Witam czy wkładając tłoki i wałek ssący z silnika FS-ZE będę musiał kombinować coś z komputerem ?? Ze ma ostrzejszy wałek ssący i większy stopień sprężania, reszta to samo jak normalny Fs. Ktoś wie czy może same wtryski z tego silnika by załagodziły problemy ??
Pozdrawiam
Silnik FS-ZE wałek i tłoki a ECU
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Silnik FS-ZE wałek i tłoki a ECU
Probe to nie samochód, to styl życia...
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Silnik FS-ZE wałek i tłoki a ECU
Poczytaj sobie temat mojego auta to bedziesz wszysto wiedzial (od strony 52 sie zaczyna zabawa z fs-ze)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... start=1020
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... start=1020
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Silnik FS-ZE wałek i tłoki a ECU
Czytałem to wszystko, ale robiłeś jeszcze obróbkę głowicy itp dużo innych rzeczy a mi chodzi po prostu prostą podmiankę zrobić
Probe to nie samochód, to styl życia...
Re: Silnik FS-ZE wałek i tłoki a ECU
Ja mam silnik z głowicą oznaczoną fs9, inny wałek ssący i tłoki. Autko jeździ , jest na dotarciu. Aparat zapłonowy jest z probka, po prostu wywiercona dziura w głowicy i zmieniony wałek z zębatką. Nic z ecu nie kombinowałem.