Strona 2 z 2

Re: Zakucie silnika

: 2010-09-25 12:35
autor: Bogdan9999
to logiczne ale ja przy uturbianiu tego silnika pomyślał bym o mocniejszych korbowodach seryjne śmiesznie wyglądają a co mówić o ich wytrzymałości.

Re: Zakucie silnika

: 2010-09-26 22:33
autor: adrian_seki
yyy - wiem nie znam się - ale jak może wyglądać inaczej korbowód? Podobno Probe 2,2 GT ma kute korbowody i wał korbowy z tego co gdzieś czytałem

Re: Zakucie silnika

: 2010-09-26 23:47
autor: Bogdan9999
hehe kute to złe określenie to wszystkie mają auta bo korbowody to odkuwka ale tu bardziej chodzi z jakich materiałów został dany element odlany i odkuty i jak jest solidny tz. jego grubość. Te w 2.5 V6 są śmieszne patyki w 2.2 gt są takiej grubości że można im zaufać 300 km zniosą. A jest ich 4 w przeciwieństwie do 2.5 V6 gdzie jest ich 6.

Re: Zakucie silnika

: 2010-10-13 17:27
autor: Krzysiek P
probe 2.2 gt na seryjnych gratach ile wytrzyma koni???
tak zeby silnik sie dobrze czuł (niemówie o skrajnych wartosciach)

Mam zamiar zakuć silnik ale niewiem czy jest sens (wiadomo jak by był zakuty to by była spokojna głowa ze sie niesypnie tak łatwo nawet z mniejszą mocą)
ale tak: największy problem- skrzynia i przedni napęd.
wiencej niz 300 koni z napędem na przód- mija sie z celem
skrzynia(dokładnie mechanizm różnicowy)- zesra sie odrazu
Bo gdybym zakówał silnik to wieksze moce mnie interesowały by niz 300KM ale jakby bez zakucia wytrzymywał jakotaką moc to bym se dał spokuj z tą ''kosztowną'' zabawą.
kompa mam do 15psi, odcinka 7300 obr. plus jakies tam modyfikacje by sie zrobiło,zeby było lepiej niz jest a zmienic mozna naprawde duzo średnimi kosztami plus turbo większe (chyba ze bendzie ładnie dmuchać to co tworze teraz z seryjnej, ale to sie okaże)
i cieszyc sie jazdą.

Re: Zakucie silnika

: 2010-10-13 20:33
autor: Bogdan9999
seryjne bebechy hmm powinny 220 -240 km trochę wytrzymać. Mówię tu o silniki złożonym na nowych elementach nie na wypracowanych 20 letnich.

Re: Zakucie silnika

: 2010-11-02 00:35
autor: mlody1921
Silnik żeby czuł się dobrze do 250 koni może przyjąć, w skrajnych wartościach korby poddały sie przy 310-320 kunia, skrzynia traktowana po ludzku znosci do 300 niutonometrów, potem sypią sie dwójka, trójka, żeby zadbac o trakcje LSD(wielkie koszta), zębatki na prostych zębach (wielkie koszta) i taka skrzynia radzi sobie z momentem 450 niutona i zapina naprawdę potężnie

A co do kosztów to zawsze cos wychodzi nie wiesz kiedy pęka 6 tyś zł 8 tyś zł

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-05 17:40
autor: Ozyryz
Witam może ktoś mi powiedzieć co kolwiek na temat części w tym linku z opisu wynika ze są to wzmocnione bebechy ale cena jest śmiesznie niska co wy na to?



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SBF-FORD ... 4cf3a97bd1

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-06 14:04
autor: RX
To nie jest zestaw do silników Mazdy, tylko do Forda "Fits FORD 302 blocks" czyli 302 cubic inch = 5.0 na rozwiercenie do 347 cubiców (cubic inch - cale szcześcienne).
Probe to firma która robi kute graty.
A ceny tak niskie są zupełnie normalne i to jest piękne w amerykańskich autach.
Do ryża nie dostaniesz za tyle dobrego dolotu :P

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:21
autor: Ozyryz
Kurde tak to jest jak się czyta bez zrozumienia szkoda w takim razie że do naszych nie ma takich tanich dziękuje za sprostowanie :cry:

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:23
autor: Pelot
Jest gotowy silnik zakuty do sprzedania. Po co kombinować?

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:25
autor: Ozyryz
Znowu?

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:27
autor: Pelot
Codziennie ktoś kupuje i sprzedaje zakute silniki. TO chleb powszedni.

A poważnie, to ciężko znaleźć kupca na taką zabawkę.

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:30
autor: Ozyryz
Powiesz mi coś więcej o tym silniku?

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:35
autor: Pelot
Ostatnio ci już pisałem, i rozmawialiśmy. Nie chcę wracać do rozmowy, z której nic nie wyniknie a ty na koniec powiesz, że chcesz same korby.

A takie zawracanie głowy z allegro nie wchodzi w rachubę :P

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-07 11:43
autor: Ozyryz
Wszyscy po mnie dziś krzyczą :p a tak na poważnie spytałem się tylko po to żeby dowiedzieć się jak ten silnik jest zrobiony i jaką cenę byś za niego chciał, zdaje sobie sprawy ile taki silnik kosztuje bo sam chciałbym to zrobić co zresztą też wiesz, ale gdyby cena była przystępna zresztą w chwili obecnej i tak albo musiał byś poczekać albo zgodzić się na raty czego pewnie nie zrobisz bo mnie nie znasz ale może dzięki temu że go opiszesz w tym temacie może się znajdzie jakiś kupiec.

Nie chce zaczynać żadnej kłótni czy wymiany niepotrzebnych zdań więc jeśli w jakiś sposób źle się wyraziłem bądź źle podchodzę do sprawy to przepraszam

Re: Zakucie silnika

: 2011-01-09 17:38
autor: mlody1921
Więc napisz konkrety:
1.Jakie korby
2.Tłoki
3.Pierścienie
4.Czy pompa oleju też Inna czy fabryka
5.Jakie panewki
6.Głowice KL czy KLZE
7.Jaka cena
8.Powód sprzedaży
9.Zdjęcia

Re: Zakucie silnika

: 2018-07-25 20:26
autor: Ozyryz
Mam takie drobne pytanie, wiecie może jakie tłoki ze seryjnego silnika podejdą do kl-a na korby kj tak żeby nie trzeba było rozwiercać sworznia tłoka czyli 21mm i średnica tłoka wychodziła 84.5mm a wysokość pułki tzn od górnej krawędzi sworznia do góry tłoka nie przekraczała 20mm ?. No i żeby strachu bara dmuchać nie było.
Aha co do średnicy tłoka to mógłby być delikatnie szerszy, tak żeby nie przekroczyć 1 szlifu. :)