Dolot,czy badziew? - poradzcie!

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Dolot,czy badziew? - poradzcie!

Post autor: Drzymek »

Witam was ford-milosnicy!!!
Pytam Was o rade, zanim zrobie byc moze cos glupiego :D
Chodzi mi o dolot...
Chce zamontowac stozkowy filtr powietrza, ale musi on miec duzo zimnego powietrza... Nie bede robic dolotu z rury ktora mocuje sie pod zderzakiem jak jest to pokazane na performance probe, tylko zastanawiam sie nad wlotem powietrza na masce, ktory bylby bezposrednio nad stozkiem...
Co Wy na to? Myslicie ze to zda egzamin? :roll:

Prosze o Wasze rady i opinie na ten temat...

Pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

No nie wiem ale ja tam bym maski w Probku nie ruszal. Mysle ze im mniej szpachli w autku tym lepiej. Chyba ze masz jakis naprawde ciekawy projekt wlotu. Jezeli tak to pochwal sie. Moim zdaniem lepiej pokombinowac z rurkami w zderzaku niz brac sie za patenty z maska. Tak czy inaczej pamietaj ze to Twoje auto i ma podobac sie Tobie!!!
Czerwona jedynka GT 91'
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Re: Dolot,czy badziew? - poradzcie!

Post autor: FlasH »

Drzymek pisze: Chce zamontowac stozkowy filtr powietrza, ale musi on miec duzo zimnego powietrza...
Myślisz że filtr stożkowy potrzebuje więcej powietrza niż normalny???
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wydaje mi sie ze lepiej by wszystko "dzialalo" gdyby zimne powietrze bylo
skierowane wprost na filtr. W samochodach z doladowaniem powietrze ma bardzo duze znaczenie...
Mysle ze poprawily by sie parametry silnika...
Tym bardziej ze chce wstawic zwezke... :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Spoko ale ktos madry napisal kiedys na forum ze jak chcesz dac silnikowi wiecej powietrza to musisz pozwolic też je odprowadzac czyli zmienic wydech. A co do zwezki z tego co wiem potrzebny jest chip z innymi ustawieniami mieszanki paliwowo-powietrznej. Mysle ze zeby poprawic osiagi nie niszczac nic przy okazji trzeba poznac najpierw sporo teorii. Ale proboj a pozniej sie pochwal co osiagnales.
Czerwona jedynka GT 91'
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Czy ma ktos filtr stozkowy w swoim probku?
Jak tak, to niech napisze jak to zrobil i czy zmienial dolot?
A i pytanie do Sqad`a i wszystkich tych co wstawiali zwezke:
Czy trzeba zmieniac chip przy wstawianiu zwezki?

Bo chce podniesc powera mojemu probkowi tak zeby walilo na czerwone... :twisted: :twisted: :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Gość

Post autor: Gość »

Stożek mam, nie mam żadnego dolotu, i powiem tyle w lato nic nie daje, w zime tylko jak są mrozy, czyli zimne powietrze się przydaje.
Możesz przerobić troche i założyć filtr w zderzaku, zaraz dalej przepływomierz, jakś izolacja termiczna i zaraz turbina czyli zakładasz stożek zaraz prawie na turbinie. Niestety musisz troche kabli poprzerabiać.
Ale warto mić stożek dla samego dzwięku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”