Obnicha - poradźcie

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro pisze:Ja mam 17" z profilem 45
to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35 :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Ja od roku jezdze na jamexsach i jestem zadowolony tym bardziej ze ja te sprezyny mam przycięte jeszcze .kółka mam 17stki z profilem 50.I wszystko miesci sie na styk :)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

sawmaster pisze:złe opinie czytałem o Jamexach
Chcesz wydać kasę na H&R nie ma problemu.
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro napisał(a):
Ja mam 17" z profilem 45

to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35


30 tyś na jamexach :shock: chyba dobrze wybrałem :P
U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić :twisted:
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Astro pisze:
sawmaster pisze: U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić :twisted:
Jak to co :twisted: szlifiere do reki i uciąć jednego zwoja :wink: moj spadl 5cm
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Chcecie się pozabijać na drzewach proszę bardzo.
Widać z tego miejsca zaczyna się robić tandeta i calibra team. Cięcie sprężyn i tym podobne.
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Ludzie, bez przesady, szlifiera i cięcie zwoi to najgorszy możliwy sposób, naprawdę szkoda Wam nawet te 350zł na Jemexy??

Tak jak Sqad napisał, można się pozabijać.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Kędziorek - czytaj :P :P Ja mam Jamexy i siadło 2 a nie 3,5 :P
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

To wcale nie znaczy, że lepiej obciąć :P
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Zgadza się, ale nadal nie wiem co zrobić żeby było niżej :roll:
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Widziałem pewien sposób w TV. Gościu ścisnął sprężynę na prasie i ją rozgrzał palnikiem. Sprężyna się odkształciła i faktycznie samochód stał niżej, ale nie wiem jak jest wtedy z charakterystyką ugięcia takiej sprężyny. Czy jest ona sztywniejsza i jak się zmienia jej progresywność ścisku.

Samochód usiadł Ci 2cm dlatego że fabryczne sprężyny z upływem lat straciły troszkę na swojej sztywności i same się obniżyły. Na chłopski rozum możesz bardzo mocno skręcić klamrami sprężynę tak żeby samochód dotykał ziemi podwoziem i pozostawić tak na tydzień. Potem jak zdejmiesz klamry to być może sprężyna będzie troszkę bardziej ściśnięta niż jak była fabrycznie wypuszczona i jej wyjściowa pozycja będzie bardziej skompresowana. To są tylko moje rozważania, nie poparte żadnym konkretnym przykładem. Ale zastanówcie się co dzieje się ze sprężyną od długopisu którą całkowicie ściśniecie...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

Drzymku, zebys zostawil tak scisnieta sprezyne moze na pare miesiecy to by sie odkrztalcila, ale po tygodniu to wątpie...


obcinanie sprezyn - mogdy w życiu!!

a po co wy w ogóle chcecie tak obnizac autko?? przecież to nic ani fajnego ani miłego :P :P :twisted:
Ostatnio zmieniony 2008-06-13 23:19 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Drzymek ktoś kiedyś mi wspominał ze w maluchu sprężyny związywali paskami se skóry i startowali w rajdach. Paski czasem pękały i sprężyna wracała do swojej poprzedniej postaci (takie gwintowane zawieszenie w PRL'u). Myślałem że jest jakiś bardziej "profesjonalny" sposób na obniżenie zawieszenia. :roll: Ale coś mi się zdaje ze bez gwintowanego zawieszenia to nie uzyskam tego co chcę :twisted:
a po co wy wogole chcecie tak obnizac autko?? przecierz to nic ani fajnego ani miłego
odezwał się ten co mu auto nie robi za glebogryzarkę :lol: :lol:
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

ja mam obciete ale NIE normalne sprezyny tylko te jamexsy obciąłem je zaraz po zakupie bo niestety za wyskoko tez stał :wink:
Ostatnio zmieniony 2008-06-15 11:33 przez guciek, łącznie zmieniany 2 razy.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Lubisz to suko, rżnij mnie :lol:
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Piłeś coś czy ktoś się na konto włamał? :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

a po co je ciąć, mój opadł na glebe tak, że nie da się już niżej :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

WOW :shock: tuning full profeska widze :roll:
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Co wy chcecie od chłopaka przecież wykazał się wiedzą i zdolnościami manualnymi prawdziwego tjunera. To wymaga więcej pracy niż kupienie od razu niższych sprężyn. :D

Chyba sam zacznę produkować sprężyny obniżające :mrgreen:
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle :twisted:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle

Ja swoje zostawiłem na zimę :P zmienię koła na zimowe to od razu zmienię też sprężyny na zimowe i zimowy olej :twisted: Nie polecam pozbywania się działających części :P
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
isladelmorte
Posty: 1
Rejestracja: 2008-06-07 21:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: isladelmorte »

Witam!
Ma ktoś może sprężynki "MTS Technik" i może coś o nich powiedzieć, czy są dobre, bo o jamexach się już naczytałem a znalazłem te i może będą lepsze
http://www.venom24.pl/ford-probe-25v6-3 ... Csid=27707
2.0 16v 94r
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Sqad pisze:Lubisz to suko, rżnij mnie :lol:
hehehhe widze miłosnika dobrego kina :lol: :1111_ok:

Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat :wink:
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
kowal-szeryf
Posty: 47
Rejestracja: 2008-03-21 19:15
Samochód: Blue SE`95 2,0 ; Legacy Turbo 92
Lokalizacja: Gdynia

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: kowal-szeryf »

Z tańszej półki słyszałem o JAMEXach i MTS, zamierzam tez obniżyć ...Co polecicie?
Pozdr
Kowal-szeryf
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: Dee Jay »

Jamex i MTS to ta sama firma która swoje wyroby sprzedaje pod 2 nazwami. Nie ma znaczenia które kupisz bo będziesz miał tylko pudełko z innym napisem. Co do opinii to poczytaj na tej samej stronie temat o obniżaniu. Tam jest wszystko opisane. Nie polecam nikomu.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
wazir
Posty: 71
Rejestracja: 2009-01-15 15:38
Samochód: Probe USA 2.5 V6 GT
Lokalizacja: Białystok

Re: Obnicha - poradźcie

Post autor: wazir »

Tak sie zastanawiam jak wy przejedziecie przez cycki( leżących policjantów) skoro ja na seryjnym twardym i tak mocno niskim zawieszeniem czepiam na dorodniejszej cycy (chyba że na podlasiu jakieś one dużo dorodniejsze).
A jak macie V6 załużcie od 2.0 i bedzie niżej... I jak na odwrót to bedzie twardziej o ile sie nie myle :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”