiecej by mnie kosztowała niż cała moja instalacja :( ) no nic nadal szukam kogos kto bedzie w stanie wymyslić sterownik na obroty :( (może sasia moj on sie takimi rzeczami zajmuje tylko chciałbym żeby był on możliwy do zastosowania w rożnych autkach czyli uniwersalny tak jak w gazie :)
Ale jak ktos z was ma jakis pomysl do probka 2,5 V6 to ja słucham
i dzieki za wszelik epodpowiedzi
pozdrawiam
Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

Co mozesz zrobic to jest,kupic mikrostyk i dac go na TB wiec kiedy tylko silnik jest na WOT to otwiera zawor i wtryskuje Nitrous,
http://www.probesport.com/n2o01.html
Cos takiego a co do Jetow do N20 to sa bardzo tanie cos okolo 10 zeta na polskie ....EBAY :wink:
95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
Gość

Post autor: Gość »

Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Najtańsza instalacja nitro na rynku

Post autor: Quaki »

Mam pewien komunikat dla osob ktore bylyby zainteresowane instalacja nitro otoz w najblizszym czasie najprawdopodobniej bede wypuszczal najtansza instalacje nitro na rynku.
Koszt uwaga 850zl (moze bedzie jeszcze nizszy ale nie wiem dokladnie musze przeliczyc wszystko)
Instalacja do samodzielnego montazu (bedzie instrukcja)
W sklad bedzie wchodzic wszystkie elemnety potrzebne do montazu instalacji nitro (bez butli o ktora trzeba zadbac samemu poiwiem gdzie i jak to zalatwic)
Dla klubowiczow 10% znizki
pozdrawiam
ps. daje to ogloszenie zeby zbadac rynek czy beda chetni i ilu
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Moze moze ale po wakacjach bym reflektował?! :roll:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Squad ma racje mi tez jest milo cie poznac
Co do twojego pytania coz bys chcial wiedziec moze masz jakies konkretne pytania bo jakos nie chce mi sie tlumaczyc ogulnych zasad dzialania podtlenku azotu te mozna znalezc na kazdej stronie dotyczacej instalacji podtlenku azotu instalacje sa wysokocisnieniowe czyli nie maja zadnych redutktorow itp potencjal do 100kM (gdyz taka srednicewew ma zawor N2O)
Co wchodzi w sklad suchy podtlenek
-zawor elektromagnetyczny N2O
-odpwoiednie przylacza
-dysze
-elektryka
do mokrego dochodzi jeszcze
-zawor elektromagnetyczny paliwa
-odpwoeidnie przylacza
Zestaw jest do samodzielnego montazu gdyz nie stac mnie na homologowanie takiego produktu (jakies 50tys-100tys zl) jednakze wszytskie elementy zestawu sa homologowane dlatego tez nie mam w standardzie butli gdyz jest ciezka a wysylanie jej poczta mija sie z celem podam adres gdzie mozna zamowic butle oraz adres firmy ktora butle wydzierżawia jesli ktos niechce kupowac
pozdrawiam
ps. jak sa jakies konkretne pytania to ja z checia odpowiem
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”