Piggyback 2,5 V6

Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Piggyback 2,5 V6

Post autor: UkI »

Witam
czy ktos orientuje sie czy taki piggy da rade zamontowac w probku 2,5 i czy beda z tego jakies kucyki czy nie ma sie co bawic??
A tak wogule to jakie podstawowe modyfikacje mozna zastosowac zeby troche tych kuni przybylo??
pozdrawiam
Probe II 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
http://www.perfectpower.com

Jak najbardziej mozna, ale bez odpowiednich pomiarow mozesz sobie tylko zaszkodzic.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:12 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Ok. Quaki
To w takim razie co na poczatek??
Jakis kompresor? Slyszalem o jakims elektrycznym turbo, co to jest??
pozdrawiam
Probe II 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

UkI pisze:Ok. Quaki
To w takim razie co na poczatek??
Jakis kompresor? Slyszalem o jakims elektrycznym turbo, co to jest??
pozdrawiam
TURBO MAAAN 8)
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:13 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Gość

Post autor: Gość »

Mozesz Quaki napisac cos na temat swoich planow do podtlenku!z jakiej firmy?ile konikow ci to da?jaki koszt?tez mam zamiar cos zrobic przy swojej dwolitrowce!
Gość

Post autor: Gość »

Quaki pisze:Greyg czemu zaszkodzic jesli podlaczy i nie bedzie stroil to tak jakby nic nie zrobil tylko wyda pieniadze. Tuning elektroniczny autek wolnossacych jest maloefektywny i bardzo kosztowny . Bez turbinki lub innych powaznych przerobek nie warto samego piggybacka wstawiac wg. mnie
Pozdrawiam
W linkach, ktore podalem mozna sie doczytac dlaczego konieczne jest odpowiednie zestrojenie, wiec nie bede o tym klepal. W przypadku KL V6 bez wiekszych modyfikacji dolotu i wydechu przyrost jest okolo 8-10%.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:14 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Gość

Post autor: Gość »

Quaki pisze:Greyg nie zrozumiales mnie oczywiscie ze aby uzyskac efekty dzialania piggybacka trzeba go zestroic ale jesli tylko go podlaczysz i nic nie ruszysz to on jest czysty i nie zmienia w zaden sposob parametrow (tak bylo z SMT5 z ktorym mialem juz do czynienia jak jest z nastepcami nie wiem ale chyba tak samo)
no tak, tylko po co go wtedy zakladac :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”