Podniesienie mocy 2,5 V6

Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Podniesienie mocy 2,5 V6

Post autor: Dziki Beduin »

Mam pytanie czy bawił się ktoś wałkami rozrządu aby podnieść moc w probe lub w takim silniku? Gdzie ewentualnie dostać itp.
Pozdro. :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Podniesienie mocy 2,5 V6

Post autor: Romas »

powiem tak najpierw doprowadź swój silnik do serii i dopiero jak ci będzie mało myśl o podnoszeniu mocy, no chyba że masz zdrowy silnik, patrzyłeś kompresję? hamowałeś go?
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Podniesienie mocy 2,5 V6

Post autor: Dziki Beduin »

Romas pisze:powiem tak najpierw doprowadź swój silnik do serii i dopiero jak ci będzie mało myśl o podnoszeniu mocy, no chyba że masz zdrowy silnik, patrzyłeś kompresję? hamowałeś go?
Jeszcze nie ,na wiosnę go sprawdzę na hamowni.
Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 145
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Podniesienie mocy 2,5 V6

Post autor: MajinSky »

Hej a ja mam pytanie z ciekawości co myślicie o chip tuningu od mazdy mx-6

http://allegro.pl/chiptuning-mazda-mx-6 ... 22274.html

tutaj chip do silnika KL-DE

jest też cyfrowy chip do silników KL-ZE

Od razu piszę, że to tylko z ciekawości (najpierw muszę wycieki zlikwidować i przywrócić seryjną moc).
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Podniesienie mocy 2,5 V6

Post autor: Romas »

Nic Ci to nie da, lepiej wrzucić det 3 i poprawić seryjne mapy na hamowni
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”