Strona 2 z 2

Re: Większe turbo...

: 2010-10-05 18:19
autor: Krzysiek P
Chciałbym poznac wasze opinie co do wstawienia do probe 1 biturbo dokładnie takie jak na zdjęciu tylko po przerobieniu kolektora bo to jak widac jest od rzędowej szustki. Wbrew pozorom da sie to przerobic , miałem w ręku dzis turbinke i dokładnie obejrzałem i jest to do dostosowania na cztery gary.
Interesuje mnie czy 4 gary dadzą rade to ruszyć i jakie to ma szanse powodzenia zeby od samego dołu probe miał ...... bo szybkosc mnie nieinteresuje zabardzo, jechałem 236 i starczy.

Re: Większe turbo...

: 2010-10-05 23:36
autor: Prezes
Krzysiek poczytaj tu :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=5063. Ogólnie tak jak pisze większośc i jest to prawda, dwie turbiny = więcej ciepła, ale z drugiej strony zestroisz to dobrze i przy odpowiedniej konfiguracji silnik może ciągnąc nieźle z dołu a potem załączac się drugie turbo i robic resztę, ale ja i tak jestem za jednym a za to porządnym ''wirniczkiem'' :twisted: .

Re: Probe twin turbo???

: 2010-10-06 17:31
autor: Bogdan9999
Daj sobie siana z tym turbo w 2.2 GT i tak wstaje kosmicznie szybko a moc co planujesz idź inną drogą.

Re: Probe twin turbo???

: 2010-10-06 19:20
autor: garret
bi-turbo jest dobre jezeli polaczymy turbiny garretta td03 oraz td04. 03 jest mala turbinka i malo tez potrzebuje do szczescia by sie napedzic wiec pompuje na dziendobry. 04 tez jest wsciekla i bardzo przyjemnie reaguje na wcisnecie pedalu gazu, moc dostepna od mniej wiecej 3000-3500 rpm. problem w tym ze td04 smialo wygeneruje okolo 300hp (w zaleznosci od marki/silnika) a seryjny silniki powie szybko papa. Mozna zrobic taki setup ale trzeba zakuc motor tak zeby wydane pieniadze przyniosly dobre efekty. w przypadku softa czyli zeby bylo bezpiecznie max 0.45 bar nie ma sensu wkladac 2 suszarek. td04 w zupelnosci wystarczy na soft.

Re: Probe twin turbo???

: 2010-10-08 17:36
autor: Krzysiek P
Macie racje chłopaki, trzeba to inaczej rozegrać

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-04 21:40
autor: Patryk-
Dobra, mało się dzieje w dziale tjunink więc powtórzę moje pytanie odnośnie turbiny do 2.2 GT.

Jaką turbinę wstawić, aby mieściła się normalnie pod maską (bez rezygnowania z klimy) i był możliwy wykorzystany jej potencjał, a nie że kiedy ona zaczyna się kręcić to probkowi kończą się obroty :) Zapraszam wszystkich wyjadaczy, uturbiaczy, rzeźbiarzy i partaczy do dyskusji , wspólnie może uda się stworzyć receptę na parę koni tak by każdy mógł z niej skorzystać :)

Nie ukrywam że chciałbym takową zakupić wstawić do swojego i przekonać się jaka jest różnica (uprzedzam że nie jest to kolejny projekt który pójdzie w zapomnienie, tylko po prostu może przeciągnąć się w czasie :) )



Czy słowo replika od razu ją skreśla i oznacza że nadaje się do pupy?
nie ukrywam że wywalić 2-3 tysie na turbo trochę szkoda bo to nie jest plan pochłaniający budżet 20tysięcy :) a moim zdaniem chyba trochę się pokręci takie "dziadostwo"

jaka jest wasza opinia, bądź doświadczenia co do tego typu suszarek? bądź wrzućcie jakieś inne "repliki" :)

http://allegro.pl/turbo-performance-tur ... 81044.html

http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 89450.html

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-04 21:54
autor: Romas
te chińczyki z nr1 kumpel chyba ma o ile się nie myle w sx-ie 4.5 biturbo i jakoś sie to spisuje, za duzo na tym nie nalatał ale się nie rozsypały przy 0.6
Dowiem się dokładnie które ma i dam znać :wink:

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-05 00:11
autor: Patryk-
szczerze, nie znam się wogole na turbinach nawet nie wiem co oznaczają te ich symbole bo przecież nie pracuje przy tym, nie mam warsztatu i znajomych co zajmuję się adoptowaniem innych modeli niż seryjne, stąd doświadczenia zero...ale wszystkiego trzeba próbować :)

Może coś w tym kierunku http://allegro.pl/mitsubishi-rvr-evo-2- ... 22153.html

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-21 19:42
autor: OLEY
"KOLEKTOR PĘKNIĘTY JAK NA ZDJĘCIU" :twisted: :wink:

Patryczku nie kombinuj.

Stwórz auto, żeby przynajmniej miało swoje kuce, a będzie dobrze.

Jak będzie jeździć, wtedy myśl o kombinacjach.

Pamiętaj, że jak auto będzie stało, a Ty będziesz próbował zwiększać moc (bez prób jazdy) to będzie problem...

Uwierz mi wiem, co mówię.

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-22 06:28
autor: Lisiu
Turbina z 3.0 cdti, fana duza dmuchawka.
Jak wymienialem silnik w Signum i zdemontowalem turbine to pierwsza mysl: idealnie nadaje sie do GTka :D

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-22 13:45
autor: steam
z tego diasla turbina ma wg. płaszcz wodny ?

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-22 14:33
autor: Lisiu
Tak, chłodzenie cieczą no i smarowanie oczywiście olejem

Re: Probe twin turbo???

: 2013-12-22 15:22
autor: Patryk-
OLEY pisze:"KOLEKTOR PĘKNIĘTY JAK NA ZDJĘCIU" :twisted: :wink:

Patryczku nie kombinuj.

Stwórz auto, żeby przynajmniej miało swoje kuce, a będzie dobrze.

Jak będzie jeździć, wtedy myśl o kombinacjach.

Pamiętaj, że jak auto będzie stało, a Ty będziesz próbował zwiększać moc (bez prób jazdy) to będzie problem...

Uwierz mi wiem, co mówię.
wiem wiem, stwierdziłem że zbY dużo problemów może nastąpić które będzie ciężko rozwiązać jak nie będę wiedział jak auto jeździło 'przed' , ale po prostu chciałem ruszyć ten temat bo każdy coś tam sobie dłubie po garażach, modyfikuje z różnymi skutkami a nikt nie uzupełnia odpowiedniego tematu na forum, a jak by tak coś popisał może tknęło by to naszych TJUNERÓW ;)