kopulka do KL01.

waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

Mam pytanko,ktos rozkminil juz moze od czego pasuje kopulka do KL01 tak zeby byl kominek na cewke zewnetrzna czy nadal pozostaje drutowanie?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Romas »

A po grzyba Ci cewka zewnętrzna? nie można zrobić jak fabryka przykazała?
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

yyy hmmm fabryczna cewka po roku juz jest do wymiany a dodatkowo nawet ori juz nie wyrabia.Iskra jest za slaba na wysokich obrotach.Stad wpada zewnetrzna porzadna z porzadnym modulem.A nie chce tez sie bawic w edisa,bo nie he
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Sallmo »

To dział Tuning Romans :) a koledze chodzi zapewne o cewkę zewnętrzna 6 (każdy cylinder osobno), sam szukałem kopułki która by pasowała - ale chyba pozostaje "żeżba". Cewkę (każdy cylinder osobno oczywiście) pod silnik Kl/KLZE znalazłem jak byś potrzebował namiary , to dawaj na PW
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

no wlasnie do KLa szukam.Musze profil zmienic heh
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Romas »

jeśli chodzi o cewkę osobno na każdy cylinder to ok, ale nie wierzę w to że nowa wytrzymuje tak krótko... coś musi ci nie banglać albo kijowe cewki.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

no nie do konca 6cewek ale grunt,zeby nie bylo w srodku.Nowa wytrzymuje duzo dluzej ale po roku ma juz ok.70% sprawnosci a nie o to chodzi.Tymbardziej,ze troche inaczej u mnie to chodzi,wiecej paliwa,wiecej powietrza no i warunki musze uzyskac idealne,bo na wiosne samobojstwo popelniam czyli proba przebicia 300km w NA+nitro na seryjnych patykowatych korbach.Juz w tym momencie tyle powietrza wpada do silnika,ze wychodzi poza skale pracy fabrycznego ecu też cos tam potrzebuje tej iskry.Tymbardziej,ze ori cewka wali ok.25kV a dragowe 45-50kV wiec hmmm
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Sallmo »

Nie no gratulację pomysłu i odwagi, może korby od Millera mazdy -grubsze i szersze 3/4,5mm na allegratach znajdziesz po 100/150 tyle że tulejować pod sworzeń trzeba.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

korby wiadomo,wleca kiedys.Najpierw trzeba sie przekonac ile seryjne patyki zniosa.Ja jestem tego zdania,ze silnik to rzecz nabyta a ten mam z 3lata wiec mi go juz nie szkoda,a nawet mnie cisnie,zeby cos kolejnego zbudowac ale raczej juz nie Kseria heh.Valka za droga do tjuningu i przyrosty za male.Racze w silniki nissana trzeba uderzyc
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Romas »

To jak szlak trafi ci silnik chętnie kupię osprzęt :mrgreen:
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

Taa ten juz kracze haha.Jak dobrze piz.nie to nie bedzie co zbierac haha.Z osprzetu KL to tam tylko aparat i czujnik vr jest ha.Ew.glowice ale one tylko z moim kolektorem pasuja.Ogolnie to mega niewdzieczna jest kseria.Naklad pracy wpakowany mega a i tak nic szybkiego z tego nie bedzie.Nawet na big T kumpel max.400km zrobil wiec w NA to jest jak dlubanie w kiblu.ehh
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: kopulka do KL01.

Post autor: Romas »

A to ty w NA go dłubiesz? i chcesz żeby 300 pękło? :shock: życzę powodzenia, bo jak dla mnie to raczej nie realne no chyba że NOS jest tu grany.
Ja myślałem że w T się bawisz to jakieś graty by mi się przydały :wink:
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: kopulka do KL01.

Post autor: waldii »

Zgodnie z opisem KL + instalacja ZEX ha.Tak total w NA no by sie dalo ale kasa meega,bo konie w na mega drogie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”