DODATKOWE 15KM ZA 11zł

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

DODATKOWE 15KM ZA 11zł

Post autor: laptop »

zobaczcie
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48138204
czekam na komentarze - czy ktos wie o co chodzi??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

Stawiam na oporniczek, lub rezystorek... nie mam pojęcia czym oni to robią.. oszukujący temperaturę powietrza w dolocie
Fester
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Hehe - ciekawe o ile wzrośnie moc gościowi, który kupił 3 takie chipy :lol: . I jak on je zmieści pod maską 8) . Ja nie wierzę w takie cuda.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Ale zobaczcie jak mu schodzi ten towar 8) Podstawa to dobry bajer i ludziki łykaja to jak młode pelikany :lol: :lol: :lol:
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Koleś napisał
cyt.:
"A cala rzecz tkwi w tym ze to cos malego oszukuje nam komputer ktory wzbogaca mieszanke paliwowa"

Czyli co?
Ciekawe czemu nie napisał o ile wzrasta spalanie
:D
Zwykłe wciśnięcie pedału gazu do dechy też wzbogaca mieszankę :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
Fester
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No na pewno coś dodaje ale ciekawy jestem ile ja bym musiał wlać na 100 aby moim Probe przejechać pewnie ze 20 l. Jak by to wystarczyło :D :D :D :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Symptomatyczne, że Laptop założył ten wątek w dziale II generacja, czyż nie? :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

leoul pisze:Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
No właśnie, a w konsekwencji może dojść do spalania stukowego.
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Sqad pisze:
leoul pisze:Oszukuje temperaturę... podaje, że jest chłodniej niż w rzeczywistości i zalewa więcej paliwka. Ewenualnie zubaża w sposób odwrotny.
Na zubożonej powinno troszkę lepiej polecieć, kosztem zdrowia silnika.
No właśnie, a w konsekwencji może dojść do spalania stukowego.
O co chodzi z tym stukaniem!?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

MARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
Opcja szukaj i jest wszystko :wink:
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

swoosh pisze:
MARCO pisze:JEŻELI ZWIĘKSZAMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA MUSI BYĆ ZWIĘKSZONA DAWKA PALIWA! JEŻELI KTOŚ TEGO NIE WIE LEPIEJ NIECH SIĘ NIE BAWI W TUNING MECHANICZNY.KOMP W PROBKU ODCINA DLATEGO ŻE PRZY CIŚNIENIU DOŁADOWANIA OK. 15PSI KOŃCZY SIĘ WYDAJNOŚĆ UKŁADU PALIWOWEGO,TEGO NIE MOŻNA PRZEKROCZYĆ INACZEJ ZAFUNDUJECIE SOBIE EFEKT ZWANY SPALANIEM STUKOWYM.DZIEJE SIĘ TAK KIEDY W MIESZANCE PALIWOWO POWIETRZNEJ JEST ZA DUŻO TLENU W STOSUNKU DO PALIWA.
Opcja szukaj i jest wszystko :wink:
(ode mnie)
....mieszanka jest zbyt wybuchowa i powstaje gwałtowny wybuch a nie kontrolowane spalanie. Efektem jest uderzenie ciśnienia w tłok, korbowód i wał. Skutek - opłakany...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”