probe 2 swap na jaki silnik?

lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Witajcie, posiadam probe 2.5 v 6 chcialbym osiagnac w nim 200km z tego co czytałem na forum z tego silnika jest ciężko wyrwać " troche koni"

Więc tu pytanie :

Jaki mocniejszy silnik będzie najlepiej pasowac do 2 GEN.?
chciałbym aby miał te 200km no jak bedzie niec wiecej sie nie obraze. Pewnie bedzie kup sobie KLZE - ciężko dostac ten silnik a po drugie pewnie z 5 tysiecy beda chcieli.
Czy Pasuje jakis motor od jakies mazdy czy forda majacy te 200-220km? Nie chcialbym aby mi pół auta trzeba by bylo spawac.

a JEŚLI NIE ma czegos takiego to czy jest możliwe wyciągnięcie z tego silnika coś kolo tych 200km bez jakis strasznych inwestycji?Posiadam 4 tys . Nie chce go uturbiac bo to bez sensu jest.

Nasz ma ok 7,5sek do 100 czy da sie zrobic ponizej 7? ok 6,5-6,8? często jeżdże na pas startowy mierze czasy oraz poganiam z innymi autkami, chcialbym co niektorych zaskoczyc.

Czy jest ktos w stanie mi pomoc?
Mialem okazje za 3,5TYS zakupic 200sx ale cos pukalo w silniku dlatego zdecydowalem sie na proba 2 a po za tym linia jest ponad czasowa i wyglada na drozszy samochod niz jest w rzeczywistosci. :D
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: 2Ya »

Kup KLZE :P
Nikt nic innego i lepszego nie wymyślił do tej pory,w stosunku cenowym do mocy ;)
Za 4 tys nie zawojujesz za bardzo z KL i tym bardziej bez uturbiania (no chyba że sam będziesz wszystko robił to koszty spadną).
Następna wada KL jest taka,że to bardzo delikatny motor i praktycznie całe "bebechy" musiałbyś zmienić na wytrzymalsze,by cokolwiek z niego więcej wycisnąć i cieszyć się tym motorem,a nie za jakiś czas wyrzucić na złom.
KLZE bodajże za 4 tys szło wyrwać spokojnie,ale nie jestem na bieżąco w tym temacie - zresztą sporo było o tym na forum,więc i tak Ci każą szukać :P
Po drugie w Probe sporym ograniczeniem jest skrzynia biegów,co do większych mocy i ich relatywnym przełożeniu na osiągi auta no i przedni napęd.
też klze to najrosądniejszy i najbardziej pragmatyczny wybór bez zbytnich komplikacji i obciążenia finansowego i masz na dzień dobry 200KM w zaokrągleniu,bez kombinacji i topienia kasy.
Tyle,ode mnie pokrótce,a sporo info znajdziesz na forum ;)

Domniemuje,że s13 chciałeś kupić z ca18det - jak już stuka,to na pewno panewa (bankowo 4 cylinder) to silnik złom,w sensie do remontu w najlepszej opcji i turbo też - ogólnie fajne auto,ale silniki delikatne,tak jak i sr20det w s14/a - trzeba o nie dbać i przestrzegać paru zasad,tak jak i w Probe mimo,że jest n/a.
Ale za to fajnie się jeździ nyskami,choć i Probe tak samo mimo całkiem innych silników i napędów,... się jeździ tymi autami .

Pzdr.
Obrazek
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Dziękuję kolego za odpowiedź, swojego czasu miałem probe 1 GT czarną potem sprzedalem i kupiłem stalową tez GT1 . Wszystko mi sie podobało w tym aucie nawet ta prosta linia ale deska rozdzielcza kąpletnie.

A nie można do 2,5gt włożyć tego silnika 2.2 turbo, jeśli chodzi o KLZE TO JAKIE ON TAM MA DANE TECHNICZNE?
JAKI SPRINT DO 100?
A CZY TEN SILNIK OD VOLVO S60 250KM WEJDZIE? JA MAM JESZCZE SWOJE ALE ROZBITE VOLVO S60 2.4 170KM MOZE Z NIEGO DA RADE?

CHCIALBYM COS MIEC WIECEJ MOCY W TYM AUTKU.

KLZE TO PRAKTYCZNIE NIE MA DO SPRZEDazy?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Romas »

skoro masz 2.5 175KM to po co ci 2.4 170KM od volwo??
przecież to bez sensu
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: 2Ya »

Pewnie i można,od 2.2gt,ale jakoś nikt tego się nie podjął,można włożyć diesla,można włożyć v8,można bi turbo,można zrobić napęd na tył lub cztery koła ale nikt chyba po 1 nie ma takiej kasy,na takie zabawy,a po 2 tyle samozaparcia :)
Bo o ile całą jedynkę w celu swapa można kupić za niewielkie pieniądze,to i trochę wiedzy oraz naprawdę samozaparcia do tego potrzeba,by temat okiełznać - w teoriach zawsze wszystko wygląda pięknie i ładnie,a później to albo pieniędzy brak albo mnożą się przeszkody po drodze i w rezultacie,nawet jak zabrniesz do ,któregoś momentu to potem kupisz albo inne auto albo czegoś nie skończysz,bo to i tamto .
Jak pieniądze nie są przeszkodą i masz samozaparcie i poczucie podołania swapowi na 2.2t to śmiało swapuj.
Co do danych KLZE to poszukaj na forum lub w sieci,bo ja z głowy nie pamiętam.
Np. tutaj:

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=8006

:D

Sporo info znajdziesz też na mazdaspeed,bo tam jest trochę zapaleńców klze.
Co do volvo to pewnie i tez można - wszystko można ale czy to się kalkuluje ;)
Dlatego KLZE wygrywa wyścig z tymi wszystkimi bardziej lub mniej fantastycznymi pomysłami swapów ;)
W giełdzie na forum był do sprzedania klze ,a poza tym zakup tego silnika to raczej jakiś mega problem nie jest.
A ,od kiedy Probe ma 175KM :) ?

pzdr.
Ostatnio zmieniony 2011-04-09 09:46 przez 2Ya, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Romas »

hehe pomyłka :oops: 165KM :P :mrgreen:
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Szukam danych tego KLZE - gdzies znalazłem ze KLZE ma 6,3 sek do 100km w mazdzie MX6 mozliwe?
roznica w zaokragleniu 40 km? i ponad 1 sek lepszy to mozliwe?


Czyli w kwocie 4 tys zł co moge zrobic sensownego co podniesie mi mocy tego silnika?

Żeby ta moc była zauważalna, bo troche nie wierze w takie rzeczy jak wywalenie katalizatora, stozek itp, to jest bezsensu.

A może turbo bez zakuwania silnika ? Z jakims mniejszym doladowaniem lub kompresor? Napewno jakas tam dodatkowa moc silnik powinien wytrzymac?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Romas »

jeśli chodzi o dolot kolektor wydechowy i np. kompa to daje sporo, jeśli ktoś to profesjonalnie zrobi i wylicz
ale turbo bez zakuwania tego silnika bym nie wstawiał bo za długo nie wytrzyma. ale decyzja jak zwykle nalezy do Ciebie
jak chzesz zaryzykować to nikt Ci tego nie zabroni :wink:
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Własnie chyba nikt nie próbował bez zakuwania silnika turbo wstawiać? Podkręcić tak na 0,4bar dało by rade? Taka operacja nie powinna wyniesc chyba wiecej jak 4 tys ?

Z auta jestem zadowolony ale tej mocy po 2-3 dniach mi mało wiem ze gdybym mial z 200km to juz bym nic do szczecia nie potrzebował... Kumpel ma Honde w Vtec 200km chciałbym z nim tym autem chociaz łeb w łeb iść.

PRObe auto piękne silnik super brzmi ale ta moc te 40 km mu dodac...
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Romas »

-- oryginalny post 2011-04-08 22:05 --

to w tych pieniądzach zrobisz pożadnie wydech dolot kompa+strojenie i bedzie git :wink:
a turbo to spore obciążenia dla tego silnika

-- dodano 2011-04-08 22:07 --

a co do Hondy to zauważ(o ile chodzi 0 sivica do 6gen) to jest 400kg prawie lżejsza
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Więc tak:

-planowanie głowicy, szlif cylindrow? da cos?
- virsy? auto leci mi od 4200 dostaje takiego kopa jakby sie jakies turbo zalaczalo a gdzies wyczytalem ze przy 3200 czy cos kolo tego powinien tez dostac kopniaka a nie ma nic takiego.

TEN dolot+ wydech co tu moze dac? do jakiej mocy bez turbo mozna dojsc? Chociaz do zblizonych wartosci KLZE?

A moze cos takiego jak soft turbo? cos ten silnik powinien wytrzymac, przeciez nie jest z plastiku... -o-|

Czy można w jakis sposob przez komputer podniesc moc? wycztalem to np."dla silników wolnossących ze względu na zasadę działania przyrost mocy to max 4% do 10%."

czyli w przypadku proba to ok 6,5 km mechanicznego + inne przyziemne modyfikacje i do tych 185km-190 mozna by dojsc?
jimmie
Posty: 38
Rejestracja: 2011-04-05 20:09
Samochód: Probe 93 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18905
Lokalizacja: Środa Śląska

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: jimmie »

Moim zdaniem nie oplaca sie bawic w wiekszy tunnig, do mocy 220 koni potrzebujesz juz innej skrzyni (wiem co mowie bo wlasnie mi sie rozleciala), poloski ci poleca zaraz po paru dniach zabawy :) a po drugie hamulce nie sa najlepsze na 165km a co dopiero na ponad 200, i jak to wszystko podliczysz to lepiej kupic samochod ktory ma seryjnie ponad 200 km i wszystkie mechanizmy do tego przystosowane, a tutaj zostaje ci zrobic lepszy dolot, wydech ze strumienica, moze jakas mala zmiana w kompie i auto powinno sie lepiej zbierac, chociaz seryjnie przeciez nie jest najgorzej chyba :D
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: 2Ya »

Soft turbo da rade ale motor musi być w dobrej kondycji - były tu na forum robione takie instalacje zarówno w v6 jak i r4 z lepszym lub gorszym sutkiem.
Nawet możesz kupić gotowy zestaw do uturbienia ,np:

http://www.cxracing.com/mm5/merchant.mv ... OIL-BOV-BC

http://speed-daddy.com/index.php/turbo- ... ze-v6.html

Tutaj na forum udzielał się kiedyś i zajmował tuningiem silników oraz uturbianiem ,niejaki "Kali" - poszukaj jego tematów i poczytaj.
Jedyne Probe v6 z turbo na forum ,to chyba tylko aktualnie te Kocurqa :

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=10636

,choć i kiedyś były inne też :

Tutaj masz pare tematów:

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=17687

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=6850

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=9626

http://ford-probe.net/forum/topics2/kom ... 414,30.htm

Opcja szukaj albo google i wszystkiego się dowiesz :D

W KLDE też można osiągnąć jakieś ciekawsze rezultaty w przyroście mocy,ale jest to ekonomicznie nieuzasadnione,mając możliwość wyboru takiego silnika jak KLZE.
Jakbyś nie liczył i przeliczał to klze ,zawsze wyjdzie najlepszą opcją ;)

Pozdro.
Obrazek
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Każdy mówi KLZE a gdzie dostane ten KLZE?

jAK ZDECYDUJE SIE NA ZMIANE SILNIKA NA KLZE to musze pewnie kompa, co tam jeszcze? skrzynia moze zostac ta cos jest?

Jesli chodzi o zmiane na inne auto, owszem kupuje jak opchne ten wrak mojego volvo s60-170km+ sekwencja(jeszcze pewnie ktos go naprawi- sprzedaje za 3750zl)
Jeśli kupie jakies auto to bardziej rodzinne moze Skoda Octavia 2006-07r a proba chce wyszykowac i stawic czola temu vtec w preludzie 94 rok.

Nawet przez chwile zastanawialem sie na zmiane na 1 GT ale 2 zawsze byla moim marzeniem bo jest piekna i pieknie brzmi te v6 pozatym probe 1GT MIALEM JUZ.

Poprostu kombinuje zeby miec cos kolo 190-200km w tym KLZE z checia bym wstawil ale nawet nie wiem gdzie tego szukac, wiekszosc to stare lub nie aktualne ogloszenia.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Romas »

#-o panie kolego jak myślisz ze w 5 minut znajdziesz lub ktoś ci znajdzie to KLZE to sie grubo mylisz.
niektórzy tego silnika szukają kilka miesiecy a nawet i dłużej.
musisz uzbroić sie w cierpliwość i szukać, zajrzyj też na mazdaspeed może tam ktoś ma.
nic na szybkiego bo jeszcze bardziej możesz spie#szyć ten samochód robiąc go na gwałt niżeli poprawić jego osiągi
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: S.H.A.R.K »

E tam przesadzacie z tym czasem poszukiwań ZE :) Jest jedna firma w Polsce która ściąga te silniki na bieżąco i to w całkiem dobrych pieniądzach.....
Obecnie mają kilka sztuk tych delikatnie słabszych z zakrzywionym kolektorem, więc jest w czym wybierać :D
Jednak silnik silnikiem, bo jeszcze trzeba doliczyć dużo wyższe koszta od samego silnika tj. (sprzęgło,rozrząd,oleje,płyny,przekładka + wystrojenie - no chyba że się na tym znasz to koszt przełożenia odpada) Dodatkowo w takim silniku może okazać się że stoją pierścienie bo przecież niekiedy te silniki leżakują nawet po kilka lat i w takim wypadku znowu dochodzą dodatkowe koszta. Jak widać na wszystkim trochę naleci....
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
lotnik2
Posty: 22
Rejestracja: 2011-04-05 21:04

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: lotnik2 »

Kolego S.H.A.R.K może podać nazwę tej firmy co zajmuje sie ściąganiem tych silników?
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: tom87dg »

jezeli szukasz klze masz u nas osobe na forum oto link http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=18679
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
korniszon1
Posty: 12
Rejestracja: 2012-06-20 20:13
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45

2.5v6 Duratec Swap

Post autor: korniszon1 »

Witam.

Czy ktoś, kiedyś myślał o włożeniu do Proba 2.5v6 z Couguara. Jest nowszy i na pewno mniej awaryjny. Ciekawi mnie czy podszedłby bez większych problemów.

Pozdro
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Bogdan9999 »

Dobry silnik w najlepszym stosunku cena moc/osiągi i późniejsza możliwość modyfikacji ? Tylko 1JZ-GTE, RB25-DET.
Inne to druty w które wpakujesz X kasy i dalej gówno masz. Ja gdybym nie zakuł FE3N już dawno siedziała by u mnie pod maska taka rzędówka odporna na pałowania itp. kupę dostępnych części za gorsze wkoło do modyfikacji i super osiągi i żywotność do tego dźwięk szczególnie RB25 DET to muzyka dla uszu.
http://www.youtube.com/watch?v=hmaVEMsJuAI
http://www.youtube.com/watch?v=99goCYwh ... re=related poezja
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: kris24v »

a ja kolego mogę Ci podpowiedzieć pewien silnik byc może mazda xedos, 2,3 miller 230km chyba, jeśli w xedosie siedzi gdzie były też 2.0 FS to podejrzewam że komory silnika będą podobne, sam myślałem o tym kiedyś trochę
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: MatiLP640 »

A ja mam inne pytanie, już kiedyś znalazłem Mazdę 626 GF MPS. Był tam silnik KL 2.5 V6 tyle że w biturbo i miała 280KM i chyba 393Nm jeżeli dobrze pamiętam plus napęd na 4 koła, nie wiem jak jest z dostępnością tego silnika ale pewnie gorzej niż KL-ZE ale pytanie czy takie coś w ogóle podejdzie? Niby to jest KL więc dzwon skrzyni powinien pasować więc kwestia napędu była by rozwiązana chociaż nie powiem, chętnie bym zrobił rzeźbę z napędem 4x4 ale musiałbym mieć wtedy praktycznie całe auto. Pytanie czy to w ogóle będzie pasować, czy trzeba by było przerabiać wszystko... wiedziałby ktoś coś na ten temat? Ewentualnie czy koś wie coś więcej na temat tego silnika, tzn czym się różnił od zwykłego KL...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Stig »

Z tego co mi wiadomo to był prototyp,wyszło kilka sztuk (podobno 5) na rynek japoński .... więc raczej tego nigdzie nie dostaniesz, a nawet jesli to podejrzewam że cena takiej mazdy mogłaby Cie niemile zaskoczyć :P
Ale nie zmienia to faktu że taki silnik to by było naprawdę coś w probku i gdyby te silniki były produkowane na szersza skale to pewnie by się wszyscy o nie zabijali teraz.
2.5 twin turbo robiłoby niezłe zamieszanie :P
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: MatiLP640 »

tak tez myslalem ze to raczej nie do dostania jest ale skoro byl on zrobiony na bazie naszego KL to moze a raczej na pewno idzie przerobic go na ten z tej mazdy. tylko pytanie co tam bylo ze bylo az tyle mocy? ogolnie z kompem nie ma problemu, mozna przeprogramowac, wgrac nowa mape i bedzie git tylko pytanie czym procz dwoch turbin sie roznil no i czy to bylo zwykle KL czy KLZE, domyslam sie ze tez byl zakuty i mial inny osprzet i wlasnie o to chodzi, szukalem ale nie moglem znalezc ,moze ktos wiedzialby co i jak...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: probe 2 swap na jaki silnik?

Post autor: Stig »

To był KL-ZE i na pewno miał inne korby bo zwykłe KL-ZE obróciłoby panewe po kilkudzisieciu tysicach juz z jedną turbiną a co mowa z dwiema :P
ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”