Obnicha - poradźcie

adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: adrian_seki »

Ja kupiłem auto lekko ponad pół roku temu jak większość chyba wie. Po pierwszym własnym przeglądzie po kilku dniach dowiedziałem się że tam było parę idiotycznych pomyłek jak np odkręcony zacisk hamulca tylnego - no ale pomińmy. Byłem u znajomego na przeglądzie i miałem wywalony amortyzator tylni (czytaj - nie trzymał już). Więc kupiłem używkę drugą niby od takiego samego też czarna. Okazało się że po obu stronach sprężyny mam połamane (ok 15cm końcówki są w gumie i leżą obok na amortyzatorze) - Ten co kupiłem używkę nie miała tego i auto stoi mi jedną stroną ok 0,5-1cm wyżej niż druga :D

Pojadę na przegląd i najpierw się będę maglownicą przejmował dopiero pomyślę o sprężynach jak amory będą trzymały. A z przodu znowu mam jednego niebieskiego a drugiego czarnego :D
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: mysz »

Koledzy, prośba taka:
polećcie mi jakieś dobre sprężyny obniżające(tylko, żeby nie trzeba było ściągać z usa/niemcowni etc.), bo po założeniu kół 18" zrobił mi się suv z probka :mrgreen: .
Miałem kupować mts/jamexy, ale może coś lepszego zaproponujecie ;)

Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: -michal- »

mysz pisze:Miałem kupować mts/jamexy, ale może coś lepszego zaproponujecie ;)
Taka mała uwaga odnośnie tanich mtsów czy też jamexów. Jest sporo opinii negatywnych o tych sprężynach, wielu skarżyło się, że nie ma żadnej różnicy w obniżeniu po zastosowania owych sprężyn. Sam też na nie narzekałem, ale zajrzałem w szczelinkę między błotnikiem a kołem, i okazało się, że sprężyny ugięły się do tego stopnia, że wszystko wspierało się na gumowych odbojach, które tym samym nie dawały usiąść niżej :)
Zatem jakby ktoś w przyszłości zakładał mtsy albo jamexy, to niech zwróci uwagę na wysokość odbojów (ja swoje przyciąłem do wysokości 30mm i faktycznie zawieszenie znacznie się obniżyło w stosunku do wysokości na zwykłych sprężynach).
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”