Obnicha - poradźcie
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Obnicha - poradźcie
Hejloł !
Mam probe - lemik
Chcialbyl troszeczke obnizyc swojego probcia ale nie chce wydawac na to fortuny. Badziewne tuleje tez odpadaja. Co myslicie o tym zeby np uciac jeden zwoj sprezyny? Jakie beda tego konsekwencje? Czy moze na tym ucierpiec regulacja zawieszenia? albo inne czesci? Kumpel tak zrobil w hondzie prelude i ma spoko. Twardo , skacze na dziurach, ale da sie przezyc...
Co o tym myslicie?
Dzieki za wasze wskazowki
Mam probe - lemik
Chcialbyl troszeczke obnizyc swojego probcia ale nie chce wydawac na to fortuny. Badziewne tuleje tez odpadaja. Co myslicie o tym zeby np uciac jeden zwoj sprezyny? Jakie beda tego konsekwencje? Czy moze na tym ucierpiec regulacja zawieszenia? albo inne czesci? Kumpel tak zrobil w hondzie prelude i ma spoko. Twardo , skacze na dziurach, ale da sie przezyc...
Co o tym myslicie?
Dzieki za wasze wskazowki
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
I tak będzie stał wysoko. Ja wczoraj założyłem sprężyny niższe o 7cm i nie usiadł ani trochę. Musiałbyś jeszcze z amortyzatorem kombinować. Ja aż tak bardzo nie chcę mieć niższego autka . Dodam, że nowa sprężyna była nawet miększa od starej a i tak nie stał niżej.
Ostatnio zmieniony 2005-03-04 22:32 przez Maciucha, łącznie zmieniany 1 raz.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
bo hondziarze to idioci, mają różne głupie pomysły, jeśli samochód ma tylko wyglądać to tnij, Twoja sprawa. Ale samochód powinien być bezpieczny. Jeśli obetniesz sprężyny to dojdzie do tego że może ci gdzieś obcierać koło.
A jak masz zamiar zrobić pożądnie to niestety ale 700zł trza wydać na komplet np. Lsiofors'ów, 4cm w dół dają (progresy).
A jak masz zamiar zrobić pożądnie to niestety ale 700zł trza wydać na komplet np. Lsiofors'ów, 4cm w dół dają (progresy).
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Brawo . Mam pomysł jak to zrobić tanio i dobrze .
Najpierw tanio tniemy sprężyny w połowie i stwierdzamy że 8 powstałych sprężynek jest zbyt krótkich. Potem dobrze maszerujemy do sklepu (może kumpel od Hondy się zlituje i podwiezie) i kupujemy progresy .
Najpierw tanio tniemy sprężyny w połowie i stwierdzamy że 8 powstałych sprężynek jest zbyt krótkich. Potem dobrze maszerujemy do sklepu (może kumpel od Hondy się zlituje i podwiezie) i kupujemy progresy .
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
A ja mam namiar na gościa, który współpracuje z firmą robiącą sprężyny na zamówienie (pod konkretny model, o właściwościach jakie sobie klient chce...). Kupiłem u niego obniżające o 2cm, a i tak auto stoi wysoko, bo trzeba brać pod uwagę to, że stare są jednak trochę zgniecione... I nie jest drogi...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
jak chcesz to ja niedawno wymienialem sprezyny z tylu i zostaly mi dwie ... o jakies pol zwoju(okolo 2cm wysokosci)--moge ci sprzezedac za stowke ---hheheh-slyszalem jeszcze o metodzie rozhartowania sprezyn obnizenia i ponownego zahartowania -robia to w zakladach gdzie regeneruja sprezyny i jest niedrogo ale nie wiem jak to potem sie sprawuje bo ja tego nigdy nie robilem
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
Qrcze widze ze nie mozna tu przeklinac...hehehe tam gdzie te kropeczki sa w tym poscie wyzej to chodzilo mi o to ze mi je ucielo tzn pekly na koncu ---aha dodam jeszcze ze jak utniesz ta sprezyne to zeczywiscie sie obnizy ale moze to spowodowac ze bedziesz mial stuki na jakichs dziurach bo oryginalnie sprezyna jest zakonczona poziomo a nie pod katem tak zeby przylegala na calej dlugosci zwoju do tego gniazda w amortyzatorze--musialbyc ja nagiac na koncach--oczywiscie nie sam tylko w warsztacie albo gdzies gdzie maja piece na jakies 2000st
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Jest na to lekarstwo, obciąć płaską cześć, wyciąć jeszcze dwa zwoje i dospawać z powrotem płaską część , z pewnością bedzie dobrze, trzymać.kicur pisze:aha dodam jeszcze ze jak utniesz ta sprezyne to zeczywiscie sie obnizy ale moze to spowodowac ze bedziesz mial stuki na jakichs dziurach bo oryginalnie sprezyna jest zakonczona poziomo a nie pod katem tak zeby przylegala na calej dlugosci zwoju do tego gniazda w amortyzatorze--musialbyc ja nagiac na koncach--oczywiscie nie sam tylko w warsztacie albo gdzies gdzie maja piece na jakies 2000st
no co jak chszanić robote to po całości - cięte i spawane
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Drzymek - Qrna Drzymek!!!
Czyś Ty na głowę upadł???
Jak można ciąć sprężyny???
Jeszcze powiedz,że będziesz na naszych drogach licznik przekręcał
z takimi wynalazkami.
Z całym szacunkiem stary,ale wolałbym sobie spluwę kupić i strzelić w gardziołko(przynajmniej mniejsze prawdopodobieństwo,że doprowadzę się bezmyślnie do kalectwa)
Pozdrawiam i liczę,że wybiliśmy Ci to z głowy.
Czyś Ty na głowę upadł???
Jak można ciąć sprężyny???
Jeszcze powiedz,że będziesz na naszych drogach licznik przekręcał
z takimi wynalazkami.
Z całym szacunkiem stary,ale wolałbym sobie spluwę kupić i strzelić w gardziołko(przynajmniej mniejsze prawdopodobieństwo,że doprowadzę się bezmyślnie do kalectwa)
Pozdrawiam i liczę,że wybiliśmy Ci to z głowy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Toscie po mnie przejechali panowie na pelnym turbo i to nie raz...
No ale coz , za glupote sie placi i to slono
Pomysl ze sprezynami wydmuchalo mi juz z glowy
Tylko chcialbym przod miec troszeczke (tak ze 2-3 centy by wystarczyly) nizej niz tyl...
A wy mnie jeszcze dobijacie mowiac ze nawet po wymianie sprezyn na krotsze probiaczek nie bardzo chce sie obnizac
No ale coz , za glupote sie placi i to slono
Pomysl ze sprezynami wydmuchalo mi juz z glowy
Tylko chcialbym przod miec troszeczke (tak ze 2-3 centy by wystarczyly) nizej niz tyl...
A wy mnie jeszcze dobijacie mowiac ze nawet po wymianie sprezyn na krotsze probiaczek nie bardzo chce sie obnizac
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Powaga. Przód jest na tyle lekki, że nawet krótsza (u mnie o 7cm) i trochę delikatniejsza sprężyna wysuwała amortyzator na tę samą wysokość, czyli do oporu. Rozwiązaniem byłoby zastosowanie innego amorka - spore koszty i problem w doborze, albo co mi się najbardziej podoba wpakowanie pod maską 2.5 V6, który jako cięższy skutecznie obniży przód :D:D (nie skaczcie tylko po mnie) wszystko da się zrobić. Kwestia włożonej pracy i kasy...Drzymek pisze:Toscie po mnie przejechali panowie na pelnym turbo i to nie raz...
No ale coz , za glupote sie placi i to slono
Pomysl ze sprezynami wydmuchalo mi juz z glowy
Tylko chcialbym przod miec troszeczke (tak ze 2-3 centy by wystarczyly) nizej niz tyl...
A wy mnie jeszcze dobijacie mowiac ze nawet po wymianie sprezyn na krotsze probiaczek nie bardzo chce sie obnizac
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Albo wlozenie drugiej turbosprezarkiRozwiązaniem byłoby zastosowanie innego amorka - spore koszty i problem w doborze, albo co mi się najbardziej podoba wpakowanie pod maską 2.5 V6, który jako cięższy skutecznie obniży przód (nie skaczcie tylko po mnie) wszystko da się zrobić. Kwestia włożonej pracy i kasy...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jest sposób. Zmierz pojemność bagażnika i zdecyduj, ile możesz poświęcić, skocz na jakiś jarmark, dorwij klienta z balonikami, kup tyle, ile wymierzyłeś i zapakuj do tyłu. Tylko odepnij linkę zwalniającą zamek, żeby przypadkiem nie stracić całego tuningu. A i upewnij się, że napełnione helem, bo powietrze możesz wozić taniej bez baloników...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Cześć
Dzisiaj znalazłem gościa który oferuje mi sprężyny do Probe I 2.2 GT na przód które obniżą auto o 50 mm za 280 zł za dwie sztuki !!! I zapewnia mnie że napewno obniżą auto o te 40-50 mm (stara sprężyna może być uklepana) Co o tym sądzicie obniżą samochód czy nie ???? Z tego co wyczytałem na tym poście to któryś z klubowiczów założył sprężyny krótsze o 70 mm i auto nie obniżyło sie ani troche !!! Ale na krótszych sprężynach powinien pójść w dół (tłoczysko amortyzatora poprostu bardziej wejdzie w amortyzator) jak to z tym jest ???????
Dzisiaj znalazłem gościa który oferuje mi sprężyny do Probe I 2.2 GT na przód które obniżą auto o 50 mm za 280 zł za dwie sztuki !!! I zapewnia mnie że napewno obniżą auto o te 40-50 mm (stara sprężyna może być uklepana) Co o tym sądzicie obniżą samochód czy nie ???? Z tego co wyczytałem na tym poście to któryś z klubowiczów założył sprężyny krótsze o 70 mm i auto nie obniżyło sie ani troche !!! Ale na krótszych sprężynach powinien pójść w dół (tłoczysko amortyzatora poprostu bardziej wejdzie w amortyzator) jak to z tym jest ???????
561zł http://www.2fast.pl/index.php?dzial=sprez
Ale ponoć kiepskie te sprężyny są, najtańsze włoskie barachło.
Seryjne spręzyny mogą być ubite i najprawdopodobniej z tyłu masz ubite bo one się dość szybko ubijają. więc po założeniu takich sprężyn może nie być różnicy z tyłu. Na pewno będzie twardszy.
Ale ponoć kiepskie te sprężyny są, najtańsze włoskie barachło.
Seryjne spręzyny mogą być ubite i najprawdopodobniej z tyłu masz ubite bo one się dość szybko ubijają. więc po założeniu takich sprężyn może nie być różnicy z tyłu. Na pewno będzie twardszy.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz