Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo

Gość

Ford Probe 3,2l SHO TwinTurbo

Post autor: Gość »

Coś dla smaku i dla oka Ford Probe z silnikiem V6 3,2 SHO produkcji yamahy, robiony dla potrzeby forda. Do tego dołożone TwinTurbo

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

MAteriały z tąd:
http://www.harborside.com/~lhumbert/probepg.html

Dodam że samochód w serii ma 200 koni znaczy się silniczek. Taurus z tym silnikiem ma seryjnie 6,8 do setki, a wiadomo że jest cięższy od proba ciekawe jak to się sprawuje u nas.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

jesli bedzie w osce to ja mu nie wroze duzo lepszych czasow do 100 poprostu naped na przod w pewnym momecie jest malo efektywny :( i mozna duzo stracic ale taki potwor mogby niezle namieszac na 400m
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Piękna maszynka,ciekaw jestem jak to lata :shock:
Obrazek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Wiedzialem ze jeszcze w tym tygodniu pojawi sie ten temat :twisted:
Prawda Kamil ;)

tutaj taki rysuneczek "techniczny" twin turbo.
Bardzo sprytne i w miare proste rozwiazanie :D
Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

schemacik jak w moim przyszłym autku :oops:
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Gość

Post autor: Gość »

Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Witek, bo to jest schemat twina z twojego nowego auta. :D

A dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że to jest schemat z silnika V i turbiny są zamontowane po jednej na każdy z kolektorów.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Gość

Post autor: Gość »

voodoo-doll pisze: A dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że to jest schemat z silnika V i turbiny są zamontowane po jednej na każdy z kolektorów.
No to żeś nam tu teraz wiedzą błysną :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

No dobra, niech wam będzie, wybaczycie mi :twisted: :P :D :oops: :wink: :lol:
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Sqad pisze:Schemacik różowo bardzo wygląda, a w rzeczywistości tak nie jest. Weź upchnij to wszystko, te metry dodatkowego orurowania, do tego strasznie pospolicie to jest rozwiązane, bo są dwie turbiny, to powinny być dwa stożki, ale by był dźwięk.
A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite :lol:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

hehe niezłe może jak bym miał taki silniczek w swoim to nie marzył bym o Mitsubishi 3000 GT ale i proben daje nieźle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

A z takim silniczkiem w probku to latać można by było jeszcze twin turbo !!!!!!!!!!!!!! Śmierć w oczach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

asdero pisze:A po co ci dwa stożki ? Stosuje się jeden, bo konieczne by było upchnięcie dwóch przepływomierzy itd., a na to już miejsca nie ma. To jest rozwiązanie dokładnie z mojego bolida i zapewniam, że nie jest pospolite :lol:
Dwa stożki są na bajerze, a lubie mieć ładnie pod maską.
Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Sqad pisze: Poza tym coś by się znalazło co nie ma przepływomierza.
Syrena 104 ? :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”