Ile można wycisnąć z 2.5 V6 ??

Awatar użytkownika
Veather
Posty: 21
Rejestracja: 2005-06-11 10:22

Ile można wycisnąć z 2.5 V6 ??

Post autor: Veather »

Mam pytanko jaką maksymalną moc można uzyskać z 2.5 V6?? Jak to zrobić ?? Czy może zmiana silnika jest lepszym pomysłem ?? Jeśli tak to jaką moc uzyskam wtedy??
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Wszystko zależy na jaki silnik zmienisz. Jak na Corvetty lub Forda GT to będziesz miał może i z 500 koni. Ferrari to jakieś 150 kucy mniej 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Sh(.)(.)ters pisze:Wszystko zależy na jaki silnik zmienisz. Jak na Corvetty lub Forda GT to będziesz miał może i z 500 koni. Ferrari to jakieś 150 kucy mniej 8) .
:lol: :lol: :lol: a od bugatti np to mozna tysiaczka wycisnac :twisted:
Sprecyzuj pytanie (juz w ogole te druga czesc) - bo na tak postawione mozesz spodziewac sie tylko glupawych odpowiedzi 8)
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Poszukaj informacji na temat silnika KLZE (http://probeaddiction.com/klze.htm). Montujesz bez większych problemów taki silnik do Proba (192 konie seryjnie) i wtedy można rozpocząć zabawę z tuningowaniem do wysokich mocy. A można ładnie wycisnąć:

http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/11.66.mpg

(czas 11.66 jak sama nazwa wskazuje)

Polecam stronę:

www.probeaddiction.com i zakładkę - engine. Dużo modyfikacji.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Veather
Posty: 21
Rejestracja: 2005-06-11 10:22

Post autor: Veather »

Chodzi mi silniki które będą najlepiej pasowały do Probe, a zmiana nie będzie się wiązała z przebudową całego auta.
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Z naszego KL 2.5V6 można wycisnąć 800hp :twisted: Było kiedyś o tym na forum.
(Tylko po co?)
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Veather pisze:Chodzi mi silniki które będą najlepiej pasowały do Probe, a zmiana nie będzie się wiązała z przebudową całego auta.
No tak! I masz u góry moją odpowiedź:
http://probeaddiction.com/klze.htm

To silnik Mazdy 2.5 V6, w Probie 2.5 V6 mamy silnik o oznaczeniu KL03 (164 HP), istnieje silnik o podobnej budowie (uogólniając - po prostu przełożysz go bez przebudowy całego auta) KLZE (192 HP). Włożenie KLZE do Proba to nie problem, silnik pasuje elegancko, warto załatwić do KLZE również oryginalny komputer - wtedy uzyskasz pełną moc tego silnika. Można zamontować KLZE bez wymiany komputera (tak zapewnia ProbeAddiction), jednak wtedy nie będziesz mógł cieszyć się z pełnej mocy tego silnika. Myślę, że to jedyna sensowna podstawa tuningu Proba II generacji.

Pozdrawiam!
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

U góry pisałem o silnikach, a oto kilka pomysłów na tuning:

http://www.performanceprobe.com/upgrade ... stions.htm

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Gość

Post autor: Gość »

Powyżej 250 koni przedni napęd jest bez sensu, po co ??
Do takich dużych mocy to tylko 4x4 lub RWD
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

za cene silnika z mazdy mozna rownie dobrze pobawic sie w jakies soft turbo, jak bedzie za malo PS to mozna pozniej odprezyc silnik i wycisnac calkiem sporo

P.S. gdzies tam pokazywali ostatniio honde integre FWD ponad 500 PS to musi byc dopiero rzeznia
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

czym tak konkretnie sie rozni klze od kl?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Specu
Posty: 73
Rejestracja: 2005-02-21 21:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Specu »

Ja również mam takie pytanie czy są np jakieś sportowe wałki rozrządu do Probe II i ile coś takiego ewentualnie może kosztować ?? No i ponawiam pytanie czym konkretnie różni się silnik KLZE od Probowskiego, może gra z wymianą silnika jest nie warta świeczki (może tylko kilka drobnostek trzeba wymienić) Pozdro
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

nie wydaje mi się ze kilka drobnostek
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Co do wałeczków www.swiatek.com.pl :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Zaczoł bym od zrobienia odpowiedniego dolotu powietrza jak i konkretnego wydechu na przelocie, później można się bawić z czipem, ale co do przesadzania z mocą, to nie wiem czy jest sęs? wiele modyfikacji w silniku tak jak zmiana wałków rozrządu znacznie zmiejsza żywotność silnika
Będziesz Miał Wygody
Specu
Posty: 73
Rejestracja: 2005-02-21 21:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Specu »

Włączyłem ostatnio tuning.pl i modyfikacje silnika no i patrzę akurat było o wymianie wałków rozrządu czytam i te wałki to wcale takie dobre nie są nie dość że moc podnoszą tylko w górnym zakresie obrotów silnika to w dolnym jest jeszcze spadek mocy i momentu. W niktórych wypadkach nawet seryjny wałek wpisuje się dużo lepiej od takiego "tjuningowanego". Pozdro :)
Co do dolotu i wydechu to oczywiście że musi być tylko z tym wylotem to bez przesady, widziałem dzisiaj Opla Mante :P coś ala Viper dwa pasy przez sierodek a z tyłu dwie rury ja wiem może ze 150 mm miały :P
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

jesli chodzi o wydech to mysle ze wymiana Y-pipe powinna pomoc na jakas porzadna i wywinieta w druga strone (ta czesc wydechu w ksztalcie litery Y za kolektoerami) bo seryjny zalatuje drutem i ma duze opory przeplywu, no i ewwntualnie wywalenie kata.

PS. do walkow dobrze jest zrobic obrobke i planowanie glowicy + wyliczone pod nie kolektrory, wtedy to ma sens, przyrosty duze ale glownie w gornej partii obrotow, wymiana samego walka tylko pogorszy osiagi i kulture pracy silnika
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Co do kata to podstawa by go nie było a co do wydechu proponuję trochę głośniejszy ale w przelocie zawsze to pare koników do przodu a i efekty dzwiękowe ciekawsze :wink:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

i policja jak nas slyszy bardziej sie nami interesuje:)
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Odpowiednio zrobiony tłumik na porzelocie nie musi być tak strasznie głośny ;)
tak jak u cevinka z Torunia czy Kamila 1/4mili
:twisted: :twisted: :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

AGA I GER pisze:Odpowiednio zrobiony tłumik na porzelocie nie musi być tak strasznie głośny ;)
tak jak u cevinka z Torunia czy Kamila 1/4mili
:twisted: :twisted: :twisted:
z wydechem Kamila to bym lekko polemizował,nie jest on do końca taki cichy.A Cevinka jest super :D ale koszt :?
Obrazek
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Nikt nie pisał że to tania sprawa :twisted: :twisted: :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

przeciez to normalne, kazda czesc zwiazana z probe musi kosztowac, przeciez to nie bazar jak calibra
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Nio może nie zawsze części do proba muszą kosztować :wink:
Przynajmniej mamy giełdę a jak nie to zawsze ktoś coś podpowie :twisted:
Przykład:
Miałem problem z aparatem zapłonowym, kupiłem 2-gi kompletny za 300zł
fakt że padł po jakimś czasie ale puźniej został naprawiony przez Voodo koszt 100zł :lol:
zresztą modułyz roczników 93 jak i młodsze padają jak much, całe szczęście że już jest na to rada (modół zastępczyz tranzystorem) :lol: :lol: :lol:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

no to aparat kosztowal Cie 400zl, teraz zadzwon sobie do forda lub mazdy i zapytaj ile u nich stoi,
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”