Obniżanie zawieszenia

Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: pawlacz »

Obniżenie vogtlandów o 35mm było względem 2.5?
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: S.H.A.R.K »

Tak siadają niżej od 2.5
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: pawlacz »

To teraz pytanie za 100 punktów:
Czy ktoś po założeniu sprężyn obniżających doświadczył takiego efektu, że gdy samochód stoi na podnośniku to tylne sprężyny są "luźne"? Z przodu sztywno siedzą, tylko z tyłu są luźne. Tak jakby amortyzator był za długi. Oczywiście widoczne jest to tylko, gdy samochód jest na podnośniku i koła luźno zwisają. Niby jest to tylko na warsztacie, bo normalnie po spuszczeniu wszystko się układa, ale mimo wszystko chyba tak nie powinno być.
Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: wuka »

Coś masz nie ten teges. I później sprężyny spokojnie wracają na swoje miejsce?? Przecież normalnie ciężko jest je założyć na amor.
Obrazek
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Romas »

Progresywne obniżające tak mogą mieć :wink:
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Prezes5G19 »

Ja mam ory sprężyny i amorki Monroe od prawie 2 lat i też mam luźne sprężyny przy podniesionym tyle. Dołączam się do tematu tym bardziej że chcę założyć sprężynę od V6 a sam nie bardzo wiem czy tak powinno być. Amorki były dedykowane dla PROBE II
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: infernoblade »

Ktoś podpowie gdzie najlepiej kupić gwint w Polsce? Zmieszczę się w kwocie 3.000 ?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Sallmo »

No raczej nie chyba że używkę. Na MSpeed było zawieszenie D2 Racing za 3700 (do negocjacji) ale 2 amory były do wymiany - kpl. był od MX6 . Za 3k to jest np. K.A.W http://www.kaw-fahrwerke.de/de/ford-pro ... 050-2.html Kupiłem ale jeszcze nie założyłem , wiec poza dobrym wrażeniem, technicznie się nie wypowiem.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Romas »

tyle że ten KAW to nie gwint :)
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Sallmo »

No to przecież każdy wie, napisałem tylko na co starczy 3k a Ty się znów czepiasz szczegółów :P
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Romas »

bo diabeł tkwi w szczegółach :twisted:
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Stig »

W Polsce sie nie kupi gwintu do dwojki, wiem bo pytalem w kazdym mozliwym sklepie :P tylko Usa albo z Niemiec ale w Niemczech taka przyjemnosc 1200 euro a w Stanach 1000 dolcow plus przesylka i ewentualne clo
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: cuba27 »

Ewentualnie można wyrzeźbić customa golf+astra mieszcząc się w 1000zł
Obrazek
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: LukaszProbe »

Panowie zna ktoś te sprężyny? Dobre są? Zastanawiam się nad ich zakupem oczywiście -35mm ;)
Załączniki
20160302_192849.jpeg
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: cuba27 »

Chyba to low budget jak mtsy i im podobne. Byłem po części u gościa co w swoim miał je założone i mówił, że fajnie siedziało ale nie widziałem
Obrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: KrecioPL »

Taaaaa to to samo co MTS-y, MSTechnik i Jamex. Owszem, -35 jet ale sprężyna straszny beton.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: cuba27 »

Ja strasznego betonu w MTS nie odczułem ale to może przez grube opony lub nowe amorki. Tak czy inaczej beton to dopiero zaznam na gwincie
Obrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: KrecioPL »

Amor wziąłeś gazowe czy olejaki?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: cuba27 »

Gazowe Tokico, rok dojazdów do pracy i mimo twardych sprężyn nadal sprawne
Obrazek
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-03-08 10:07 --

Mam na sprzedaż sprężyny do probe z allegro za całe 400 zł kupione ale już zajęte mogę sprzedać w cenie darmo jak ktoś chciał by poczuć ta twarda moc

-- dodano 2016-03-08 10:09 --

Tylko są one do piaskowania i malowania
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: LukaszProbe »

Poszlo pw
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: infernoblade »

Szukając gwintu w Polsce otrzymałem takie oferty, jakby ktoś był zainteresowany mogę podać namiary :

1) BC Racing (do MX-6), z przednimi górnymi camberami, z regulacją tłumienia, w cenie 4350 zł + koszt przesyłki

2) KW Variant 3 (do Probe), osobna regulacja siły odbicia i dobicia amortyzatorów, w cenie 7000 zł

3) BC Racing, z regulacją tłumienia, amortyzatory typu monotube, z przednimi camberami, w cenie 5670 zł
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: MatiLP640 »

Dzizus! 5 kafli za gwint do Probe? Masakra! Nie wiem moze to przez to ze w innym kraju mieszkam ale kurde 5 tys za gwint? Przy takich zarobkach? Ja nie moge... Az plakac sie chce :/ tak czy siak ja bym bral 3 wersje ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Stig »

Ktos cos slyszal o jakosci Bc Racing? Jakiej to jest produkcji? Tajwan jak K-Sport i D2 ?
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: MatiLP640 »

No tutaj BC jest uwazana za jadna z najlepszych firm jakie sa dostepne, duzo ludzi ma zalozone goldy od BC ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”